Miten saa vaatekaapin sokkelin irti

Anonyymi

Miten saa vaatekaapin sokkelin irti siivousta varten. Koska kaapin alle on kerääntyny pölyä ja siellä voi asua turkiskuoriainen. Voisko maakuuhuoneessa olla jokin muu säilytysratkaisu kun tollanen komero, jossa on sokkeli ylhäällä ja alhaalla.

3

1247

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuohon on mahdoton vastata tuntematta ja näkemättä kaappia. Sokkelihan voi olla kiinteäkin, jolloin sitä ei saa irti kuin rikkomalla. Ainakin keittiön alakaapeissa käytetään nykyään kai paljon jalkoihin muoviklipsuilla kiinnittyviä sokkelilevyjä, jotka lähtee irti eteenpäin nykäisemällä.

Tokihan säilytysratkaisu voi olla muukin kuin komero, eihän siinä ole kuin mielikuvitus rajana. Mieleen tulee ensimmäisenä simppelit seinähyllyt, jotka voi halutessaan piilottaa esim. lattiasta kattoon ulottuvilla liukuovilla tai vaikka vain verhokiskossa liikkuvalla väliverholla.

• Anonyymi

Luultavammin vaatekomerosi seisoo juuri sen sokkelin varassa, eikä sitä noin vain pois saa.. mutta saahan niihin varmaan asennettua jalat, jolloin alusta on vapaana, kaapit täytyy tosin sitä varten ensin irroittaa, ja kaataa kyljelleen, että jalat saa asennettua. ps. ei pölypunkki sinua syö, ainakaan kokonaan ;)

• Anonyymi

Sorkkarautaa minä olen käyttänyt ja sitä suosittelen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      107
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe