Otsatukka vai ei?

Anonyymi

Miten on, arvon naiset?

Nuorentaako otsahiukset?

62

1785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuen tietenkin kasvojen muodosta ja tukanrajasta, mutta noin yleisesti sanoisin että kyllä otsatukka on pukeva vanhemmallakin naisella . Ei välttämättä koko otsaa peittävä eikä kovin paksuksi leikattu.

      • Anonyymi

        Tekee tyttömäiseksi Allisoniksi mallia Peyton Place.


    • Anonyymi

      Nuorentaa se, toki se ei saa olla liian paksu, eikä myöskään sovi ohueille hiuksille.

    • Anonyymi

      Tää aihe on tapeltu jo kerran - ja poninhäntä.

      • Anonyymi

        Kaikki emme ole kalustoon kuuluvia.


    • Anonyymi

      Otsatukan alle voi peittää otsakurtut.

      • Anonyymi

        ja kaljuuntumisen. Tapasin kesällä vanhan tutun, jolla on aina ollut pitkät hiukset ja otsatukka.

        Nyt hän oli kasvattanut otsatukan pois. Hiukset oli vedetty otsalta ylös ponnarille.
        Hänen hiusrajansa oli pitkälle "kaljua", varsinkin otsan sivuista. Olisi tehnyt mieli sanoa, et leikkaa otsatukka takaisin.


    • Eilen suhkuun mennessäni nostin pitkän lettini päälaelle. Kun palasin huoneeni katsoin peiliin ja levitin latvahiuksia otsalleni, no anymore.

      Olen kasvattanut otsatukan pitkäksi. Kuopuksesta mallia ottaen. Meillä molemmilla on otsalta pois kammattavaan kampaukseen sopiva otsakaari ja hiusviiva.

      Kysyin esikoiselta kesällä, pitäisköhän tehdä jotain hiuksilleni, hänen välitön vastaus oli älä missään nimessä leikkaa lyhyeksi.

      • Minulla on parikin lähes ikäistäni ystävätärtä jotka ovat kasvattaneet pitkän tukan ja otsatukan pois, koko hoito vain ponnarille niskaan ja minun mielestäni se lisäsi n. 10 vuotta heidän ikäänsä. Otsatukka, vaikka pienikin , pehmentää piirteitä ja korostaa silmiä. Mutta jokainen ihminen on oma yksilönsä ja se tukka missä parhaiten viihtyy on hänelle se paras.
        Minulla on ollut otsatukka lähes koko elämäni, paria lyhyempää aikaa lukuunottamatta, kun kokeilin paljasotsaluukkia. Ei mun juttuni.


      • Anonyymi

        Miksi sinun piti kysyä lapseltasi mielipidettä SINUN hiuksistasi?


      • Anonyymi

        Eikös tuollaisia asioita kysytä yleensä puolisolta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös tuollaisia asioita kysytä yleensä puolisolta?

        Puolisolta? Miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinun piti kysyä lapseltasi mielipidettä SINUN hiuksistasi?

        Jos ei kysy kaikkea mahdollista aikuisilta lapsiltaan, se merkitsee huonoja välejä ja läheisyyden ja rakkauden puutetta. Varmaan tulevat mukaan valitsemaan muorille aluspöksyjä ja tissiliivejä.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Minulla on parikin lähes ikäistäni ystävätärtä jotka ovat kasvattaneet pitkän tukan ja otsatukan pois, koko hoito vain ponnarille niskaan ja minun mielestäni se lisäsi n. 10 vuotta heidän ikäänsä. Otsatukka, vaikka pienikin , pehmentää piirteitä ja korostaa silmiä. Mutta jokainen ihminen on oma yksilönsä ja se tukka missä parhaiten viihtyy on hänelle se paras.
        Minulla on ollut otsatukka lähes koko elämäni, paria lyhyempää aikaa lukuunottamatta, kun kokeilin paljasotsaluukkia. Ei mun juttuni.

        Paljas otsa näkyy kuvassasi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljas otsa näkyy kuvassasi

        Ei näy ja vaikka näkyisikin niin mitä siitä. Minulla on ohut ja hento otsatukka, osittain harmaantunut .
        Olen viimeiset parikymmentä vuotta suosinut osittaista tai pientä otsatukkaa.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Ei näy ja vaikka näkyisikin niin mitä siitä. Minulla on ohut ja hento otsatukka, osittain harmaantunut .
        Olen viimeiset parikymmentä vuotta suosinut osittaista tai pientä otsatukkaa.

        Harmaa ohut tukanhaippu ei juurikaan nuoremmaksi tee vaikka siinä otsalla kolme niistä ohuista haituvista roikkuisikin.


    • "Miksi sinun piti kysyä lapseltasi mielipidettä SINUN hiuksistasi?

      Eikös tuollaisia asioita kysytä yleensä puolisolta?"

      Tai Facebook-kamuilta.
      Tai naapureilta. Tai tutuilta.
      Oma puoliso tai omat lapset ovat tottuneet näkemään sinua saman näköisenä ja eivät välttämättä halua muutosta ulkonäköösi.
      Kampaajiltakin saa vinkkejä mikä tyyli pukee.
      Tai sitten voi tehdä naislehden testin "Oletko soturiprinsessa vai karjakko-hilma: hiustyylisi kertoo totuuden luonteestasi "

      • Anonyymi

        Et kai tosissasi uskoisi tuollaisiin testeihin, että hiustyyli kertoo luonteestasi? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kai tosissasi uskoisi tuollaisiin testeihin, että hiustyyli kertoo luonteestasi? :)

        :)
        Tuo oli tarkoitettu loppukevennykseksi.

        Mutta on siinä myös totuuden siemen. hiustyyli, leikkaus ja kampaus tai kampaamattomuus kertoo aika paljon ihmisen luonteesta. Tai sitten ei.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        :)
        Tuo oli tarkoitettu loppukevennykseksi.

        Mutta on siinä myös totuuden siemen. hiustyyli, leikkaus ja kampaus tai kampaamattomuus kertoo aika paljon ihmisen luonteesta. Tai sitten ei.

        Jos näin olisi, niin silloin luonne muuttuisi monellakin ihmisellä usein. :)

        Moni, kun vaihtelee hiustyyliä, pitkää, pätkää, kiharaa, jotkut jopa ajeleen ihan kaljuksi.
        Riittäähän näitä malleja.


      • Anonyymi

        Karjakko vetää tukkansa niskaan letille ettei hiukset tipu maitoon. Siveäkin on sellainen kasvojen ympäriltä pois vedetty,ei houkuttele miehiä kuten vapaana olevat lyhemmät ja runsaan näköiset kuohkeat hiukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karjakko vetää tukkansa niskaan letille ettei hiukset tipu maitoon. Siveäkin on sellainen kasvojen ympäriltä pois vedetty,ei houkuttele miehiä kuten vapaana olevat lyhemmät ja runsaan näköiset kuohkeat hiukset.

        Ai...?


    • Vai, että kymmenen vuotta vanhempi ilman otsatukkaa. Otsatukalla kymmenen vuotta nuorempi.

      Eli jos käyn huomenna Prisman neuvonnasta kysymästä ja he kehottavat minua pätkimään itselleni otsatukan niin hups hei...nuorennun kakskytvuotta heti kättelyssä eli viiskymppiseksi, mikäpä hänessä.

      Jos sanovat hyvä noin saan olla ikäiseni.

      • Anonyymi

        Outoa matematiikkaa sulla.


      • Anonyymi

        Mitä enemmän karvaa pärstäsi peittona, sitä ympäristöystävällisempää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä enemmän karvaa pärstäsi peittona, sitä ympäristöystävällisempää!

        Se ei paljon tilannetta auta, kun profiilikuva on kuin Kummelin "Tonnin seteli".


      • En minä nyt välttämättä ajatellut sinua, vaan ensisijaisesti ystävätärtäni setterien omistajaa, mutta en ole koskaan nähnyt häntä lyhyttukkaisena, vaikka hänellä oli nuorena paksu otsatukka. Sinulla en ole muistaakseni koskaan nähnyt otsatukkaa, joten en osaa sanoa josko se nuorentaisi vai vanhentaisi sinua.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        En minä nyt välttämättä ajatellut sinua, vaan ensisijaisesti ystävätärtäni setterien omistajaa, mutta en ole koskaan nähnyt häntä lyhyttukkaisena, vaikka hänellä oli nuorena paksu otsatukka. Sinulla en ole muistaakseni koskaan nähnyt otsatukkaa, joten en osaa sanoa josko se nuorentaisi vai vanhentaisi sinua.

        Naurettavaa tuo sinun "muistisi".

        "mutta ethän sinä välttämättä", niinpä niin


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        En minä nyt välttämättä ajatellut sinua, vaan ensisijaisesti ystävätärtäni setterien omistajaa, mutta en ole koskaan nähnyt häntä lyhyttukkaisena, vaikka hänellä oli nuorena paksu otsatukka. Sinulla en ole muistaakseni koskaan nähnyt otsatukkaa, joten en osaa sanoa josko se nuorentaisi vai vanhentaisi sinua.

        Mä luulen, että sulla kävi vahinko taas kerran. Sinun oli varmaankin tarkoitus kirjoittaa puskasta, mutta lipsahtikin nikillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen, että sulla kävi vahinko taas kerran. Sinun oli varmaankin tarkoitus kirjoittaa puskasta, mutta lipsahtikin nikillä.

        Jep, Palomalle tapahtuu noita lipsahduksia.

        Ja välillä maneereitaan ei osaa peittää puskassa. Sitten tulee teksti "Minulla ei ole osaa eikä arpaa tuohon" tai muuta vastaavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, Palomalle tapahtuu noita lipsahduksia.

        Ja välillä maneereitaan ei osaa peittää puskassa. Sitten tulee teksti "Minulla ei ole osaa eikä arpaa tuohon" tai muuta vastaavaa.

        Tai sitten, että se oli kieli poskessa tai loppukevennys.


    • Ja niin edelleen.
      Arvausleikki jatkuu ja mikäpäs siinä. Ellei ole muuta tekemistä.
      (En ole ollut puskassa sitten sen kokeilun jälkeen. Itsestäänhän paha pappi saarnaa. Varas epäilee aina muita epärehellisyydestä. )

      • Anonyymi

        Etkös sinä nyt ole itse epärehellinen, ettet muka ole nähnyt korppista otsatukalla?

        Sinä puskailet aivan yhtä paljon, kuin ystäväsikin. Olet itse töpännyt minun kanssani kirjoittaessa, ensin puskasta ja sitten korjaus nikillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä nyt ole itse epärehellinen, ettet muka ole nähnyt korppista otsatukalla?

        Sinä puskailet aivan yhtä paljon, kuin ystäväsikin. Olet itse töpännyt minun kanssani kirjoittaessa, ensin puskasta ja sitten korjaus nikillä.

        Olen kokenut samanlaisen inhimillisen erehdyksen Paloman taholta 70 palstalla.
        Ketjussa puhuttiin identiteettikriisistä. Vastasin Paloman kommenttiin ja hän vahingossa anonyyminä.
        Kukahan täällä näitä palstoja puskista hämmentää.


      • Anonyymi

        Se on tämä LAT-suhteen ihanuus, että ehtii aamusella lukemaan näitä höpötyksiä, kun ei tarvitse olla piikana.

        Nyt kuitenkin Nuuksioon patikoimaan ja illalla tanssimaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kokenut samanlaisen inhimillisen erehdyksen Paloman taholta 70 palstalla.
        Ketjussa puhuttiin identiteettikriisistä. Vastasin Paloman kommenttiin ja hän vahingossa anonyyminä.
        Kukahan täällä näitä palstoja puskista hämmentää.

        Ei kai se mitään hämmentämistä ole jos sen ainoan kerran kun olin pari päivää anonyyminä niin olin sen ilmoittanut etukäteen ja myös kun kokeilu päättyi.
        On todellakin tapahtunut joskus että olen vastannut kirjautumisella joka oli mennyt "vanhaksi", eli vastaus lähti anonyyminä. Korjasin sen heti ja ilmoitin että kommentti oli minulta.
        Kyllä ne hämmentäjät ja sopan keittäjät ovat aivan muut.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Ei kai se mitään hämmentämistä ole jos sen ainoan kerran kun olin pari päivää anonyyminä niin olin sen ilmoittanut etukäteen ja myös kun kokeilu päättyi.
        On todellakin tapahtunut joskus että olen vastannut kirjautumisella joka oli mennyt "vanhaksi", eli vastaus lähti anonyyminä. Korjasin sen heti ja ilmoitin että kommentti oli minulta.
        Kyllä ne hämmentäjät ja sopan keittäjät ovat aivan muut.

        "On todellakin tapahtunut joskus että olen vastannut kirjautumisella joka oli mennyt "vanhaksi", eli vastaus lähti anonyyminä. Korjasin sen heti ja ilmoitin että kommentti oli minulta."

        Näin se ei kuitenkaan tapahtunut. Ilkeilit puskasta ja kun huomautin sinulle siitä, niin sinulta lipsahtikin puolustupuhe rekatulla. (olisikohan tästä nyt reilu vuosi aikaa)


      • Anonyymi kirjoitti:

        "On todellakin tapahtunut joskus että olen vastannut kirjautumisella joka oli mennyt "vanhaksi", eli vastaus lähti anonyyminä. Korjasin sen heti ja ilmoitin että kommentti oli minulta."

        Näin se ei kuitenkaan tapahtunut. Ilkeilit puskasta ja kun huomautin sinulle siitä, niin sinulta lipsahtikin puolustupuhe rekatulla. (olisikohan tästä nyt reilu vuosi aikaa)

        Koska en seuraa itse kirjoitteluani sen kummemmin niin laitappa linkki niin tarkistan asian. Jospa se ei ollut kuitenkaan minun viestini, vaan puolustin jonkun toisen muun mielipidettä. Sellaistakin on tapahtunut.
        Koska on kyttää muita enkä etsi virheitä edes omista kirjoituksistani näillä asioilla ei ole mitään merkitystä minulle, mutta jos jossain on tapahtunut erehdys haluan toki korjata sen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkös sinä nyt ole itse epärehellinen, ettet muka ole nähnyt korppista otsatukalla?

        Sinä puskailet aivan yhtä paljon, kuin ystäväsikin. Olet itse töpännyt minun kanssani kirjoittaessa, ensin puskasta ja sitten korjaus nikillä.

        Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, lukee raamatussa.

        Jos huudat puskasta ajattelet kaikkien niin tekevän.

        Minulla ei ole mitään menetettävää laukoessani nimimerkeilläni omia totuuksiani puskailu kuuluu arkajaloille, kieroille ja epävarmoille ihmisille.

        Minulla on ollut viimeiset kymmenkunta vuotta otsatukka tosin erityyleillä leikattu. Esin lyhyt tukanrajan keskikohdasta ja pidentynyt sivuille, voi antaa kuvan pitkästä otsatukasta.

        Mutta lopettakaa höpötys nuorennuksista lyhyillä hiulsilla. Jokaisen naama on erilainen, paksu pitkätukka kuten minulla on näyttävä.

        Lyhyet hiukset tekisivät minusta ikäiseni näköisen 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on tämä LAT-suhteen ihanuus, että ehtii aamusella lukemaan näitä höpötyksiä, kun ei tarvitse olla piikana.

        Nyt kuitenkin Nuuksioon patikoimaan ja illalla tanssimaan.

        Älä vain käy keräämässä sieniä minun lemppari paikoilta, vaan todellakin hölkkäät ne ohi. Itse menen sinne sieneen ja karpalopaikat tarkastamaan.

        Toivottavasti tavataan ja juokse ohi! D


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, lukee raamatussa.

        Jos huudat puskasta ajattelet kaikkien niin tekevän.

        Minulla ei ole mitään menetettävää laukoessani nimimerkeilläni omia totuuksiani puskailu kuuluu arkajaloille, kieroille ja epävarmoille ihmisille.

        Minulla on ollut viimeiset kymmenkunta vuotta otsatukka tosin erityyleillä leikattu. Esin lyhyt tukanrajan keskikohdasta ja pidentynyt sivuille, voi antaa kuvan pitkästä otsatukasta.

        Mutta lopettakaa höpötys nuorennuksista lyhyillä hiulsilla. Jokaisen naama on erilainen, paksu pitkätukka kuten minulla on näyttävä.

        Lyhyet hiukset tekisivät minusta ikäiseni näköisen 🤣

        Ps. nyt noin vuoden ajan olen kasvattanut otsalta hiukseni pitkiksi.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, lukee raamatussa.

        Jos huudat puskasta ajattelet kaikkien niin tekevän.

        Minulla ei ole mitään menetettävää laukoessani nimimerkeilläni omia totuuksiani puskailu kuuluu arkajaloille, kieroille ja epävarmoille ihmisille.

        Minulla on ollut viimeiset kymmenkunta vuotta otsatukka tosin erityyleillä leikattu. Esin lyhyt tukanrajan keskikohdasta ja pidentynyt sivuille, voi antaa kuvan pitkästä otsatukasta.

        Mutta lopettakaa höpötys nuorennuksista lyhyillä hiulsilla. Jokaisen naama on erilainen, paksu pitkätukka kuten minulla on näyttävä.

        Lyhyet hiukset tekisivät minusta ikäiseni näköisen 🤣

        Jaa on vain. Outoa, ettei Paloma ole otsatukkaasi nähnyt. :)

        Eihän tässä muuten ollut lyhyeistä hiuksista kyse, vaan otsatukasta. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa on vain. Outoa, ettei Paloma ole otsatukkaasi nähnyt. :)

        Eihän tässä muuten ollut lyhyeistä hiuksista kyse, vaan otsatukasta. :)

        Korjaus:
        kävin juuri katsomassa vanhoja valokuvia ja olen tavannut Korppiksen luonnossa kaksi kertaa, ja molemmilla kerroilla hänellä oli paksu otsatukka!
        Paljon polemiikkia otsatukasta, mutta sitäkin enemmän minun muistini toimivuudesta :))


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        Korjaus:
        kävin juuri katsomassa vanhoja valokuvia ja olen tavannut Korppiksen luonnossa kaksi kertaa, ja molemmilla kerroilla hänellä oli paksu otsatukka!
        Paljon polemiikkia otsatukasta, mutta sitäkin enemmän minun muistini toimivuudesta :))

        "paksu otsatukka"


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, lukee raamatussa.

        Jos huudat puskasta ajattelet kaikkien niin tekevän.

        Minulla ei ole mitään menetettävää laukoessani nimimerkeilläni omia totuuksiani puskailu kuuluu arkajaloille, kieroille ja epävarmoille ihmisille.

        Minulla on ollut viimeiset kymmenkunta vuotta otsatukka tosin erityyleillä leikattu. Esin lyhyt tukanrajan keskikohdasta ja pidentynyt sivuille, voi antaa kuvan pitkästä otsatukasta.

        Mutta lopettakaa höpötys nuorennuksista lyhyillä hiulsilla. Jokaisen naama on erilainen, paksu pitkätukka kuten minulla on näyttävä.

        Lyhyet hiukset tekisivät minusta ikäiseni näköisen 🤣

        Taitaa tuo paloma omistaa yhtään kasvavaa hiusta, mut nätti hän se on peruukkikin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tuo paloma omistaa yhtään kasvavaa hiusta, mut nätti hän se on peruukkikin!

        "Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, lukee raamatussa."
        En pidä peruukkia.
        Kaikki tukka on omaani.
        ***
        Mutta asiasta toiseen.
        Pienet ovat meidän kinastelunaiheemme.
        Katson juuri telkusta paraolympialaisia.
        Siellä joku voitti juuri uinnissa ja sillä ei ole jalkoja eikä kuin yksi käsi. Oliko otsatukkaa, en huomannut.


      • Anonyymi
        korpikirjailija kirjoitti:

        Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, lukee raamatussa.

        Jos huudat puskasta ajattelet kaikkien niin tekevän.

        Minulla ei ole mitään menetettävää laukoessani nimimerkeilläni omia totuuksiani puskailu kuuluu arkajaloille, kieroille ja epävarmoille ihmisille.

        Minulla on ollut viimeiset kymmenkunta vuotta otsatukka tosin erityyleillä leikattu. Esin lyhyt tukanrajan keskikohdasta ja pidentynyt sivuille, voi antaa kuvan pitkästä otsatukasta.

        Mutta lopettakaa höpötys nuorennuksista lyhyillä hiulsilla. Jokaisen naama on erilainen, paksu pitkätukka kuten minulla on näyttävä.

        Lyhyet hiukset tekisivät minusta ikäiseni näköisen 🤣

        Sinusta ei näy kuin naama, tukka vedetty kuin nuolemalla niskaan. Pitää sitä näyttävyyttä kiertää selän puolelta katsomaan.


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        "Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, lukee raamatussa."
        En pidä peruukkia.
        Kaikki tukka on omaani.
        ***
        Mutta asiasta toiseen.
        Pienet ovat meidän kinastelunaiheemme.
        Katson juuri telkusta paraolympialaisia.
        Siellä joku voitti juuri uinnissa ja sillä ei ole jalkoja eikä kuin yksi käsi. Oliko otsatukkaa, en huomannut.

        Ei kai hän tosissaan kuvitellutkaan noin kurjan näköistä peruukkia olevan olemassa.
        Hirtehistä huumoria se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai hän tosissaan kuvitellutkaan noin kurjan näköistä peruukkia olevan olemassa.
        Hirtehistä huumoria se oli.

        Hehheee! Mä kualen nauruun 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehheee! Mä kualen nauruun 🤣🤣🤣

        Mites ne venetsialaiset sujui ja entäs se täthtitaivaan katselu?


      • Anonyymi
        Paloma01 kirjoitti:

        "Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi, lukee raamatussa."
        En pidä peruukkia.
        Kaikki tukka on omaani.
        ***
        Mutta asiasta toiseen.
        Pienet ovat meidän kinastelunaiheemme.
        Katson juuri telkusta paraolympialaisia.
        Siellä joku voitti juuri uinnissa ja sillä ei ole jalkoja eikä kuin yksi käsi. Oliko otsatukkaa, en huomannut.

        Paloma. Ei siitä kauan ole, kun kerroit käyttäväsi peruukkia omien hiustesi lähdön vuoksi. Käytät usein myös hattuja sisälläkin , ilmeisesti tukka on ollut kauan hyvin huonossa kun nossa.


    • Anonyymi

      Perskarvat vai ei,kalju nuorentaa.

      • Anonyymi

        Ei taida olla.....


    • Anonyymi

      No ei kai nyt jumalauta kasikymppistä enää mikään nuorenna.

      • Toivossa on hyvä elää, siispä otsatukkaa käytän, ja nuoremmalta näytän!😄


    • Anonyymi

      HAH HAH HAAA, nämä ne jo tappelee otsatukstaki,

      kohta varmaan repivät toisiltaan hiukset päästä,

    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette tuskin aikuisia?

      • Anonyymi

        Aikuisuus ei ole ikävuosista kiinni. Kun oma elämä on sisällötöntä, palstan kinat on keino tuntea olevansa elossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikuisuus ei ole ikävuosista kiinni. Kun oma elämä on sisällötöntä, palstan kinat on keino tuntea olevansa elossa.

        No oletteko vielä elossa vai joko nyrkit on heilunu siihen tyyliin että joku jo pötköttää henkihieverissä,
        jatkakaa ,,, tuun taas kattomaan kuinka on käyny,,,,


    • Anonyymi

      Tämähän osui ja upposi ja joku mokas.DDDD

    • Anonyymi

      Poliisin otsatukka sakset vino.
      Poliisin sisäinen tarkastus aina myöhässä, otsatukka förkotti seksi tarkailu kampaamot naisille

    • Anonyymi

      Itselläni on otsatukka.

      Kävin juuri pari päivää sitten leikkauttamassa hiukseni. Pois pitkät, hapsottavat hiukset ja sen sijaan lyhyehkö kerrosleikkaus ja otsatukka.

      Kun vielä solkien kanssa nostan hiuksiani sivuilta, tämä kampaus todellakin nuorentaa. Näytän samalta kuin valokuvassa 3-vuotiaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3003
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2344
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2082
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1923
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    7. 158
      1224
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe