Lahden Möysän koulu

Anonyymi

Miksi ei ole saatavilla mitään tietoa esim. opettajista tai rehtoreista? Koululla kuitenkin pitkä historia. Onko koulun historiassa tapahtunut jotain, mikä halutaan salata tai siitä ei haluta puhua?

Muista kouluista löytyy tietoa kyllä vaikka millä mitalla.

21

3322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin paska koulu, aikoinaan sitä johti ilkeä ja paha rehtori. Käytti valtaansa väärin. Jäi elinikäiset traumat, joista kärsin vielä tänä päivänäkin. Olisi kiva tietää, kuinka monen lapsen elämän se paska tuhosi?!?

      • Anonyymi

        Itse kävin aikoinaan kyseisessä koulussa alaluokat ja rehtori toimi myös meidän luokanopettaja. En ole tavannut elämäni aikana toista yhtä niin pahansuopaista ja ilkeää ihmistä kuin hän. Joudun kokemaan siellä ollessani jatkuvaa nöyryyttämistä kiusaamisen muodossa hänen ja muiden oppilaiden osalta. Hänen toiminta oli kaikkea muuta kuin hyväksyttävää. Vei mm. oppilaita kotiinsa ja järjesti "illanistujaisia", johon oppilaat oli pakotettu tulemaan. Tuli usein "katselemaan" liikuntatunneille oppilaita varsinkin tyttöjen. Ja paljon muuta sellaista, jota en tähän voi kirjoittaa...

        Hän ei koskaan ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää sitä, kuinka pahaa jälkeä hän toiminnallaan aiheutti lapsissa. Hän käytti asemaansa ja valtaansa väärin. Toivottavasti helvetissä on oma siipensä hänen kaltaisilleen hirviöille, joka hän oli.

        Syvästi traumatisoitunut ex-oppilas


      • Anonyymi

        Kyseinen rehtori kuuluu vanhoislestaadiolaisiin. Se selittää sen käytöksen, mutta ei oikeuta sitä.


    • Anonyymi

      Yksi opettajista oli ainakin alkoholisti huolella. Haisi röökille jaa viinalle aamuisin. Aina sama elähtänyt villapaita päällä. Kusetti oppilailta myös luokkaretkirahoja.

      • Anonyymi

        Mä muistan tämän open! Täys K Y R P Ä!!! Syytti oppilaita omista teoistaan!


    • Anonyymi

      On todella surullista lukea entisten oppilaiden kokemuksia aikuisten harjoittamasta mielivallasta. Lapsi on alisteisessa asemassa aikuiseen nähden. Kyse on vielä alaluokista. Mikä teitä aikuisia ihmisiä vaivaa, kun lapsia pitää alistaa ja käyttää hyväksi???

    • Anonyymi

      Minä olen möysän koulussa nykyinen rehtori on kaisa tukia ja möysän koulu oli myös aikoinaan sota sairaala muuta en tiedä

      • Anonyymi

        Ja minä olen äiti Teresa 😂


    • Anonyymi

      Yksikin uhri on liikaa!!!

    • Anonyymi

      Läpeensä epäammattimaisia opettajia /koulunkäynti avustajia... kiusaamiseen koulussa ei puututa...Aviin opetustoimen valvontaan oltu yhteydessä. Henkilökunta sietäs saada karttakepistä näpeille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hienot sivut 👍 Toivottavasti kaikki opettajat ja tarhassa työskentelevät on turvatarkastettu, jotta kaikilla lapsilla on hyvä ja turvallinen olla 🤔 Tarkoitan tällä mm. kiusaajia ja pedoja.


    • Anonyymi

      Toivottavasti Lahden kouluissa ja tarhoissa ei ole enää pedoja tuhoamassa lasten elämiä.

    • Anonyymi

      Entinen rehtori vainosi entisiä oppilaita pahat mielessään!

    • Anonyymi

      Koulun entinen rehtori on / oli riippuu onko hengissä vielä, hyväksikäyttäjä. Tuhosi monen oppilaan elämän. Sairas vinoutunut yksilö!

    • Anonyymi

      Koulussa vaikutti aikoinaan P E D O F I I L I. Sairas ja hyvin häiriintynyt yksilö! Monen lapsen elämän pilasi!!!

      Surullisinta on, että tää P A S K A pääsi teoistaan kuin koira veräjästä!!!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe