Miksi ei ole saatavilla mitään tietoa esim. opettajista tai rehtoreista? Koululla kuitenkin pitkä historia. Onko koulun historiassa tapahtunut jotain, mikä halutaan salata tai siitä ei haluta puhua?
Muista kouluista löytyy tietoa kyllä vaikka millä mitalla.
Lahden Möysän koulu
23
3833
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin paska koulu, aikoinaan sitä johti ilkeä ja paha rehtori. Käytti valtaansa väärin. Jäi elinikäiset traumat, joista kärsin vielä tänä päivänäkin. Olisi kiva tietää, kuinka monen lapsen elämän se paska tuhosi?!?
- Anonyymi
Itse kävin aikoinaan kyseisessä koulussa alaluokat ja rehtori toimi myös meidän luokanopettaja. En ole tavannut elämäni aikana toista yhtä niin pahansuopaista ja ilkeää ihmistä kuin hän. Joudun kokemaan siellä ollessani jatkuvaa nöyryyttämistä kiusaamisen muodossa hänen ja muiden oppilaiden osalta. Hänen toiminta oli kaikkea muuta kuin hyväksyttävää. Vei mm. oppilaita kotiinsa ja järjesti "illanistujaisia", johon oppilaat oli pakotettu tulemaan. Tuli usein "katselemaan" liikuntatunneille oppilaita varsinkin tyttöjen. Ja paljon muuta sellaista, jota en tähän voi kirjoittaa...
Hän ei koskaan ymmärtänyt tai halunnut ymmärtää sitä, kuinka pahaa jälkeä hän toiminnallaan aiheutti lapsissa. Hän käytti asemaansa ja valtaansa väärin. Toivottavasti helvetissä on oma siipensä hänen kaltaisilleen hirviöille, joka hän oli.
Syvästi traumatisoitunut ex-oppilas - Anonyymi
Kyseinen rehtori kuuluu vanhoislestaadiolaisiin. Se selittää sen käytöksen, mutta ei oikeuta sitä.
- Anonyymi
Yksi opettajista oli ainakin alkoholisti huolella. Haisi röökille jaa viinalle aamuisin. Aina sama elähtänyt villapaita päällä. Kusetti oppilailta myös luokkaretkirahoja.
- Anonyymi
Mä muistan tämän open! Täys K Y R P Ä!!! Syytti oppilaita omista teoistaan!
- Anonyymi
On todella surullista lukea entisten oppilaiden kokemuksia aikuisten harjoittamasta mielivallasta. Lapsi on alisteisessa asemassa aikuiseen nähden. Kyse on vielä alaluokista. Mikä teitä aikuisia ihmisiä vaivaa, kun lapsia pitää alistaa ja käyttää hyväksi???
- Anonyymi
Minä olen möysän koulussa nykyinen rehtori on kaisa tukia ja möysän koulu oli myös aikoinaan sota sairaala muuta en tiedä
- Anonyymi
Ja minä olen äiti Teresa 😂
- Anonyymi
Yksikin uhri on liikaa!!!
- Anonyymi
Läpeensä epäammattimaisia opettajia /koulunkäynti avustajia... kiusaamiseen koulussa ei puututa...Aviin opetustoimen valvontaan oltu yhteydessä. Henkilökunta sietäs saada karttakepistä näpeille.
- Anonyymi
Haku (Möysän koulu) antoi tämän:
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000003835525.html - Anonyymi
Sivut olivat tuolloin kesken. Nyt on päivitetty. https://www.lahti.fi/kasvatus-ja-koulutus/perusopetus/koulut/moysan-koulu/
- Anonyymi
Hienot sivut 👍 Toivottavasti kaikki opettajat ja tarhassa työskentelevät on turvatarkastettu, jotta kaikilla lapsilla on hyvä ja turvallinen olla 🤔 Tarkoitan tällä mm. kiusaajia ja pedoja.
- Anonyymi
Toivottavasti Lahden kouluissa ja tarhoissa ei ole enää pedoja tuhoamassa lasten elämiä.
- Anonyymi
Entinen rehtori vainosi entisiä oppilaita pahat mielessään!
- Anonyymi
Koulun entinen rehtori on / oli riippuu onko hengissä vielä, hyväksikäyttäjä. Tuhosi monen oppilaan elämän. Sairas vinoutunut yksilö!
- Anonyymi
Koulussa vaikutti aikoinaan P E D O F I I L I. Sairas ja hyvin häiriintynyt yksilö! Monen lapsen elämän pilasi!!!
Surullisinta on, että tää P A S K A pääsi teoistaan kuin koira veräjästä!!! - Anonyymi
Te entiset oppilaat. Olen koulun oppilas ja meidän koulu on varmaa muuttunut teidän ajalta
Koska ainakaan mä en usko kaikkee tota meidän rakkaasta koulusta. Meidän rehtori on kiltti ja opettajat ammattilaisia. Se on kuitenki yli 100 vuotta vanha koulu eli tietenkin joskus on tapahtunut jotain kamalaa. MUT EI ENÄÄ!- Anonyymi
Kieltäminen on suojamekanismi, pahoja asioita tapahtuu joka päivä!
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569