Nolotti ja nauratti

Anonyymi

Makasin vatsallani pyyhkeeni päällä ja varmaan puoliksi torkuin lämpimänä päivänä. Yhtäkkiä havahduin puheensorinaan ja nostin katsettani. Mökkipaikkamme läheisessä poukamassa oli harvoin muita auringonpalvojia. Niin syrjässä paikka oli. Nyt kuitenkin mökkinaapureidemme äiti ilmestyi paikalle mukanaan joku ystävänsä. Naisilla oli viinipullot käsissään ja äänenvoimakkuudesta päätellen jotain oli jo juotukin.

He toivat "leirinsä" melko lähelle pyyhettäni ja alkoivat kilpaa jututtamaan minua, kun puolituttuja olimme. Naapurilla oli muodikas pepun paljastava kokouikkari ja ystävällään melko paljastavat lappubikinit.

Jutut liikkuivat nopeasti navan alle ja yhtäkkiä huomasin tuijottavani muhkeita ja paljaita rintoja, joita toinen naisista rasvoi aurinkovoiteellaan. -Taitaa olla Timpalla jo hankalaa kääntyä selälleen. Ettei vain uikkarin etumus jo kiristäisi liikaa, naureskeli Ninni, tuo mökkinaapurimme. Antaa kiristää vaan ja saahan sitä nuorimies katsoa, sanoi Jenni, tuo toinen naisista.

Yritin katsella muualle, mutta kuin magneetit nuo tissit vetivät puoleensa ja todentotta kullini seisoi jo aivan kovana. Tästä tosiaan olisi hankala nousta niin, ettei pullotus näkyisi naisille. Jotenkin kuitenkin onnistuin hiipimään järveen ja viileä vesi laski stondikseni ainakin hetkellisesti. Palatessani pyyhkeelleni Ninni oli kumartunut laukkunsa suuntaan niin, että hänen paljaat pakaransa osoittivat suoraan suuntaani ja kun vieressä heiluivat ihanan painavat luomurinnat paljaina niin stondis kyllä palasi varsin nopeasti. Vatsamakuu oli ainoa asento, jossa sitä pystyi edes hieman peittämään.

Tunsin jonkun varjon siirtyvän ylleni ja vaistomaisesti käännähdin selälleni ja tuijotin suoraan niihin Jennin rintoihin. Hän oli tullut viinipullo kädessään viereeni ja kysyi: Luuletko, että saisit tätä auki, kun ei tässä ollutkaan kierrekorkkia. Samassa Jennin katse tavoitti bokserimallisten uikkkareitteni puntissa jököttävän kullini ja hymyili samalla kun ojensi pulloa minulle, kuitenkin niin, että jouduin hieman nousemaan ja seisokkini paljastui entistä selvemmin.

Otin pullon Jenniltä ja aloin painamaan korkkia avaimella pullon sisään. Samassa Jenni vei sanaakaan sanomatta kätensä uikkarini lahkeelle ja pienellä lahkeen nykäisyllä sai terskani liukumaan lahkeesta ulos pilkottamaan. Katsoin hämmentyneenä Jenniä ja hän kehotti minua jatkamaan pullon parissa ja sipaisi sormillaan paljasta terskaani. Kullini pingottui äärimmilleen ja oli kuin sähköä olisi kulkenut lävitseni. Terska kiristyi veren pakkautuessa siihen ja Jenni teki uuden hitaan hivelyn kädellään kullini päällä.

Nyt katsoin jo nolona Ninnin suuntaan, mutta hän vain luki lehteä tuolissaan eikä edes katsonut suuntaamme. Jenni vei kättään kulini päällä ja sormeili terskaani hieman voimakkaammin. Uikkarini kiristyivät niin, että luulin laukeavani siihen paikkaan. Tuhrasin korkin kimpussa, joka liikkui vain milli kerrallaan ja kullini seisoi kivikovana Jennin kiehnätessä sitä vieläkin uikkareideni päältä.

Vaihdoin hieman asentoa pullon kimpussa ja samalla Jenni työnsi kätensä lahkeeni sisään ja veteli kullia hitaasti eestaas. Hän ei sanonut sanaakaan, mutta rytmikkäästi runkkasi minua käsi paljaalla kullillani. Nyt tunsin jotain liukasta terskallani. Jenni oli ottanut käteensä hieman aurinkorasvaa ja se tuntui vielä kiihottavammalta. Ähersin korkin kimpussa sen minkä osasin ja Jenni todellakin osasi kiihottaa minua. Tunsin suonteni ja kullini sykkivän yhä nopeammin ja taas vilkaisin hädissäni Ninnin suuntaan enkä nähnyt häntä missään.

Simäni tavoittivat Ninnin paljaat pakarat veden rajassa. Korkki antoi hitaasti periksi. Jennin käsittely liukkaalla vehkeelläni tuntui taivaalliselta. Tuijotin vuoroin hänen rintojaan ja Ninnin pakaroita. Ajatukseni eivät keskittyneet mihinkään, sillä niin kiimainen olin. Pian viinipullon korkki luiskahti pullon sisään ja näytin sitä Jennille. Jenni naurahti ja vei toisen käteni paljaalle rinnalleen. Silloin tunsin ruiskun lähtevän kullini päästä. Päästin kovan äänmähdyksen ja useampi ruiskaus spermaa lensi pyyhkeelleni. Jenni piti kättään vielä kullillani ja säikähdin miltei kuoliaaksi, kun kuulin korvani juuressa Ninnin ääneen. Hän oli tullut järvestä juuri parahiksi näkemään viinipullon aukeamisen ja minun spermasuihkuni. Nyt tuntui, että jalat eivät enää kantaneet ja istahdin pyyhkeeni päälle ja tuijotin noita ihania naisia rannalla, jotka iloitsivat auenneesta viinipullostaan ja minä jostain aivan muusta :)

10

2989

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan mahtava fantasia! Mieluusti tuohon tilalle ajattelisi itsensäkin. Nuorempana olisi tosiaan lasti ollut herkässä, mutta näin vanhempana keksisin touhua kyllä molempienkin mimmien kanssa.

• Anonyymi

Näin naispuoleisena mikään ei ole rannalla kiihottavampaa kuin tuijottaa vuorotellen alkavassa seisokissa olevaa kullia ja poikaa/miestä silmiin ja huomata intensiivisen katseen tehoavan. Usein mitä nuorempi kulli, niin sen herkempi vaikutus. Olen muutaman teinipojankin tällä nolostuttanut tai saanut peittelemään vehkeitään. Toki tämä pitää tehdä hienovaraisesti. Kaikkein maukkainta se on, jos pojalla on esim. tyttöystävä seuranaan :)

• Anonyymi

Kyl se teini kalu herkästi kovenee. Kiihottaako sinua se kun pojan tyttöystävä huomaa seisokin jonka vieras nainen saanut aikaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl se teini kalu herkästi kovenee. Kiihottaako sinua se kun pojan tyttöystävä huomaa seisokin jonka vieras nainen saanut aikaan

No se juuri :) Ehkä siitä on pikku keskustelukin heidän välillään käyty, mutta luonnollistahan se on.

• Anonyymi

Komppaan tätä. Nuorilla pojilla pippelit keulii välillä ihan ilman katseitakin :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se juuri :) Ehkä siitä on pikku keskustelukin heidän välillään käyty, mutta luonnollistahan se on.

Kiihottaisiko sinua nähdä millaisia teini kaluja uikkareissa on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottaisiko sinua nähdä millaisia teini kaluja uikkareissa on

Aika hyvin ne kyllä näkyykin etenkin sellaisissa ihonmyötäisissä..

• Anonyymi

Kiusoittelija :)

• Anonyymi

Noin vaivatta naiselta saatu handjob ei luulis kyllä nolottavan päinvastoin.

• Anonyymi

Hyvä tarina. Hyvin jäsennelty ja jäsenkin jäykistyi...
      Toivottavasti tilanne ei päättynyt!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      153
      4279
    2. Teholla nyt jo 72 ihmistä. Enemmän kuin kertaakaan 2020 alun jälkeen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008544154.html Nyt omikron alkaa viemään teholle ja hurjin viikko alkaa huomenna. 72 on nyt teholla. Ottakaa rokot
      Maailman menoa
      270
      2808
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      2330
    4. Nakkilassa tapahtuu

Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
      Nakkila
      16
      1938
    5. Mies, olisiko meidän

Aika kohdata IRL ja selvittää asiat?
      Ikävä
      49
      1201
    6. Hyvä on nainen myönnän

Pilkkasin sinua muutaman kerran koska tahdoin että lähdet pois mielestäni mutta oikeasti tahdon sinua koko ajan ja tahtoisin riisua tuon roikkuvan pai
      Ikävä
      45
      1132
    7. Vastaa mies rehellisesti

Kohdataanko me enää koskaan?
      Ikävä
      111
      1103
    8. Karvoitus naisella

Pitääkö jo ennen treffejä kertoa miehelle,että olen karvainen pimmsasta ja kainaloista. Osallehan tälläinen on ällöttävää ja mua taas sattuu kun mies
      Sinkut
      148
      993
    9. Sun elämäsi rakkaus

viettää nimipäiväänsä milloin?
      Ikävä
      31
      878
    10. Jos kaivattusi

Makaisi alastomana edessäsi, niin mitä tekisit?
      Ikävä
      64
      826
    Aihe