Oon 14v tyttö ja seksielämän aloitin kun sain poikaystävän, noin. 6kk sitten. Seksiä ollaan harrastettu ainakin muutaman kerran viikossa, ja ehkäisynä on vain kondomi, ei pillereitä. Seksin jälkeen ollaan aina varmistettu ettei kondomi ole rikki, puhalletaan siis siihen ja varmistetaan että spermat on siellä ja joka kerta ovat olleetkin. Mua kuitenkin nyt pelottaa, että olisin raskaana. Tässä viikon aikana on ollut outoa mahan nipistelyä, rintojen pehmeyttä ja ehkä hieman turvotusta mahassa. Tässä kyllä nyt 1-2 päivää sitten oli ovulaatio, eli voisiko oireet olla siihen liittyvää? Vai raskaus? Viime menkat tuli ajallaan ja niistä on nyt se 1vk . Mielipiteitä/neuvoja pliis D:
Raskaus? Mitä luulette?
16
1138
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattanee kääntyä kouluterveydenhuoltajan puolelle asian tiimoilta. Voihan se (raskaus) hyvinkin olla mahdollista, kun ei sitä tuossa iässä vielä osata oikein käyttää.
Varma olen, että oikein osattiin. En olis justiinsa nyt yhtään kaivannut tätä valittamista iästä. Aina ennenkin on oikein osattu kondomi laittaa, mutta ihan jokaisellahan se vahinko voisi olla mahdollinen vaikka kuinka hyvä olisi sen laittamisessa.
- Anonyymi
Pelottaaa kirjoitti:
Varma olen, että oikein osattiin. En olis justiinsa nyt yhtään kaivannut tätä valittamista iästä. Aina ennenkin on oikein osattu kondomi laittaa, mutta ihan jokaisellahan se vahinko voisi olla mahdollinen vaikka kuinka hyvä olisi sen laittamisessa.
No ilmeisesti ette ole, jos epäilet nyt tässä raskautta ja olet siihen antanut sitä kuvaavat merkit.
Anonyymi kirjoitti:
No ilmeisesti ette ole, jos epäilet nyt tässä raskautta ja olet siihen antanut sitä kuvaavat merkit.
Eihän vika välttämättä ole edes meissä, vaan kondomissa.
- Anonyymi
Mene NuortenExit:iin kysymään, jos ei ole trolli.ö Koska sieltä sa oikeaa apua näihin, ei täältä.
Järkevintä olisi käydä lääkärillä.
- Anonyymi
Oon samaa mieltä. Tällaisessa tapauksessa lääkäri ei myöskään saa ilman lupaa kertoa vanhemmille mitään.
- Anonyymi
Tuskin oot. Itellä tollasia oireita varmaan lähes joka viikko, ja oon neitsyt.
Okei, tuntuu tosin, että nämä "oireet" menivät vähän ohitte. Toki sai mut säikähtämään kun en tälläsiä koskaan oo saanu mistään D:
- Anonyymi
sä oot outo
- Anonyymi
Oot kyllä liian nuori harrastamaan mitään seksiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894190
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032353Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?322282Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell962084Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281887- 311860
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91567- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881350- 751194