Voi mahdoton sitä aikaa
Siinä oli taikaa
Yöllä kirjoitin riimin kaksi
Kännissä tuli tuotosta jo liiaksi
Sitä voi kuvitella kaikenlaista
Runoissaan esittää miestä naista
Enpä usko, että koskaan koetaan missään samanlaista
…
Lämpimiä muistoja tunteista niistä
Yllätyin, että nämä sivut on edelleen olemassa.
Muistojen palsta
Anonyymi
3
773
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin palasin muistelemaan näitä, runoja, riitoja, kaikenlaista. Riimejä terävän kynän, hengen paloa, kiivasta kieltä, vahvaa mieltä. Tyssäsi mihin, katalaan mieleen, katosi kaikki - kalatkin vedestä...
- Anonyymi
Kateus joo. Huomasin sivusta kun seurailin. Itse enempi neutraali, loppujen lopuksi kukaan ei tietänyt varmaksi olenko mies vai nainen , Ei väliä sinänsä.
- Anonyymi
Täällä oli silloin paljon kirjoittajia, jotka tunsivat toisensa ja viestittelivät muutenkin. Itse olin aina vähän sivussa, vaikka kirjoittelinkin säännöllisesti. En tutustunut yhteenkään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774522Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112513- 1731689
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2561554- 1241430
- 1221337
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91251Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721249- 761232
- 35986