Täältä on kadonnut yksi eräänlainen paljastussäie. Miksi?
Vastaukset 8
- Anonyymi
Säikeen ydinsisältö löytyy täältä: https://www.sanaristikkofoorumi.net/wordpress/forums/topic/ilmo-juhani-liljeroos-tiimin-arvoitus/
- Anonyymi
Häipyi hyvin nopeasti myös toinen säie. Siinä kysyttiin "Koskahan ilmestyy huippuristikoiden syysalbumi?".
Kyse oletettavasti Iisakin Ristikot albumi 2/2021. Aiempina vuosina se on yleensä ilmestynyt marraskuussa.- Anonyymi
Huippuristikot on kyllä ihan muu Kolmiokirjan lehti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippuristikot on kyllä ihan muu Kolmiokirjan lehti.
Niinpä onkin ja nimi kirjoitetaan esittelyssä "Huippu-Ristikot Albumi" ja itse lehdessä tyyliin "HUIPPU RISTIKOT KesäALBUMI". Kolmiokirjat ei sivuillaan mainitse ilmestymisaikoja vaan vain sen, että lehti ilmestyy neljä kertaa vuodessa.
- Anonyymi
Säikeet eivät yleensä katoa robotin toimesta vaan tarkistuspyyntöjen perusteella. Paljastussaäikeestä on joku valittanut, minkä voi ymmärtää. Mutta Kolmiokirjan tuottaman ristikon kohdalla on outoa, että se on poistettu.
- Anonyymi
Johtopäätösten vetäminen on hankalaa, se on usein huomattu.
- Anonyymi
Onko sisäpiiriin tietoa, että paljastussäikeestä olisi valitettu? Miksi ihmeessä siitä olisi kukaan valittanut. Harmi jos näin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sisäpiiriin tietoa, että paljastussäikeestä olisi valitettu? Miksi ihmeessä siitä olisi kukaan valittanut. Harmi jos näin on.
Ehkä joku ei sittenkään pitänyt paljastussäikeestä ja ajattelee, että asia kyllä unohtuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459