Makriina:
Taas on uutinen vaeltajista, jotka ovat lähteneet liian kevyesti puettuina ja ilman järkeä vaeltamaan tuntureille. Kebnekaiselle on eksynyt irlantilainen poppoo, joka hytisee -10 pakkasessa sortsit jalassa. Pelastusretkikunnat ovat onneksi lähteneet apuun. Joka vuosi Suomenkin Lapissa urheat ja kyllä-mä-tiedän- vaeltajat joutuvat pulaan, kun eksyvät ja hätääntyvät tiettömillä taipaleilla.
Ihminen ei ilmeisesti ikinä opi. Sananlaskukin sanoo "Kysyvä ei tieltä eksy". Ilmeisesti tätä viisautta ei ole irlannin kielelle käännetty.
Minä kyllä eksyin järjestelmällisesti nuoruuteni keväässä, kun yritin ajaa Minilläni eräästä liikenneympyrästä, josta tiet jatkuivat eri suuntiin, ja ajokaistat ohjasivat oikeaan suuntaan. Yritin siitä monta kertaa. Ikinä en oppinut. Aina olin väärällä kaistalla ja palasin lähtöpisteeseen. Oli pakko löytää kiertotie, että selvisin perille.
Niin että tavallaan ymmärrän.
Vaelluksia
Anonyymi
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad731279- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360748- 118696
- 53683
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584