Onko kellään muulla kokemusta kuntouttavasta työkokeilusta Salon Kolmituotteessa? Mä olin siellä pari kuukautta tässä taannoin,ja huonot fiilikset jäi.
Kolmituote salo
7
2429
Vastaukset
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää.
Mieti samalla heitä, jotka ovat työsuhteessa kyseisessä paikassa, eivät siis vain työkokeilussa.
Viranomaiselle voi kertoa huonosta kohtelusta työpaikalla jotta asiat saataisiin siedettävälle tasolle työpaikalla. Eikä seuraavien työntekijöiden tarvitsisi kärsiä samoista ongelmista. - Anonyymi
Työsuojelu
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää kokemuksestasi kolmituotteella. Työ, ihmiset, jne..
- Anonyymi
Mitä jos itse kertoisit lisää työaikalain rikkomisesta työntekijöitä kohtaan?
- Anonyymi
Varmaan jotkut pitävät paikasta. Yksinkertaisia ja helppoja töitä. Jonkin verran ulkomaalaisia joilla kielitaito ei hyvä.
Paljon määräaikaisia työntekijöitä. Ulkomaalaisia ei välttämättä kohdella hyvin koska he eivät osaa hakea apua jos esimerkiksi työ aiheuttaa vaikka sairauden tms ongelmia ( jos esimerkiksi ei liitossa tai osaa ottaa yhteyttä TTL:ääni). Vaikka olisi kaikki kuinka huonosti, kukaan ei uskalla valittaa koska pelkää että työsuhde ei jatku.
Osa ollut siellä jo useita vuosia, ja silti tekevät määräaikaisia sopimuksia. Tunnen muutaman tyypin jotka ollut siellä töissä. Siellä on myös myymälä jossa aika paljon naisten vaatteita. Tosi huono palkka, paitsi jos olet kaupungin työllistämänä siellä. - Anonyymi
Olin itte kolmituotteella töissä , mulle puhuttiin koko. Ajan paskaa..
- Anonyymi
En keksi mitään hyvää sanottavaa kolmituotteesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1076221Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3685886Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie615156Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3303841Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42305Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1422268Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1101332- 111115
- 178977
- 56803