Onko kellään muulla kokemusta kuntouttavasta työkokeilusta Salon Kolmituotteessa? Mä olin siellä pari kuukautta tässä taannoin,ja huonot fiilikset jäi.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää.
Mieti samalla heitä, jotka ovat työsuhteessa kyseisessä paikassa, eivät siis vain työkokeilussa.
Viranomaiselle voi kertoa huonosta kohtelusta työpaikalla jotta asiat saataisiin siedettävälle tasolle työpaikalla. Eikä seuraavien työntekijöiden tarvitsisi kärsiä samoista ongelmista. - Anonyymi
Työsuojelu
- Anonyymi
Kerro ihmeessä lisää kokemuksestasi kolmituotteella. Työ, ihmiset, jne..
- Anonyymi
Mitä jos itse kertoisit lisää työaikalain rikkomisesta työntekijöitä kohtaan?
- Anonyymi
Varmaan jotkut pitävät paikasta. Yksinkertaisia ja helppoja töitä. Jonkin verran ulkomaalaisia joilla kielitaito ei hyvä.
Paljon määräaikaisia työntekijöitä. Ulkomaalaisia ei välttämättä kohdella hyvin koska he eivät osaa hakea apua jos esimerkiksi työ aiheuttaa vaikka sairauden tms ongelmia ( jos esimerkiksi ei liitossa tai osaa ottaa yhteyttä TTL:ääni). Vaikka olisi kaikki kuinka huonosti, kukaan ei uskalla valittaa koska pelkää että työsuhde ei jatku.
Osa ollut siellä jo useita vuosia, ja silti tekevät määräaikaisia sopimuksia. Tunnen muutaman tyypin jotka ollut siellä töissä. Siellä on myös myymälä jossa aika paljon naisten vaatteita. Tosi huono palkka, paitsi jos olet kaupungin työllistämänä siellä. - Anonyymi
Olin itte kolmituotteella töissä , mulle puhuttiin koko. Ajan paskaa..
- Anonyymi
En keksi mitään hyvää sanottavaa kolmituotteesta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 731140
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K14968En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61940- 65831
- 60760
- 57720
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24630Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49627- 60627
- 133606
- 67606
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.34581- 50559
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk35519- 29515
- 33510
- 72486
- 18484
- 40467
- 24449