Thaimaan tartunnat pudonneet neljä päivää peräkkäin 1000 tartunnan vauhtia 21K - 17K.
Käyrä ei tietenkään suoraan ole lineaarinen, mutta siitä voidaan päätellä että toimet puree, rokotteet saavuttaa ja 2-3 viikon päästä ollaan sellaisessa tilanteessa että rokotettujen osalta koko maa aukeaa!
Ei olla vielä ihan numerosensein ennustamassa vuodessa 2026, johon laitoshomppeli tähtäsi sairaissa toiveissaan.
On selvää että kaikki mestat aukeaa sitä mukaan kun jengiä tulee ja mestojen aukeaminen ei ole riippuvainen numeropellen toitottamasta massaturismista, vaan kaikki tapahtuu luonnollisessa järjestyksessä.
Jokaikinen suomalaisturisti voi tehdä Thaimaassa kaikkea sitä mitä ennenkin syksyllä. Mikään ei ole mahdotonta.
Mitäs jos pidetäänkin megapirskeet suomalaisten Pattayan poikien kesken meillä, kun aika on? Hua Hinin karvakärsät ovat tietenkin tervetulleita myös, bussit kulkee tännekin!
Lämpimästi tervetuloa Thaimaahan! <3
T 2010
Antakaas kun isi kertoo
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos uutisista! Me tulemme taas sinä tyttöni hoi! :)
- Anonyymi
Palstahäirikkö senssukalle mietittävää. Tämä teksti on noin tuhat vuotta vanha ja edelleen ajankohtainen. Mieti tarkkaan mitä kirjoittaja tarkoittaa.
Miks aina mestaroida maailmaa? / Miks aattein sydäntänsä nakertaa?/ Iloitse! – sillä aikain aamuna / ei sinusta tehty neuvonantajaa! - Anonyymi
Niko Saarinen ja Lerppa, molemmat munanneet itsensä
- Anonyymi
Lerppa ei voi olla isi.
Resupetteri... missä lokiigga? Miten voisin olla läsnä olo kasvattaja ilman lapsia? Kenen kakaraa minä tuijottaisin jos mulla ei olis omaa kakaraa jota tuijottaa? Siitähän saa vankeutta jos tuijottaa muiden lapsia öisin vieraassa kodissa pinna sängyn vieressä. Kokemusta on mutta mitäs jättivät kellarin oven auki.
- Anonyymi
Rokotustahti kiihtyy, nyt saa Buriramissa loputkin farangit lauantaina rokotteen. Ei muuta kuin jonoon vaan. Jengi järjestellyt kimppakyytejä asian tiimoilta.
Meidän perheellä oli siksi etulyöntiasema kun on terveysalan ihmisiä niin paljon ja myös vanhuksia. Pääsin siinä sivussa mukaan. Sinovacia ja Astraa on nyt tarjolla.
Viisi päivää peräkkäin Thaimaan tartunnat tasaisesti alas. 21, 20, 19, 18, 17... Huomenna mitä ilmeisimmin 16 tuhatta. Hyvä Thaimaa!
T 2010- Anonyymi
Se on ymmärrettävää kun asut seudulla jossa vanhuksia enemmän kuin Hua Hinissä, sekä kuuluthan sinä terveysalan ihmisiin koska hallinnassasi on hoitolaitos pohjanmaalla.
Oletko tarjonnut Mebaa kimppakyyteihin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ymmärrettävää kun asut seudulla jossa vanhuksia enemmän kuin Hua Hinissä, sekä kuuluthan sinä terveysalan ihmisiin koska hallinnassasi on hoitolaitos pohjanmaalla.
Oletko tarjonnut Mebaa kimppakyyteihin?Palvelutaloa varsinaisesti ideoinut ja pyöritellyt kaveri kuoli syöpään 43 vuotiaana tänä keväänä äkillisesti. Siihen loppui se toiminta, yhdistystoiminta ja kiinteistön vuokrasopimus on päättynyt.
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palvelutaloa varsinaisesti ideoinut ja pyöritellyt kaveri kuoli syöpään 43 vuotiaana tänä keväänä äkillisesti. Siihen loppui se toiminta, yhdistystoiminta ja kiinteistön vuokrasopimus on päättynyt.
T 2010Ymmärrän, kaksi kysymystä on liikaa mutta aiheuttaa tuon edellä olevan tarinan kopsaamisen jokaiseen keskusteluun, joten uudistan....
Oletko tarjonnut meballasi kimppakyytejä?
Sallinet jatkokysymyksen, onko Mebassa rekisteriotetta valokuvattavaksi tämän päivän tiliotteen päälle pelle? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, kaksi kysymystä on liikaa mutta aiheuttaa tuon edellä olevan tarinan kopsaamisen jokaiseen keskusteluun, joten uudistan....
Sallinet jatkokysymyksen, onko Mebassa rekisteriotetta valokuvattavaksi tämän päivän tiliotteen päälle pelle?Miksi tuollaiselle ääliölle pitäisi mitään kuvata?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän, kaksi kysymystä on liikaa mutta aiheuttaa tuon edellä olevan tarinan kopsaamisen jokaiseen keskusteluun, joten uudistan....
Sallinet jatkokysymyksen, onko Mebassa rekisteriotetta valokuvattavaksi tämän päivän tiliotteen päälle pelle?Muistelen sinun luvanneen kuksan Chiang Main "päivän lehden" päällä kuvattuna moneen kertaan. Aloitetaanko vaikka siitä että kerrot mikä se "päivän lehti" on josta puhuit?
Thaimaassa on muutama farangeille suunnattu englanninkielinen lehti, mutta nekin taitaa olla pitkälti netissä nykyään enkä tiedä ilmestyykö jaettuna kotiin joka aamu mikään lehti?
Kerro sinä kun olet päivän lehtien asiantuntija ja asunut pidempään Thaimaassa kuin minä.
Olen tässä täytellyt toiveitasi pikku hiljaa, jotta saisit sisimpääsi rauhan, mutta menet jokaisesta kuvasta entistä enemmän vauhkoksi ja kyselet lisää.
Kuulepas kun minä olen heteromies ja naimisissa. Rakastan vaimoani ja en ole kiinnostunut hiekkaharjulaisista homopettereistä laisinkaan, joten voit unohtaa minut siinä mielessä. En ole elämäsi mies enkä tule olemaan.
Olisiko mahdollista sinulle vielä hankkia oma elämä?
T 2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelen sinun luvanneen kuksan Chiang Main "päivän lehden" päällä kuvattuna moneen kertaan. Aloitetaanko vaikka siitä että kerrot mikä se "päivän lehti" on josta puhuit?
Thaimaassa on muutama farangeille suunnattu englanninkielinen lehti, mutta nekin taitaa olla pitkälti netissä nykyään enkä tiedä ilmestyykö jaettuna kotiin joka aamu mikään lehti?
Kerro sinä kun olet päivän lehtien asiantuntija ja asunut pidempään Thaimaassa kuin minä.
Olen tässä täytellyt toiveitasi pikku hiljaa, jotta saisit sisimpääsi rauhan, mutta menet jokaisesta kuvasta entistä enemmän vauhkoksi ja kyselet lisää.
Kuulepas kun minä olen heteromies ja naimisissa. Rakastan vaimoani ja en ole kiinnostunut hiekkaharjulaisista homopettereistä laisinkaan, joten voit unohtaa minut siinä mielessä. En ole elämäsi mies enkä tule olemaan.
Olisiko mahdollista sinulle vielä hankkia oma elämä?
T 2010Hyvin toimii päivystys suomipalstalle sieltä sun thaimaasta, onko yksinäistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin toimii päivystys suomipalstalle sieltä sun thaimaasta, onko yksinäistä.
Mitenkäs siellä sinun Chiang Maissa... ettei vaan olisi omahoitajillasi taas yön yli jatkuvat ihan sairaan mielikuvitukselliset bileet pystyssä?
- Anonyymi
https://tokentube.net/view?v=2692871603
Taivaiden valtakunta on tullut lähelle! Tehkää siis parannus synneistänne, ja kääntykää Kaikkivaltiaan Jumalan puoleen, vain Hänen Sanassaan meidät täältä pelastetaan.
On aika etsiä Kaikkivaltiaan ainoan Kaikkeuden Luojan tahtoa elämääsi.
Kristus kuoli syntiemme vuoksi, jotta meille olisi valmistettu tie Taivaan Isän luo. Nyt voimme antaa elämämme, ruumiimme tuoksuvaksi uhriksi Kaikkivaltiaalle Jumalalle, Hänelle, joka oli, on ja tulee aina olemaan, Kaikkivaltias, Kaikkitietävä, ja Kaikkivoipa Universumin Kuningas, Alfa ja Omega, Alku ja Loppu, Israelin Jumala, Abrahamin, Isakin ja Jaakobin Jumala!
Ihmisiin et voi luottaa, ainoastaan Jumalaan ja Hänen Sanaansa voit luottaa!
Lakkaa tekemästä laittomuutta, syntiä. Ala etsimään Totuutta, ja palvelemaan löytämääsi.
Etsikää niin löydätte, kolkuttakaa niin teille avataan.
Etsikää ensin Taivaiden valtakuntaa, ja kaikki muukin teille annetaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805