Raskaus? Mitä luulette?

Oon 14v tyttö ja seksielämän aloitin kun sain poikaystävän, noin. 6kk sitten. Seksiä ollaan harrastettu ainakin muutaman kerran viikossa, ja ehkäisynä on vain kondomi, ei pillereitä. Seksin jälkeen ollaan aina varmistettu ettei kondomi ole rikki, puhalletaan siis siihen ja varmistetaan että spermat on siellä ja joka kerta ovat olleetkin. Mua kuitenkin nyt pelottaa, että olisin raskaana. Tässä viikon aikana on ollut outoa mahan nipistelyä, rintojen pehmeyttä ja ehkä hieman turvotusta mahassa. Tässä kyllä nyt 1-2 päivää sitten oli ovulaatio, eli voisiko oireet olla siihen liittyvää? Vai raskaus? Viime menkat tuli ajallaan ja niistä on nyt se 1vk . Mielipiteitä/neuvoja pliis D:

16

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannattanee kääntyä kouluterveydenhuoltajan puolelle asian tiimoilta. Voihan se (raskaus) hyvinkin olla mahdollista, kun ei sitä tuossa iässä vielä osata oikein käyttää.

• Varma olen, että oikein osattiin. En olis justiinsa nyt yhtään kaivannut tätä valittamista iästä. Aina ennenkin on oikein osattu kondomi laittaa, mutta ihan jokaisellahan se vahinko voisi olla mahdollinen vaikka kuinka hyvä olisi sen laittamisessa.

• Anonyymi
        Pelottaaa kirjoitti:

Varma olen, että oikein osattiin. En olis justiinsa nyt yhtään kaivannut tätä valittamista iästä. Aina ennenkin on oikein osattu kondomi laittaa, mutta ihan jokaisellahan se vahinko voisi olla mahdollinen vaikka kuinka hyvä olisi sen laittamisessa.

No ilmeisesti ette ole, jos epäilet nyt tässä raskautta ja olet siihen antanut sitä kuvaavat merkit.

• Anonyymi kirjoitti:

No ilmeisesti ette ole, jos epäilet nyt tässä raskautta ja olet siihen antanut sitä kuvaavat merkit.

Eihän vika välttämättä ole edes meissä, vaan kondomissa.

• Anonyymi

Mene NuortenExit:iin kysymään, jos ei ole trolli.ö Koska sieltä sa oikeaa apua näihin, ei täältä.

• Okei, kiitti tästä!

• Järkevintä olisi käydä lääkärillä.

• Anonyymi

Oon samaa mieltä. Tällaisessa tapauksessa lääkäri ei myöskään saa ilman lupaa kertoa vanhemmille mitään.

• Anonyymi

Tuskin oot. Itellä tollasia oireita varmaan lähes joka viikko, ja oon neitsyt.

• Okei, tuntuu tosin, että nämä "oireet" menivät vähän ohitte. Toki sai mut säikähtämään kun en tälläsiä koskaan oo saanu mistään D:

• Anonyymi

sä oot outo

• Anonyymi

Oot kyllä liian nuori harrastamaan mitään seksiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      128
      3068
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      69
      2155
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2117
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      68
      1846
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1652
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1496
    7. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1073
    8. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1065
    9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      80
      1021
    10. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      67
      1018
    Aihe