Negaa tuppaa tulemaan

2lesken

Eilen oli hermostuttava tilanne.
Hoitokodista soittivat ja kertoivat omaisellani kuumeen nousseen, tulleen kovan yskän jne.
Siellä kyllä nopeasti reagoidaan.
Otettiin verinäytteet, koronatesti, sokeriarvot ja jatkuva verenpaineen mittaus.
Ja seuranta. Ei jätetä yksin.
Sain puhelinsoiton parin tunnin päästä.
Negatiivinen koronatulos.
Mikä helpotus.
Ehdin miettiä jo ties mitä.
Pala kurkussa olin kotona.

Kävin tänään häntä tapaamassa huoneessaan.
Minulla oli maski päällä, käsineet kädessä.
Väsynyt oli petipotilas, mutta jotenkin helpottunut että ei ollut koronaa.
Ajoin parran ja soitin hänen lempparimusiikkiaan.
Siis Esko Rahkosta
Juomaa, hedelmiä jääkaappiin.
Ja keksipaketti.
Kyllä hän toipuu.
Ensiviikolla mennään ulos munkkikaffeelle.
Minä tarjoan

8

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asia harvinaisen selvä. Vedän kättä lippaan kuin urhea suomisotilas. Pojot sulle.

    • Anonyymi

      Olenkohan ymmärtänyt oikein, ettet ole ottanut koronarokotetta?

      Jos näin on, niin voisiko olla mahdollista, että epäilit altistaneesi veljesi COVID-19- taudille ja tuo mahdollisuus sai sinut hermostumaan?

      Onneksi kyseessä ei ollut tuo tauti.
      Hyvässä hoitopaikassa veljesi on, joten siitä saatte olla kiitollisia.

      Jo pelkkä kuume vie "mehut" ainakin minulta, vaikka olenkin perusterve, joten en ihmettele, jos se väsyttää petipotilaan.

      Toivottavasti veljesi toipuu entiselleen ja pääsette munkkikahveille!

      kylmätotuus

      • Olen saanut koronarokotteet.
        Hermostumiseni johtui yksinkertaisesti veljeni puolesta.
        Samoin siellä asuvien muiden asukkaiden plus hoitohenkilökunnan.
        Yksikin positiivinen koronatulos tietäisi taas paljon muutoksia asukkaiden elämään.
        Ja omaisten käynteihin.


    • Mitä tarkoittaa jatkuva verenpaineen mittaus ja miksi. Oliko hällä.omahoitaja vierellä?

      • Anonyymi

        Siili
        Hänellä on monta omahoitajaa, eri vuoroissa.
        En tiedä miksi verenpainetta mitataan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siili
        Hänellä on monta omahoitajaa, eri vuoroissa.
        En tiedä miksi verenpainetta mitataan.

        27.08 21.10
        Oli 2Lesken kirjoitus


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siili
        Hänellä on monta omahoitajaa, eri vuoroissa.
        En tiedä miksi verenpainetta mitataan.

        Hienoa. Minun äidilläni ei ole missään vuorossa omaa hoitajaa vaan ne kaksi jotka ovat vuorossa ovat kaikkien muidenkin sen siiven omahoitajia.


      • siilivain kirjoitti:

        Hienoa. Minun äidilläni ei ole missään vuorossa omaa hoitajaa vaan ne kaksi jotka ovat vuorossa ovat kaikkien muidenkin sen siiven omahoitajia.

        Tai siis äidillä on yksi omahoitaja joka ei ole kaikkina päivinä edes töissä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe