Maksatko Helsingin Sanomien tilauksesta liikaa?

Huomasin juuri, että olen noin 3 vuotta maksanut Hesarin normaalihintaan verraten melkoista ylihintaa ja tämän kuun tarjoukseen verrattuna melkein tuplahintaa. Milloin olet viimeksi tarkistanut Hesarin hinnan? Maksoitko paljonkin yli päivän hinnan?

6

5232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Passiiviset lukijat maksaa aina eniten.

Parhaimman hinnan saa kun peruuttaa tilauksen kerran pari vuodessa. Heti peruutuksen jälkeen alkaa sataa erikois-super-mega-tarjouksia siitä hyvästä että palaa asiakkaaksi.

PS. Marraskuun lopussa joka vuosi tulee hullu markkinapäivä nimeltä Black Friday. Viime vuosina myös Sanoma on heltynyt tuolloin hulluttelemaan hinnoillaan. Jos pystyy kikkailemaan tilauksensa niin että vanha loppuu joskus syys-lokakuussa, niin BF-tarjous tuo pelastuksen mahdolliseen lehden puutostautiin.

• Anonyymi

Harrastan samaa kuin edellinen kommentoija. Peruutan tilauksen aina kolmen tai neljän kk jälkeen kun tilausjakso päättyy ja joka kerta on tullut hyvä tarjous. Ensin tulee ihan ok tarjous johon en koskaan tartu. Kun siihen ei reagoi ja tilausjakso lähenee uhkaavasti loppuaan niin sähköpostiin tulee yleensä vielä parempi tarjous. Viimeksi sain neljä kk kolmen hinnalla mutta uskon, että pystyvät parempaakin. Nykyinen tilaus loppuu maaliskuun puolenvälin jälkeen ja uskoisin että maaliskuun puolella rupeaa tarjouksia tipahtelemaan. Olen siis jo peruuttanut tilauksen

• Anonyymi

Ystävänpäivä lähestyy ja pieni mahdollisuus on sille, että special offeria pukkaa.

• Anonyymi

Vaikka asun kolmen kilometrin päässä Helsingin ydinkeskustasta, lehteä ei kyetä jakamaan minulle joka päivä. Hesarin verkkosivuilla on ilmoitus, että lehti pyritään jakamaan klo XX mennessä, mutta lehteä ei aina tule.

Kun nykyinen tilaukseni päättyy, lehti lakkaa tulemasta kokonaan. Sanoin tilaukseni irti juuri.

• Anonyymi

Minä otin tarjouksen jossa kahden kuukauden hinnalla neljän kuukauden lehdet. Vähän ennen tarjousjakson loppumista soitettiin että haluanko jatkaa tilausta. Vastasin että en, jolloin sain saman tarjouksen neljäksi kuukaudeksi eteenpäin. Jakso loppuu tän kuukauden loppuun ja eilen tuli soitto. Tehtiin diili puolen vuoden lehdistä kolmen kk hinnalla.

• Anonyymi

Minulla on jatkuva tilaus. Joskus olen saanut 3kk lisää lehtiä kaupan päälle. Mutta molemmille tytöilleni olen saanut puolen vuoden lehdet hintaan noin 160 euroa. JO kahdesti peräkkäin. Oma jatkuva tilaus pitää olla voimassa.

Kyllä tässä aktiivisuus palkitaan, mutta vaatia pitää.

Alan nyt uhkailla oman tilauksen irtisanomisella. Katsotaan, miten käy. Kokonaisuus ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe