Vuokramopo teki tenän. Nähtävästi tulppa rikki. Sain sen irti mopon työkaluilla. Joku NipponDenso siinä lukee. Mistä saa nopeasti toimivan tulpan toimitettuna paikan päälle?
Mistä tulppa (kiire)
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnen hyvin tuon Denson... muistaakseni ajoin sen vauxhallia samalla kun koulutin orpoja mattomiehiä viiteryhmän piirissä... oli saanut lempinimen denso siitä kun joi kaikki nesteet jotka näytti epäillyttävältä... muistaakseni viimeist hörpyt otti kun sekotti bropanolia ja jarru nestettä...
By NumBaII, 60 vuotta siellä sun täällä jo - Anonyymi
Motonetissä on kattava valikoima mototarvikkeita. Joku paikallinen ruokalähetti toimittaa varaosat pientä korvausta vastaan.
- Anonyymi
Ongelmasi on tuo Nippon Denso.
Vaihda saksalaiseen Hugo Bosch merkkiseen niin pelittää...- Anonyymi
Minä opetin Linnanmäen sirkuskoulussa Häkkistä ajamaan yksipyöräisellä.
Osasi myös ajaa verrattain hyvin nelipyöräisellä.
- Anonyymi
Ota kusiryyppy niin se auttaa varmasti ongelmaasi.
- Anonyymi
Syö kiljuoksennuksesi
- Anonyymi
ja perän tuotoksesi
- Anonyymi
Tässä tapauksessa ja etenkin Pattayalla..
POLKISIN KUIN TULPATONTA MOPOA
https://www.youtube.com/watch?v=lTn3hTCO8Ck - Anonyymi
Laitoin äsken tulpan takasin ja lähti heti käyntiin. Olisko tulppa ollut vain märkä. Ryypyn oli kyllä hirttänyt päälle.
- Anonyymi
Hyvä että selvis. Ei muuta kuin hanaa!
- Anonyymi
Tuulenpuuskia ja vettä tulee
Kerran meinasin tulla hulluksi kun tulin pirkka marketista kotiin kahden ale cock laatikon kanssa hirmu myrsky vasta tuuleen. Olin laittanut setä vainaan lentäjän hatun päähän suoja laseineen päivineen... käet venyi sivuille kuin mäki kotkalla mutta en hellittänyt otetta.
Kreisi lihakseni alkoi jo ramppaamaan ja eteneminen seisahtui... keksin sitte keventää lastia ja jemmasin osan kaljoista pensaaseen ja puun juurakkoon... Jätin kumpaankin lootaan viis ja jatkoin taivalta. Meinasin tulla hulluksi ku näin sitten palvelu koti Surku-Hupan ikkunasta mopo poikien särpivän mun gepardia siellä pensaan vieressä... Heristin niille siivous parvekkeelta nyrkkiä ni sätkästä irtosi tuli pesä tuulessa ja lensi silmääni kytemään...- Anonyymi
SenssuChlangMai kirjoitti:
Kerran meinasin tulla hulluksi kun tulin pirkka marketista kotiin kahden ale cock laatikon kanssa hirmu myrsky vasta tuuleen. Olin laittanut setä vainaan lentäjän hatun päähän suoja laseineen päivineen... käet venyi sivuille kuin mäki kotkalla mutta en hellittänyt otetta.
Kreisi lihakseni alkoi jo ramppaamaan ja eteneminen seisahtui... keksin sitte keventää lastia ja jemmasin osan kaljoista pensaaseen ja puun juurakkoon... Jätin kumpaankin lootaan viis ja jatkoin taivalta. Meinasin tulla hulluksi ku näin sitten palvelu koti Surku-Hupan ikkunasta mopo poikien särpivän mun gepardia siellä pensaan vieressä... Heristin niille siivous parvekkeelta nyrkkiä ni sätkästä irtosi tuli pesä tuulessa ja lensi silmääni kytemään...Meinasin tulla kanssa hulluksi kun meinasin päästä tuohon samaan palvelukotiin. Sen mainoslause soi mulla päässä aina samaan aikaan Dallasin tunnarin kanssa "Surku Hupa, Surku Hupa, et tarvi oleskelulupa, ilot ja surut, ilot ja surut, vatsan purut, täällä lepää gurut. Muista aina Hupa Surku, olit nuori tai vanha spurgu, Surku Hupa, hymy naama, pihalla räkki laama"
Tulo raja ei täyttynyt.
By NumBaII, 60 vuotta hoivatalo Vyöruusussa jo - Anonyymi
Vaikka sensei on vanhempi, niin kyllä hän voittaa silti numban 6-0. Numban ei kannata sgruudata skeidaa senseille. Sensei napauttaa terävästi peukalonmutkalla numban korvan taakse ja siinä lähtee kihtipulla saman tien Ähtäriin pandaksi omiensa joukkoon.
Thaimaan tietämyksessä taas numba voittaa. Sensei ei tiedä miten talo vaihdetaan mummon kanssa ja sensei luulee että songkran on thaimaalaisen uudenvuoden juhla.
Numban ikkunasta näkyy huahinin beach mutta sensein ikkunasta näkyy kuusessa kiipeilevä kurre orava.
- Anonyymi
Martti Pihkala ja yleinen nainen sekä ihannesuomalaisen rakentaminen.
Harmi, että jäi kesken.- Anonyymi
Uskadäärää, em enää pane Saaraa Moskovan assan vessassa
- Anonyymi
"Ryypyn oli kyllä hirttänyt päälle."
Selvä rikospoliisille kuuluva vakava juttu!
Savolainen meni kansalaisuustestiin Jenkeissä ja kysyttiin:
"Kuka murhasi Abraham Lincolnin?"
Savolainen; "En tiedä".
Haastattelija; "Mene kotiisi ja tule takaisin kun olet saanut selville".
Savolainen meni ja kotona kysyttiin; "No, kuinka kävi?"
Savolainen; "Luulen että hyvin. Antoivat heti poliisitehtävän murhajutussa!" - Anonyymi
Olen menossa talviunille ja tarvitsen pihkatulpan pikaisesti.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242503
- 951556
- 1211334
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa341080Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo24912- 52902
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa261893MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil212871- 34805