Mistä tulppa (kiire)

Anonyymi

Vuokramopo teki tenän. Nähtävästi tulppa rikki. Sain sen irti mopon työkaluilla. Joku NipponDenso siinä lukee. Mistä saa nopeasti toimivan tulpan toimitettuna paikan päälle?

18

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnen hyvin tuon Denson... muistaakseni ajoin sen vauxhallia samalla kun koulutin orpoja mattomiehiä viiteryhmän piirissä... oli saanut lempinimen denso siitä kun joi kaikki nesteet jotka näytti epäillyttävältä... muistaakseni viimeist hörpyt otti kun sekotti bropanolia ja jarru nestettä...

      By NumBaII, 60 vuotta siellä sun täällä jo

    • Anonyymi

      Motonetissä on kattava valikoima mototarvikkeita. Joku paikallinen ruokalähetti toimittaa varaosat pientä korvausta vastaan.

    • Anonyymi

      Ongelmasi on tuo Nippon Denso.

      Vaihda saksalaiseen Hugo Bosch merkkiseen niin pelittää...

      • Anonyymi

        Minä opetin Linnanmäen sirkuskoulussa Häkkistä ajamaan yksipyöräisellä.
        Osasi myös ajaa verrattain hyvin nelipyöräisellä.


    • Anonyymi

      Ota kusiryyppy niin se auttaa varmasti ongelmaasi.

    • Anonyymi

      Syö kiljuoksennuksesi

      • Anonyymi

        ja perän tuotoksesi


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Laitoin äsken tulpan takasin ja lähti heti käyntiin. Olisko tulppa ollut vain märkä. Ryypyn oli kyllä hirttänyt päälle.

      • Anonyymi

        Hyvä että selvis. Ei muuta kuin hanaa!


    • Anonyymi

      Tuulenpuuskia ja vettä tulee

      • Kerran meinasin tulla hulluksi kun tulin pirkka marketista kotiin kahden ale cock laatikon kanssa hirmu myrsky vasta tuuleen. Olin laittanut setä vainaan lentäjän hatun päähän suoja laseineen päivineen... käet venyi sivuille kuin mäki kotkalla mutta en hellittänyt otetta.
        Kreisi lihakseni alkoi jo ramppaamaan ja eteneminen seisahtui... keksin sitte keventää lastia ja jemmasin osan kaljoista pensaaseen ja puun juurakkoon... Jätin kumpaankin lootaan viis ja jatkoin taivalta. Meinasin tulla hulluksi ku näin sitten palvelu koti Surku-Hupan ikkunasta mopo poikien särpivän mun gepardia siellä pensaan vieressä... Heristin niille siivous parvekkeelta nyrkkiä ni sätkästä irtosi tuli pesä tuulessa ja lensi silmääni kytemään...


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Kerran meinasin tulla hulluksi kun tulin pirkka marketista kotiin kahden ale cock laatikon kanssa hirmu myrsky vasta tuuleen. Olin laittanut setä vainaan lentäjän hatun päähän suoja laseineen päivineen... käet venyi sivuille kuin mäki kotkalla mutta en hellittänyt otetta.
        Kreisi lihakseni alkoi jo ramppaamaan ja eteneminen seisahtui... keksin sitte keventää lastia ja jemmasin osan kaljoista pensaaseen ja puun juurakkoon... Jätin kumpaankin lootaan viis ja jatkoin taivalta. Meinasin tulla hulluksi ku näin sitten palvelu koti Surku-Hupan ikkunasta mopo poikien särpivän mun gepardia siellä pensaan vieressä... Heristin niille siivous parvekkeelta nyrkkiä ni sätkästä irtosi tuli pesä tuulessa ja lensi silmääni kytemään...

        Meinasin tulla kanssa hulluksi kun meinasin päästä tuohon samaan palvelukotiin. Sen mainoslause soi mulla päässä aina samaan aikaan Dallasin tunnarin kanssa "Surku Hupa, Surku Hupa, et tarvi oleskelulupa, ilot ja surut, ilot ja surut, vatsan purut, täällä lepää gurut. Muista aina Hupa Surku, olit nuori tai vanha spurgu, Surku Hupa, hymy naama, pihalla räkki laama"

        Tulo raja ei täyttynyt.

        By NumBaII, 60 vuotta hoivatalo Vyöruusussa jo


      • Anonyymi

        Vaikka sensei on vanhempi, niin kyllä hän voittaa silti numban 6-0. Numban ei kannata sgruudata skeidaa senseille. Sensei napauttaa terävästi peukalonmutkalla numban korvan taakse ja siinä lähtee kihtipulla saman tien Ähtäriin pandaksi omiensa joukkoon.
        Thaimaan tietämyksessä taas numba voittaa. Sensei ei tiedä miten talo vaihdetaan mummon kanssa ja sensei luulee että songkran on thaimaalaisen uudenvuoden juhla.
        Numban ikkunasta näkyy huahinin beach mutta sensein ikkunasta näkyy kuusessa kiipeilevä kurre orava.


    • Anonyymi

      Martti Pihkala ja yleinen nainen sekä ihannesuomalaisen rakentaminen.

      Harmi, että jäi kesken.

      • Anonyymi

        Uskadäärää, em enää pane Saaraa Moskovan assan vessassa


    • Anonyymi

      "Ryypyn oli kyllä hirttänyt päälle."

      Selvä rikospoliisille kuuluva vakava juttu!

      Savolainen meni kansalaisuustestiin Jenkeissä ja kysyttiin:
      "Kuka murhasi Abraham Lincolnin?"
      Savolainen; "En tiedä".
      Haastattelija; "Mene kotiisi ja tule takaisin kun olet saanut selville".

      Savolainen meni ja kotona kysyttiin; "No, kuinka kävi?"
      Savolainen; "Luulen että hyvin. Antoivat heti poliisitehtävän murhajutussa!"

    • Anonyymi

      Olen menossa talviunille ja tarvitsen pihkatulpan pikaisesti.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe