Lahden Möysän koulu

Anonyymi

Miksi ei ole saatavilla mitään tietoa esim. opettajista tai rehtoreista? Koululla kuitenkin pitkä historia. Onko koulun historiassa tapahtunut jotain, mikä halutaan salata tai siitä ei haluta puhua?

Muista kouluista löytyy tietoa kyllä vaikka millä mitalla.

24

4601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysin paska koulu, aikoinaan sitä johti ilkeä ja paha rehtori. Käytti valtaansa väärin. Jäi elinikäiset traumat, joista kärsin vielä tänä päivänäkin. Olisi kiva tietää, kuinka monen lapsen elämän se paska tuhosi?!?

• Anonyymi

Itse kävin aikoinaan kyseisessä koulussa alaluokat ja rehtori toimi myös meidän luokanopettaja. En ole tavannut elämäni aikana toista yhtä niin pahansuopaista ja ilkeää ihmistä kuin hän. Joudun kokemaan siellä ollessani jatkuvaa nöyryyttämistä kiusaamisen muodossa hänen ja muiden oppilaiden osalta. Hänen toiminta oli kaikkea muuta kuin hyväksyttävää. Vei mm. oppilaita kotiinsa ja järjesti "illanistujaisia", johon oppilaat oli pakotettu tulemaan. Tuli usein "katselemaan" liikuntatunneille oppilaita varsinkin tyttöjen. Ja paljon muuta sellaista, jota en tähän voi kirjoittaa...

Hän ei koskaan ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää sitä, kuinka pahaa jälkeä hän toiminnallaan aiheutti lapsissa. Hän käytti asemaansa ja valtaansa väärin. Toivottavasti helvetissä on oma siipensä hänen kaltaisilleen hirviöille, joka hän oli.

Syvästi traumatisoitunut ex-oppilas

• Anonyymi

Kyseinen rehtori kuuluu vanhoislestaadiolaisiin. Se selittää sen käytöksen, mutta ei oikeuta sitä.

• Anonyymi

Oliko Jokinen nimeltään?

• Anonyymi

Yksi opettajista oli ainakin alkoholisti huolella. Haisi röökille jaa viinalle aamuisin. Aina sama elähtänyt villapaita päällä. Kusetti oppilailta myös luokkaretkirahoja.

• Anonyymi

Mä muistan tämän open! Täys K Y R P Ä!!! Syytti oppilaita omista teoistaan!

• Anonyymi

On todella surullista lukea entisten oppilaiden kokemuksia aikuisten harjoittamasta mielivallasta. Lapsi on alisteisessa asemassa aikuiseen nähden. Kyse on vielä alaluokista. Mikä teitä aikuisia ihmisiä vaivaa, kun lapsia pitää alistaa ja käyttää hyväksi???

• Anonyymi

Minä olen möysän koulussa nykyinen rehtori on kaisa tukia ja möysän koulu oli myös aikoinaan sota sairaala muuta en tiedä

• Anonyymi

Ja minä olen äiti Teresa 😂

• Anonyymi

Yksikin uhri on liikaa!!!

• Anonyymi

Läpeensä epäammattimaisia opettajia /koulunkäynti avustajia... kiusaamiseen koulussa ei puututa...Aviin opetustoimen valvontaan oltu yhteydessä. Henkilökunta sietäs saada karttakepistä näpeille.

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Hienot sivut 👍 Toivottavasti kaikki opettajat ja tarhassa työskentelevät on turvatarkastettu, jotta kaikilla lapsilla on hyvä ja turvallinen olla 🤔 Tarkoitan tällä mm. kiusaajia ja pedoja.

• Anonyymi

Toivottavasti Lahden kouluissa ja tarhoissa ei ole enää pedoja tuhoamassa lasten elämiä.

• Anonyymi

Entinen rehtori vainosi entisiä oppilaita pahat mielessään!

• Anonyymi

Koulun entinen rehtori on / oli riippuu onko hengissä vielä, hyväksikäyttäjä. Tuhosi monen oppilaan elämän. Sairas vinoutunut yksilö!

• Anonyymi

Koulussa vaikutti aikoinaan P E D O F I I L I. Sairas ja hyvin häiriintynyt yksilö! Monen lapsen elämän pilasi!!!

Surullisinta on, että tää P A S K A pääsi teoistaan kuin koira veräjästä!!!

• Anonyymi

Te entiset oppilaat. Olen koulun oppilas ja meidän koulu on varmaa muuttunut teidän ajalta
      Koska ainakaan mä en usko kaikkee tota meidän rakkaasta koulusta. Meidän rehtori on kiltti ja opettajat ammattilaisia. Se on kuitenki yli 100 vuotta vanha koulu eli tietenkin joskus on tapahtunut jotain kamalaa. MUT EI ENÄÄ!

• Anonyymi

Kieltäminen on suojamekanismi, pahoja asioita tapahtuu joka päivä!

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!

🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen
      Maailman menoa
      135
      5365
    2. Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan

Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht
      Maailman menoa
      189
      4491
    3. Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!

Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu
      Maailman menoa
      176
      4420
    4. Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä

Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas
      Maailman menoa
      87
      4113
    5. Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan

Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa
      Maailman menoa
      49
      3910
    6. Aamun Riikka: sakset tiputtavat 31 000 lasta köyhyysrajan alle

✂️ STM:n tuoreen arvion mukaan Riikan leikkaukset pudottavat peräti 31 000 lasta köyhyysrajan alle, kun aikaisempi THL
      Maailman menoa
      61
      3690
    7. Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut

😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik
      Maailman menoa
      104
      3650
    8. Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus

Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast
      Maailman menoa
      34
      3516
    9. Miksi Marinin vasemmistohallitus ei tunnustanut Palestiinaa

kun mahdollisuus oli? Nyt sitten vasemmisto-oppositio ulvoo yhtään ääneen, että Palestiina pitää tunnustaa - onpa tode
      Maailman menoa
      16
      3465
    10. Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana

Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä
      Maailman menoa
      15
      3449
    Aihe