Heippa! Olen tässä mietiskellyt että jos jää kiinni viiltelystä esimerkiksi kouluterveydenhoitajalle alkaako siitä kaiken näköiset keskustelut ammattilaisten kanssa? Ja minkä sanoa syyksi viiltelylle jos ei halua sanoa oikeaa syytä?
Minun syyni on se että kun minua stressaa tai ahdistaa teen viillon ja se helpottaa, sitten niiä viiltoja ilmaantuu vain lisää. Se alkaa tuntua addiktiolta.
Onko tuo edes hyvä selitys viltelylle? Joutuuko siitä osastolle? Mitä sitten kun jää kiinni tapahtuu? Olisi mukavaa saada heiltä vastauksia jotka ovat kokeneet tälläistä:)
Itsetuhoisuus
1
134
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen menemään asiantuntijan puheille sano, että ahdistaa ja on itsetuhoisuutta mutta et oo vielä tehny mitään eli et kerro et viiltelet jne. Niiden pitäs tällöin määrätä joku lääke, jokka poistaa ton viiltelyhalun (eli poistaa ahdistuksen ja mahdollisesti masennuksenki jos sellane löytyy)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142