Miten saa vaatekaapin sokkelin irti siivousta varten. Koska kaapin alle on kerääntyny pölyä ja siellä voi asua turkiskuoriainen. Voisko maakuuhuoneessa olla jokin muu säilytysratkaisu kun tollanen komero, jossa on sokkeli ylhäällä ja alhaalla.
Miten saa vaatekaapin sokkelin irti
3
1204
Vastaukset
- Anonyymi
Tuohon on mahdoton vastata tuntematta ja näkemättä kaappia. Sokkelihan voi olla kiinteäkin, jolloin sitä ei saa irti kuin rikkomalla. Ainakin keittiön alakaapeissa käytetään nykyään kai paljon jalkoihin muoviklipsuilla kiinnittyviä sokkelilevyjä, jotka lähtee irti eteenpäin nykäisemällä.
Tokihan säilytysratkaisu voi olla muukin kuin komero, eihän siinä ole kuin mielikuvitus rajana. Mieleen tulee ensimmäisenä simppelit seinähyllyt, jotka voi halutessaan piilottaa esim. lattiasta kattoon ulottuvilla liukuovilla tai vaikka vain verhokiskossa liikkuvalla väliverholla. - Anonyymi
Luultavammin vaatekomerosi seisoo juuri sen sokkelin varassa, eikä sitä noin vain pois saa.. mutta saahan niihin varmaan asennettua jalat, jolloin alusta on vapaana, kaapit täytyy tosin sitä varten ensin irroittaa, ja kaataa kyljelleen, että jalat saa asennettua. ps. ei pölypunkki sinua syö, ainakaan kokonaan ;)
- Anonyymi
Sorkkarautaa minä olen käyttänyt ja sitä suosittelen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san3123655Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell292016Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.441646- 841491
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.961280- 1441191
- 811074
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.951032Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.212867Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61787