Moi, onko kellään tietoa, että saako Nokia 3.2 mitenkään pois päältä sitä puheohjaus juttua? itse en löydä asetuksista kohtaa, mistä saisi. Menee vaikka googleen, niin ei voi itse kirjoittaa mitään, vaan puheen kautta toimiii, tai verkkopankkiin ei pääse, kuin puheenlla.
Nokia 3.2 puheohjaus
5
399
Vastaukset
- Anonyymi
Puheohjausjuttua? Tarkoitatko Google Assistanttia? Googlettamallahan tämäkin asia selviää, jos on selvitäkseen:
https://www.google.com/search?q=google assistant pois päältä nokia&oq=google assistant pois päältä nokia&aqs=chrome..69i57.23824j0j7&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8- Anonyymi
Jos taas olet jotenkin onnistunut asettamaan tekstinsyötön/näppäimistön vain puheohjauksella toimivaksi, niin valitse Asetukset > Järjestelmä > Kieli ja syöttötapa > Virtuaalinen näppäimistö > Gboard ...jostain sieltä joko periltä tai matkan varrelta ne oikeat asetukset pitäisi löytyä.
- Anonyymi
Onneksi sen saa pois päältä jos joskus tulee android ostettua, tiedä sitten kuinka paljon vakoilee taustalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sen saa pois päältä jos joskus tulee android ostettua, tiedä sitten kuinka paljon vakoilee taustalla.
Mitä noista mulla Google Fit: Liikuntaseuranta ja puhelimessa aina sijainti päällä, kauppa reissulla tulee hieno kartta missä oot kävellyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä noista mulla Google Fit: Liikuntaseuranta ja puhelimessa aina sijainti päällä, kauppa reissulla tulee hieno kartta missä oot kävellyt.
Minulla kännykkä kiinni kun lähden kotoa ellen tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1381676Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill551548Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591158
- 1191045