Prätkälle pitäisi löytää talvisäilytyspaikka Imatralta tai lähistöltä. Onko suosituksia/kokemuksia?
MP-talvisäilytystä Imatra
45
2169
Vastaukset
- Anonyymi
LPR löytyy tasokas alan yritys jossa terve henkilökunta !
- Anonyymi
Minkä niminen yritys?
- Anonyymi
" jossa terve henkilökunta"
Mistäs tiedät että ne on testattu kaikkien tautien varalta ja ei ole perinnöllisiä sairauksia kellään?
- Anonyymi
lappeenrannan työonehuolto . Opintie 2 lpr / lpr mp-huolto.
- Anonyymi
Siisti paikka, mut osaa ne vaihtaa öljyt täälläkin. Ei tarvitse viedä 40 km päähän.
- Anonyymi
Sä voit säilyttää sitä mopedias mun tallissa.
- Anonyymi
Kukaan halua ajella h*mocityyn jos ei oo pakko
- Anonyymi
Säilytä parkkipaikalla suojapeiton alla,ei kai se oo sokerista tehty.
- Anonyymi
Älä naarmuttaa.
- Anonyymi
Imatralla ei ole luotettavaa talvisäilytystä.Lähin on LPR:ssa. (katso yritysrekisteri )
- Anonyymi
Pelkkää säilytystäkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää säilytystäkö?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä tämä raukkamainen anonyymina tapahtuva mustamaalaaminen paikallisia yrittäjiä kohtaan tulee? Eikö riitä munat mennä heidän juttusille?
- Anonyymi
Lappeenrannassa nyt ei ole mitään luotettavaa, missään asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mistä tämä raukkamainen anonyymina tapahtuva mustamaalaaminen paikallisia yrittäjiä kohtaan tulee? Eikö riitä munat mennä heidän juttusille?
Ei taida riittää 😆nuija mikä nuija😆Kato jo ilmases pitäs saada😆mopn bensa kun on niin kallista kun ei saa Venäjältä!pitäs noihinkiin vehkeisiin laittaa päästömittaukset ja vähän lisää veroa!
- Anonyymi
kymi-ringi ajoi jo imatran ohi !
- Anonyymi
Oliko ylinopeutta ohitustilanteessa? Ja oliko puitteet kunnossa?
- Anonyymi
Mites Imatran MP-huolto?
- Anonyymi
Urheiluliike KISA, Mimoto, Moto-Imatra
- Anonyymi
Niskalla Imatran MP-huolto
- Anonyymi
Joku yhteistalli, enkä nyt tarkoita jonkun Bandidos-kerhon tiloja.
- Anonyymi
Tai laita nastarenkaat alle ja ajelet ympäri vuoden.
- Anonyymi
Joku joidenkin yhteisvuokrauksessa oleva talli jonkun kerrostalon kellarista, joka on lämmitetty, jotta voi sitten talvella huoltaakin vähän, jos ei ajele.
- Anonyymi
Olohuoneessa, keittiössä tai makkarissa.
- Anonyymi
Imatran MP-huolto Valiokujalla
- Anonyymi
Valiokujan tulevaisuus ei kovin valoisa, siksi saattaapi joutua MP-huolto muuttamaan.
- Anonyymi
No mikä siellä pimentää?
- Anonyymi
Saattaapi selvitä kuun syys/lokakuun vaihteessa.
- Anonyymi
No ootellaan.
- Anonyymi
Nyt lienee asianosaisille selvinnyt miksi ei näytä valoisalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt lienee asianosaisille selvinnyt miksi ei näytä valoisalta.
Onko tietoo mihin Imatran MP-huolto muuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt lienee asianosaisille selvinnyt miksi ei näytä valoisalta.
Ei oo selvinnyt mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo selvinnyt mitään.
Selvinnyt on : selviämiseen tarvitaan omaa rahaa ja älyä.
- Anonyymi
Meillä on varastotilaa vapaana Vuoksenniskalla. Tiedustelut 358468444542
- Anonyymi
en sijoita epävarmoihin -epämääräisiin-epäilyttäviin-epäkypsiin-epäiltyihin.
- Anonyymi
Valio kylmänä?
- Anonyymi
Very cold indeed.
- Anonyymi
Sähän voit loppusjoittaa sen pappa-tunturis vaikka rektaaliis.
- Anonyymi
Kokemuksen ääni?
- Anonyymi
Mikäs vika paappatunas on?
- Anonyymi
auto-killalle mahtuu
- Anonyymi
Tuo on hyvä paikka. Lämmin läpi talven ja aidatulla pihalla.
- Anonyymi
Kallis
- Anonyymi
Vuokseen vaan ne saastuttavat pärisköt!
- Anonyymi
Vanha kisan myymälä vuoksenniskalla on hyvä!
- Anonyymi
OU YEAH
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681639
- 105948
- 76762
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18651ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189447- 26429