MP-talvisäilytystä Imatra

Anonyymi

Prätkälle pitäisi löytää talvisäilytyspaikka Imatralta tai lähistöltä. Onko suosituksia/kokemuksia?

45

2169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      LPR löytyy tasokas alan yritys jossa terve henkilökunta !

      • Anonyymi

        Minkä niminen yritys?


      • Anonyymi

        " jossa terve henkilökunta"

        Mistäs tiedät että ne on testattu kaikkien tautien varalta ja ei ole perinnöllisiä sairauksia kellään?


    • Anonyymi

      lappeenrannan työonehuolto . Opintie 2 lpr / lpr mp-huolto.

      • Anonyymi

        Siisti paikka, mut osaa ne vaihtaa öljyt täälläkin. Ei tarvitse viedä 40 km päähän.


    • Anonyymi

      Sä voit säilyttää sitä mopedias mun tallissa.

      • Anonyymi

        Kukaan halua ajella h*mocityyn jos ei oo pakko


    • Anonyymi

      Säilytä parkkipaikalla suojapeiton alla,ei kai se oo sokerista tehty.

      • Anonyymi

        Älä naarmuttaa.


    • Anonyymi

      Imatralla ei ole luotettavaa talvisäilytystä.Lähin on LPR:ssa. (katso yritysrekisteri )

      • Anonyymi

        Pelkkää säilytystäkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkää säilytystäkö?

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä tämä raukkamainen anonyymina tapahtuva mustamaalaaminen paikallisia yrittäjiä kohtaan tulee? Eikö riitä munat mennä heidän juttusille?


      • Anonyymi

        Lappeenrannassa nyt ei ole mitään luotettavaa, missään asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä tämä raukkamainen anonyymina tapahtuva mustamaalaaminen paikallisia yrittäjiä kohtaan tulee? Eikö riitä munat mennä heidän juttusille?

        Ei taida riittää 😆nuija mikä nuija😆Kato jo ilmases pitäs saada😆mopn bensa kun on niin kallista kun ei saa Venäjältä!pitäs noihinkiin vehkeisiin laittaa päästömittaukset ja vähän lisää veroa!


    • Anonyymi

      kymi-ringi ajoi jo imatran ohi !

      • Anonyymi

        Oliko ylinopeutta ohitustilanteessa? Ja oliko puitteet kunnossa?


    • Anonyymi

      Mites Imatran MP-huolto?

    • Anonyymi

      Urheiluliike KISA, Mimoto, Moto-Imatra

      • Anonyymi

        Niskalla Imatran MP-huolto


    • Anonyymi

      Joku yhteistalli, enkä nyt tarkoita jonkun Bandidos-kerhon tiloja.

    • Anonyymi

      Tai laita nastarenkaat alle ja ajelet ympäri vuoden.

    • Anonyymi

      Joku joidenkin yhteisvuokrauksessa oleva talli jonkun kerrostalon kellarista, joka on lämmitetty, jotta voi sitten talvella huoltaakin vähän, jos ei ajele.

    • Anonyymi

      Olohuoneessa, keittiössä tai makkarissa.

    • Anonyymi

      Imatran MP-huolto Valiokujalla

      • Anonyymi

        Valiokujan tulevaisuus ei kovin valoisa, siksi saattaapi joutua MP-huolto muuttamaan.


    • Anonyymi

      No mikä siellä pimentää?

      • Anonyymi

        Saattaapi selvitä kuun syys/lokakuun vaihteessa.


    • Anonyymi

      No ootellaan.

      • Anonyymi

        Nyt lienee asianosaisille selvinnyt miksi ei näytä valoisalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lienee asianosaisille selvinnyt miksi ei näytä valoisalta.

        Onko tietoo mihin Imatran MP-huolto muuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt lienee asianosaisille selvinnyt miksi ei näytä valoisalta.

        Ei oo selvinnyt mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo selvinnyt mitään.

        Selvinnyt on : selviämiseen tarvitaan omaa rahaa ja älyä.


    • Anonyymi

      Meillä on varastotilaa vapaana Vuoksenniskalla. Tiedustelut 358468444542

      • Anonyymi

        en sijoita epävarmoihin -epämääräisiin-epäilyttäviin-epäkypsiin-epäiltyihin.


    • Anonyymi

      Valio kylmänä?

    • Anonyymi

      Very cold indeed.

    • Anonyymi

      Sähän voit loppusjoittaa sen pappa-tunturis vaikka rektaaliis.

      • Anonyymi

        Kokemuksen ääni?


      • Anonyymi

        Mikäs vika paappatunas on?


    • Anonyymi

      auto-killalle mahtuu

      • Anonyymi

        Tuo on hyvä paikka. Lämmin läpi talven ja aidatulla pihalla.


      • Anonyymi

        Kallis


    • Anonyymi

      Vuokseen vaan ne saastuttavat pärisköt!

    • Anonyymi

      Vanha kisan myymälä vuoksenniskalla on hyvä!

      • Anonyymi

        OU YEAH


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      168
      1639
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      105
      948
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      76
      762
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      651
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      447
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe