Olisko vinkkiä joulukuun puoliväliin, olisiko Pyhä vai Salla parempi kohde kauden avaukselle?
Maastohiihtokauden avaus
11
727
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on vielä Korkeemmas Kärees
- Anonyymi
Saariselkä tai Imatra, mahdollisesti Kontiolahti
- Anonyymi
Vuokatti avaa ulkoradat ensimmäisten joukossa ja hallihan on auki koko ajan.
- Anonyymi
Levi on luvannut avata ensimmäisenä. Käykö taas niin, että hulevedet vievät säilölumet, kuten viime vuonna ?
Piti käydä Ylläksen Maisemaladulla hiihtämässä.- Anonyymi
Suli ne lämpölavultakin, vaan uutta tuli kohtsillee
- Anonyymi
Saariselkä on varmin, pisin lumetettu latu Suomessa, pääsee jo marraskuussa pitkää lenkkiä.
- Anonyymi
Jämin tunneli on taas auki ja hyvässä kunnossa.
- Anonyymi
Levi on auki, tilaa tuntuu olevan.
- Anonyymi
Joulukuussa esim Ramsau, Fiemme ja muut keski/eteläeuroopan korkeat paikat ovat parhaimmillaan, jos vaan lunta löytyy.
Aurinko paistaa, tulee tunne niinkuin oltaisiin keväthangilla Lapissa. - Anonyymi
Lunta on molemmissa, vaan eivät äidy vielä tamppaamaan, odottelevat että sulaisi.
- Anonyymi
Saariselällä paraat hiihdot, Rumakurusta terveisiä, paikoin tosin ojankiertoa. Perusreitit uskomattoman hyvät, voi verrata jouluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721207
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769