Antakaas kun isi kertoo

Anonyymi

Thaimaan tartunnat pudonneet neljä päivää peräkkäin 1000 tartunnan vauhtia 21K - 17K.

Käyrä ei tietenkään suoraan ole lineaarinen, mutta siitä voidaan päätellä että toimet puree, rokotteet saavuttaa ja 2-3 viikon päästä ollaan sellaisessa tilanteessa että rokotettujen osalta koko maa aukeaa!

Ei olla vielä ihan numerosensein ennustamassa vuodessa 2026, johon laitoshomppeli tähtäsi sairaissa toiveissaan.

On selvää että kaikki mestat aukeaa sitä mukaan kun jengiä tulee ja mestojen aukeaminen ei ole riippuvainen numeropellen toitottamasta massaturismista, vaan kaikki tapahtuu luonnollisessa järjestyksessä.

Jokaikinen suomalaisturisti voi tehdä Thaimaassa kaikkea sitä mitä ennenkin syksyllä. Mikään ei ole mahdotonta.

Mitäs jos pidetäänkin megapirskeet suomalaisten Pattayan poikien kesken meillä, kun aika on? Hua Hinin karvakärsät ovat tietenkin tervetulleita myös, bussit kulkee tännekin!

Lämpimästi tervetuloa Thaimaahan! <3

T 2010

17

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos uutisista! Me tulemme taas sinä tyttöni hoi! :)

    • Anonyymi

      Palstahäirikkö senssukalle mietittävää. Tämä teksti on noin tuhat vuotta vanha ja edelleen ajankohtainen. Mieti tarkkaan mitä kirjoittaja tarkoittaa.

      Miks aina mestaroida maailmaa? / Miks aattein sydäntänsä nakertaa?/ Iloitse! – sillä aikain aamuna / ei sinusta tehty neuvonantajaa!

    • Anonyymi

      Niko Saarinen ja Lerppa, molemmat munanneet itsensä

    • Anonyymi

      Lerppa ei voi olla isi.

      • Resupetteri... missä lokiigga? Miten voisin olla läsnä olo kasvattaja ilman lapsia? Kenen kakaraa minä tuijottaisin jos mulla ei olis omaa kakaraa jota tuijottaa? Siitähän saa vankeutta jos tuijottaa muiden lapsia öisin vieraassa kodissa pinna sängyn vieressä. Kokemusta on mutta mitäs jättivät kellarin oven auki.


    • Anonyymi

      Rokotustahti kiihtyy, nyt saa Buriramissa loputkin farangit lauantaina rokotteen. Ei muuta kuin jonoon vaan. Jengi järjestellyt kimppakyytejä asian tiimoilta.

      Meidän perheellä oli siksi etulyöntiasema kun on terveysalan ihmisiä niin paljon ja myös vanhuksia. Pääsin siinä sivussa mukaan. Sinovacia ja Astraa on nyt tarjolla.

      Viisi päivää peräkkäin Thaimaan tartunnat tasaisesti alas. 21, 20, 19, 18, 17... Huomenna mitä ilmeisimmin 16 tuhatta. Hyvä Thaimaa!

      T 2010

      • Anonyymi

        Se on ymmärrettävää kun asut seudulla jossa vanhuksia enemmän kuin Hua Hinissä, sekä kuuluthan sinä terveysalan ihmisiin koska hallinnassasi on hoitolaitos pohjanmaalla.

        Oletko tarjonnut Mebaa kimppakyyteihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ymmärrettävää kun asut seudulla jossa vanhuksia enemmän kuin Hua Hinissä, sekä kuuluthan sinä terveysalan ihmisiin koska hallinnassasi on hoitolaitos pohjanmaalla.

        Oletko tarjonnut Mebaa kimppakyyteihin?

        Palvelutaloa varsinaisesti ideoinut ja pyöritellyt kaveri kuoli syöpään 43 vuotiaana tänä keväänä äkillisesti. Siihen loppui se toiminta, yhdistystoiminta ja kiinteistön vuokrasopimus on päättynyt.

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palvelutaloa varsinaisesti ideoinut ja pyöritellyt kaveri kuoli syöpään 43 vuotiaana tänä keväänä äkillisesti. Siihen loppui se toiminta, yhdistystoiminta ja kiinteistön vuokrasopimus on päättynyt.

        T 2010

        Ymmärrän, kaksi kysymystä on liikaa mutta aiheuttaa tuon edellä olevan tarinan kopsaamisen jokaiseen keskusteluun, joten uudistan....

        Oletko tarjonnut meballasi kimppakyytejä?

        Sallinet jatkokysymyksen, onko Mebassa rekisteriotetta valokuvattavaksi tämän päivän tiliotteen päälle pelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, kaksi kysymystä on liikaa mutta aiheuttaa tuon edellä olevan tarinan kopsaamisen jokaiseen keskusteluun, joten uudistan....

        Oletko tarjonnut meballasi kimppakyytejä?

        Sallinet jatkokysymyksen, onko Mebassa rekisteriotetta valokuvattavaksi tämän päivän tiliotteen päälle pelle?

        Miksi tuollaiselle ääliölle pitäisi mitään kuvata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän, kaksi kysymystä on liikaa mutta aiheuttaa tuon edellä olevan tarinan kopsaamisen jokaiseen keskusteluun, joten uudistan....

        Oletko tarjonnut meballasi kimppakyytejä?

        Sallinet jatkokysymyksen, onko Mebassa rekisteriotetta valokuvattavaksi tämän päivän tiliotteen päälle pelle?

        Muistelen sinun luvanneen kuksan Chiang Main "päivän lehden" päällä kuvattuna moneen kertaan. Aloitetaanko vaikka siitä että kerrot mikä se "päivän lehti" on josta puhuit?

        Thaimaassa on muutama farangeille suunnattu englanninkielinen lehti, mutta nekin taitaa olla pitkälti netissä nykyään enkä tiedä ilmestyykö jaettuna kotiin joka aamu mikään lehti?

        Kerro sinä kun olet päivän lehtien asiantuntija ja asunut pidempään Thaimaassa kuin minä.

        Olen tässä täytellyt toiveitasi pikku hiljaa, jotta saisit sisimpääsi rauhan, mutta menet jokaisesta kuvasta entistä enemmän vauhkoksi ja kyselet lisää.

        Kuulepas kun minä olen heteromies ja naimisissa. Rakastan vaimoani ja en ole kiinnostunut hiekkaharjulaisista homopettereistä laisinkaan, joten voit unohtaa minut siinä mielessä. En ole elämäsi mies enkä tule olemaan.

        Olisiko mahdollista sinulle vielä hankkia oma elämä?

        T 2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistelen sinun luvanneen kuksan Chiang Main "päivän lehden" päällä kuvattuna moneen kertaan. Aloitetaanko vaikka siitä että kerrot mikä se "päivän lehti" on josta puhuit?

        Thaimaassa on muutama farangeille suunnattu englanninkielinen lehti, mutta nekin taitaa olla pitkälti netissä nykyään enkä tiedä ilmestyykö jaettuna kotiin joka aamu mikään lehti?

        Kerro sinä kun olet päivän lehtien asiantuntija ja asunut pidempään Thaimaassa kuin minä.

        Olen tässä täytellyt toiveitasi pikku hiljaa, jotta saisit sisimpääsi rauhan, mutta menet jokaisesta kuvasta entistä enemmän vauhkoksi ja kyselet lisää.

        Kuulepas kun minä olen heteromies ja naimisissa. Rakastan vaimoani ja en ole kiinnostunut hiekkaharjulaisista homopettereistä laisinkaan, joten voit unohtaa minut siinä mielessä. En ole elämäsi mies enkä tule olemaan.

        Olisiko mahdollista sinulle vielä hankkia oma elämä?

        T 2010

        Hyvin toimii päivystys suomipalstalle sieltä sun thaimaasta, onko yksinäistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin toimii päivystys suomipalstalle sieltä sun thaimaasta, onko yksinäistä.

        Mitenkäs siellä sinun Chiang Maissa... ettei vaan olisi omahoitajillasi taas yön yli jatkuvat ihan sairaan mielikuvitukselliset bileet pystyssä?


    • Anonyymi

      https://tokentube.net/view?v=2692871603

      Taivaiden valtakunta on tullut lähelle! Tehkää siis parannus synneistänne, ja kääntykää Kaikkivaltiaan Jumalan puoleen, vain Hänen Sanassaan meidät täältä pelastetaan.

      On aika etsiä Kaikkivaltiaan ainoan Kaikkeuden Luojan tahtoa elämääsi.

      Kristus kuoli syntiemme vuoksi, jotta meille olisi valmistettu tie Taivaan Isän luo. Nyt voimme antaa elämämme, ruumiimme tuoksuvaksi uhriksi Kaikkivaltiaalle Jumalalle, Hänelle, joka oli, on ja tulee aina olemaan, Kaikkivaltias, Kaikkitietävä, ja Kaikkivoipa Universumin Kuningas, Alfa ja Omega, Alku ja Loppu, Israelin Jumala, Abrahamin, Isakin ja Jaakobin Jumala!

      Ihmisiin et voi luottaa, ainoastaan Jumalaan ja Hänen Sanaansa voit luottaa!

      Lakkaa tekemästä laittomuutta, syntiä. Ala etsimään Totuutta, ja palvelemaan löytämääsi.

      Etsikää niin löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan.

      Etsikää ensin Taivaiden valtakuntaa, ja kaikki muukin teille annetaan.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe