Sähköpostiosoitteesi [email protected] bannattiin spamhaus.org sivuston aiheuttamana, eilen koska ip-osoitteestani 82.165.159.130 tulee mukamas spammia, kaikki viestit siis palautuu mulle, öö en oo kyl mikään roskapostittaja, myös samaan Telia adsl-verkkoon kytketty valtion sähköpostista lähetetty viesti palautui lähettäjälle. Liittymäni on DNA, ja tekstiviestejäni on häiritty, ilmeisesti spamhaus-lafkan johdosta. Asia on julkinen, ja haluan tuoda asian koko porukan tietoon, koska vastustan sensuuria ja sähköpostin aiheettomasti estäminen on suomessa tietoliikenteen häirintää, josta on vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi. Voi olla että häkki heilahtaa spamhausin työntekijälle sekä Telia tai DNA:n riippuen kumpi todetaan syylliseksi em. Menettelyyn. Vuodatuksen tavoite: saada sähköposti auki ennenkuin asia menee poliisille, teen maanantaina rikosilmoituksen. Toivottavasti viestini ei poisteta, koska se on 100% totta
Telia bannaa asiakkaiden henkilökohtaiset sähöposti-tilit
3
1003
Vastaukset
Ihan ensimmäiseksi kannattaisi varmaan ajaa joku virustarkistus siltä varalta että koneellasi todellakin sattuisi olemaan jokin haittaohjelmaa joka lähettää spämmiä.
- Anonyymi
"Telia bannaa asiakkaiden henkilökohtaiset sähöposti-tilit"
Telia ei bannaa eikä blokkaa sinun email tiliäsi, vaan osaa viestiliikenteestä joka tulee gmx.com palvelusta, jossa sinun email tilisi on. https://abongo.com/investigate/82.165.159.130/host
Saksalaisella GMX:llä on hyviä pläänejä (olisiko suomenkielellä palvelupaletteja) mutta firman rasiteena on spammaajien suosio, etenkin sen jälkeen kun ostivat USA:sta vastaavanlaisen mail.com palvelun. - Anonyymi
Gmail kannattaa ottaa käyttöön ja unohtaa nuo operaattoreiden vanhanaikaiset postipalvelut..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086