Eilen oli hermostuttava tilanne.
Hoitokodista soittivat ja kertoivat omaisellani kuumeen nousseen, tulleen kovan yskän jne.
Siellä kyllä nopeasti reagoidaan.
Otettiin verinäytteet, koronatesti, sokeriarvot ja jatkuva verenpaineen mittaus.
Ja seuranta. Ei jätetä yksin.
Sain puhelinsoiton parin tunnin päästä.
Negatiivinen koronatulos.
Mikä helpotus.
Ehdin miettiä jo ties mitä.
Pala kurkussa olin kotona.
Kävin tänään häntä tapaamassa huoneessaan.
Minulla oli maski päällä, käsineet kädessä.
Väsynyt oli petipotilas, mutta jotenkin helpottunut että ei ollut koronaa.
Ajoin parran ja soitin hänen lempparimusiikkiaan.
Siis Esko Rahkosta
Juomaa, hedelmiä jääkaappiin.
Ja keksipaketti.
Kyllä hän toipuu.
Ensiviikolla mennään ulos munkkikaffeelle.
Minä tarjoan
Negaa tuppaa tulemaan
8
112
Vastaukset
- Anonyymi
Asia harvinaisen selvä. Vedän kättä lippaan kuin urhea suomisotilas. Pojot sulle.
- Anonyymi
Olenkohan ymmärtänyt oikein, ettet ole ottanut koronarokotetta?
Jos näin on, niin voisiko olla mahdollista, että epäilit altistaneesi veljesi COVID-19- taudille ja tuo mahdollisuus sai sinut hermostumaan?
Onneksi kyseessä ei ollut tuo tauti.
Hyvässä hoitopaikassa veljesi on, joten siitä saatte olla kiitollisia.
Jo pelkkä kuume vie "mehut" ainakin minulta, vaikka olenkin perusterve, joten en ihmettele, jos se väsyttää petipotilaan.
Toivottavasti veljesi toipuu entiselleen ja pääsette munkkikahveille!
kylmätotuusOlen saanut koronarokotteet.
Hermostumiseni johtui yksinkertaisesti veljeni puolesta.
Samoin siellä asuvien muiden asukkaiden plus hoitohenkilökunnan.
Yksikin positiivinen koronatulos tietäisi taas paljon muutoksia asukkaiden elämään.
Ja omaisten käynteihin.
Mitä tarkoittaa jatkuva verenpaineen mittaus ja miksi. Oliko hällä.omahoitaja vierellä?
- Anonyymi
Siili
Hänellä on monta omahoitajaa, eri vuoroissa.
En tiedä miksi verenpainetta mitataan. Anonyymi kirjoitti:
Siili
Hänellä on monta omahoitajaa, eri vuoroissa.
En tiedä miksi verenpainetta mitataan.27.08 21.10
Oli 2Lesken kirjoitusAnonyymi kirjoitti:
Siili
Hänellä on monta omahoitajaa, eri vuoroissa.
En tiedä miksi verenpainetta mitataan.Hienoa. Minun äidilläni ei ole missään vuorossa omaa hoitajaa vaan ne kaksi jotka ovat vuorossa ovat kaikkien muidenkin sen siiven omahoitajia.
siilivain kirjoitti:
Hienoa. Minun äidilläni ei ole missään vuorossa omaa hoitajaa vaan ne kaksi jotka ovat vuorossa ovat kaikkien muidenkin sen siiven omahoitajia.
Tai siis äidillä on yksi omahoitaja joka ei ole kaikkina päivinä edes töissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522