Minkälainen paikka aaltoalvari on nykyään käydä uimassa?
Aaltoalvari
11
378
Vastaukset
- Anonyymi
Märkäähän siellä on, allas on täynnä vettä. Jos vedessä pukilointi kiinnostaa, niin eihän tuo kehnompi vaihtoehto ole. Itse harrastan mieluummin ilmakroolausta ulkotiloissa.
- Anonyymi
Sillä se selviää kun menet ja hyppäät altaaseen voi voi
- Anonyymi
Voi vittu kun oli taas täydentäviä vastauksia. Lähinnä mielipiteitä haluaisin
- Anonyymi
Mene hyvänen aika sentään itse ja totea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene hyvänen aika sentään itse ja totea
Heti on hiekkaa pillussa kun haluaa jostain asiasta kuulla mielipiteitä. Huoh! Onko muuta tekemistä kun ettiä vittuilun aihetta suomi24 sivuilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti on hiekkaa pillussa kun haluaa jostain asiasta kuulla mielipiteitä. Huoh! Onko muuta tekemistä kun ettiä vittuilun aihetta suomi24 sivuilla?
Se joka aloittaa myös lopettaa siis sinä
- Anonyymi
"Muualta tulleet" miehet käy tiirailemassa naisia... onneksi on ne allaskamerat.
- Anonyymi
Juu ja levittävät talia ja sienikasvustoa altaaseen ja lattioille.
- Anonyymi
Papoilla roikkuu puntit polvissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Papoilla roikkuu puntit polvissa
Ja muumot uivat huulia heiluttelemalla, kuin meduusat.
- Anonyymi
Semmonen se kuin ennenkin muttei korona-aikana kannata käydä koska pukuhuoneet ahtaita, uimassa niin paljon väkeä että hengityksen mukana virusta ja vielä lapsia rahtaavat sinne vaikka epidemia eniten juuri kouluissa leviää.
En nyt tosin ole käynytkään kunhan muilta kuullut jotka eivät ymmärrä riskiä. Vaajakosken uimahallissa on hyvä sauna ja ilmainen parkki, Peurunka lähettyvillä olevista paras mutta kallis. Vaajakoski vähän sitä isompaa halvempi.
Mikäli korona poistetaan, kantsii siellä Peurungassa kävästä katsomassa, sopii ihan lapsiperheillekin. Nyt kantsii välttää kaikkia paikkoja joissa paljon ihmisiä.
Uintiaika on 3h.
Aikuiset
Perushinta
18 €
Viikonloppuhinta
20 €
Viikonloppuhinnat voimassa pe-su.
Sesonkihinta*
22 €
*Sesonkihinnat ovat voimassa juhlapyhinä sekä koulujen loma-aikoina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871633
- 771273
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1761217Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55952Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46901- 47898
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9823- 46822
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35789