Miellyttikö rivitalokodin rempan lopputulos sinua.
Remppa vai Muutto.
9
1796
Vastaukset
- Anonyymi
Liikaa huonekaluja pienessä olohuoneessa. Vanhat yläkerran raput ihan kamalat.
- Anonyymi
Mä tykkään keittiöstä jossa ei ole yläkaappeja. Siinä Paananen onnistui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tykkään keittiöstä jossa ei ole yläkaappeja. Siinä Paananen onnistui.
Kiva vessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva vessa.
Koiranpesupaikka, ensimmäinen laatuaan näissä sisustusohjelmissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koiranpesupaikka, ensimmäinen laatuaan näissä sisustusohjelmissa.
Omakotitalon pesuhuoneesta tuli kyllä kiva. Kaksi suihkua sekä taso mihin voi saunan jälkeen mennä lämmittelemään. Ihanat vepsäläisen tuolit, nekin vielä samaan hintaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omakotitalon pesuhuoneesta tuli kyllä kiva. Kaksi suihkua sekä taso mihin voi saunan jälkeen mennä lämmittelemään. Ihanat vepsäläisen tuolit, nekin vielä samaan hintaan.
Tykkään Vepsäläisen huonekaluista, jotka sisältyvät kustannusarvioon.
50000€ remontissa voi olla 20000 edestä huippukalusteita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään Vepsäläisen huonekaluista, jotka sisältyvät kustannusarvioon.
50000€ remontissa voi olla 20000 edestä huippukalusteita.Jopa laukaisit stoorin. Yksikään jakkara ei kuulu kustannusarvioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa laukaisit stoorin. Yksikään jakkara ei kuulu kustannusarvioon.
Joka tyynynkin maksat.
Remonttin tulos pitäisi näytää, niin että yhtäkään Vepsäläistä ei ole kannettu sisälle.
Silloin näette totuuden.
- Anonyymi
Kauklahden kodin pesuhuone oli hintansa arvoinen. Talon arvo nousi remontin myötä kohtalaisen paljon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512