80-luvun omakotitalon päädyssä on autotalli ja lämmin varastotila. Siis osana taloa. Autotallista ja varastotilasta ei ole kulkuyhteyttä asuintiloihin muuten kuin ulkokautta.
Autotallin ja varastotilan seinässä on 40x40 senttinen aukko. Varmaan jotain hyvää syytä varten tehty. Väliseinässä on kipsilevyt, höyrysulku ja villaa.
Aukko lienee määräysten vastainen?
Eli mitenkäs se paikattaisiin helpoimmin niin että olisi määräysten mukainen?
Kipsilevyn pala ruuveilla kiinni ja villat väliin?
Autotallin ja varastotilan välisen aukon paikkaus?
4
78
Vastaukset
- Anonyymi
Se kuulostaq järkevältä.
- Anonyymi
Minkä määräysten vastainen?
Voihan sen paikata sanomallasi tavalla. Tai sitten vaikka laajentaa aukkoa oikeaksi oviaukoksi, niin pääsisi näppärästi sisäkautta noihin tiloihin. Ovi tietenkin aukkoon.- Anonyymi
Siinä pitää olla palo-ovi. Sen ainoan kerran kun palotarkastaja on taloissani käynyt, hän halusi käydä katsomassa, kun sanoin ettei autotallin ja varaston välillä ole ovea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä pitää olla palo-ovi. Sen ainoan kerran kun palotarkastaja on taloissani käynyt, hän halusi käydä katsomassa, kun sanoin ettei autotallin ja varaston välillä ole ovea.
Kiitos vastauksista.
Mun tapauksessa ei ole tarpeen rakentaa ovea. Pistää vaan aukko kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836209
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj514353- 734091
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263028Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?462904Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72667- 292326
- 2042161
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4661901