Loviisan teinit

Anonyymi

LWT kävelyllä pikkuisen ihmetytti, onko tullut teinipojille muotiin pukeutua tytöiksi? Vai onko näitä nyt todella näin paljon.

Toinen ihmetys näillä 17-25 vuotiailla tytöillä kielenkäyttö. VITTU-VITTU-VITTU- HELVETTI, lähdetään ryyppäämään...

19

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minuakin on aina mietittänyt, miksi monet keski-ikäiset naiset pukeutuu kuin miehet, huppareihin ja pieruverkkareihin, kiroilee kuin merimiehet ja viiksetkin on kuin Preussilaisella upseerilla? Samaa mainitsemaasi hokemaa tulee kummakin sukupuolen suusta ja ryyppääminen on aloitettu ihan ilman kehotusta. Niin jotta, mistähän ne nuoret ottaa mallia, vai onko ne meidän ikääntyvien periviholliset perhana niin viekkaita, että ovat ihan itse älynneet nuo tavat? En tiedä, itse olin ainakin nuorena yhtä täydellinen kuin tänäkin päivänä. ;)

    • Anonyymi

      Sekä myös meikata? Taitaa olla osalla ihan huomion hakemista. Nää kiroilevat pikkuvanhat kakarat kiroilee ja kommentoivat kuinka kaikki on niiiiin keski-ikäistä... hohhoijaa. No, kyllä elämä opettaa jos vahemmat ei kykene.

      • Anonyymi

        Jutuista päätellen ei paljoakaan.


    • Anonyymi

      Miten ne pojat nyt tytöiksi pukeutuu. Onko ihan mekot päällä

    • Anonyymi

      Loviisan keskuksessa liikkuvat nuoret vaikuttaa kaikki olevan mukava rikollisjengeissä. Liekö jokainen osallinen täällä jylläävässä huumebisneksessä.

      Niin ylimielistä jengiä että jos tuomio tulee katastrofrissa niin ksikki pahuus onvsen ansainnut.

      Ei liene Suomessa enää ketään normaalia, viatonta nuorta tai lasta kuten vielä viime vuosi tuhannella oli?

      • Anonyymi

        Poliitikothan jo kilpaa innostuu nuorten rsppiosta.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/8f3db09c-25dc-41a2-a95d-62ed64b8eaa6

        Ensin haluttiin lisätä liikennekuolemia alentamalla ajokortin ikärajaa. Nyt halutaan olla samaa mieltä nuorten itsensä tykkäämästä itsetuhosta.
        Poliittinen suosio on taattu kun pahuus tuhoaa itse itsensä.


    • Anonyymi

      Huhuh, nut nukkumaan siitä. Aika paha harha päällä.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Mitä!?

      Millä ihmeen mandaatilla sä voit näin sanoa?

      "Ei liene Suomessa enää ketään normaalia, viatonta nuorta tai lasta kuten vielä viime vuosi tuhannella oli?"

      Mikä sinä luulet itse olevasi?

      • Anonyymi

        En minä mitään luule, minullä on vain silmät päässä.

        Mutta valheen rakastajat tykkää tuhon tiestä. Joten jatkakaa vain samaan malliin. En estele, varoittelen vain silloin tällöin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään luule, minullä on vain silmät päässä.

        Mutta valheen rakastajat tykkää tuhon tiestä. Joten jatkakaa vain samaan malliin. En estele, varoittelen vain silloin tällöin.

        Ai olet nähnyt omin silmin kaikki suomen nuoret ja mitä he tekevät? Yhtä hyvin voisi sanoa, että kaikki uskoon tulleet on entisiä murhaajia, raiskaajia, juoppoja ja narkkareita, joiden kaikki synnit on annettu anteeksi ja ohjattu pelastuksen tielle? Joka itsensä ylentää, alennetaan, vai miten se meni? Onko nuoret tällä vuosituhannella itse keksineet tupakan, huumet, viinan yms.? Kyllä se on kasvatuksen puute, eli niiden viime vuosituhannella syntyneiden vika jos nuoret nyt hölmöilee. Tuollainen puhe on lapsettoman ihmissen horinoita, joka on jo unohtanut oman nuoruutensa tai aika pahasti kullannut muistot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olet nähnyt omin silmin kaikki suomen nuoret ja mitä he tekevät? Yhtä hyvin voisi sanoa, että kaikki uskoon tulleet on entisiä murhaajia, raiskaajia, juoppoja ja narkkareita, joiden kaikki synnit on annettu anteeksi ja ohjattu pelastuksen tielle? Joka itsensä ylentää, alennetaan, vai miten se meni? Onko nuoret tällä vuosituhannella itse keksineet tupakan, huumet, viinan yms.? Kyllä se on kasvatuksen puute, eli niiden viime vuosituhannella syntyneiden vika jos nuoret nyt hölmöilee. Tuollainen puhe on lapsettoman ihmissen horinoita, joka on jo unohtanut oman nuoruutensa tai aika pahasti kullannut muistot.

        Jaa, minäpä en siirtynyt keskustelemaan kasvatuksesta vaan tuloksista.

        Yhteiskunta tykkää tuhota nuoret ja nuoret murhaa käyttää huumeita jne.

        Jos haluat pohtia syitä niin siitä vaan. Mikään vuosikymmenien pohdinta ei ole mitään parantanut.
        Keskusteluilla ei saavuteta yhtään mitään.

        Jos toteaa nykyfaktat ja se on sun mielestä "itsensä ylentämistä" niin ole vapaa mielipiteessäsi.

        Siksikö totuus on kielletty että pahuus naamioi itsensä nöyryyteen, "alistu pahuuteen niin olet kiltti" -siinä on nykypolitiikan motto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai olet nähnyt omin silmin kaikki suomen nuoret ja mitä he tekevät? Yhtä hyvin voisi sanoa, että kaikki uskoon tulleet on entisiä murhaajia, raiskaajia, juoppoja ja narkkareita, joiden kaikki synnit on annettu anteeksi ja ohjattu pelastuksen tielle? Joka itsensä ylentää, alennetaan, vai miten se meni? Onko nuoret tällä vuosituhannella itse keksineet tupakan, huumet, viinan yms.? Kyllä se on kasvatuksen puute, eli niiden viime vuosituhannella syntyneiden vika jos nuoret nyt hölmöilee. Tuollainen puhe on lapsettoman ihmissen horinoita, joka on jo unohtanut oman nuoruutensa tai aika pahasti kullannut muistot.

        Eräs pahuuteen alistumisen muoto on sanoa "nuoret hölmöilee". Pahuus ei ole hölmöilyä. Se on itse valittu linja ja suunta elämälle.

        Totta kai tiedän ettei "kaikki" nuoret huumaa itseään.
        Vaan lapsi valitsee IHAN ITSE kuinka haluaa valita polkunsa. Tykkääkö huumekavereista vai "nörttikavereista". Se määrää pitkälle tulevaisuuteen jokaisen elämän, mistä tykkää ja mitkä intressit valitsee.
        Vaikka joku tyrkyttää koulunportilla huumetta niin ei "jokainen" mene sinne katsomaan mitä on myynnissä.
        Mutta kuitenkin MONI MENEE ja tykkää rikastua rahoilla, ostaa muotivaatteita ja uuden kännyn.

        Ei ne ole pelkkiä uhreja. Alkoholistiperheissä voi kasvaa kilttejäkin lapsia joista ei tule alkoholisteja.

        Juuri YLE kertoi MOT ohjelmassa kuinka AIKUINEN mies pelkäsi väkivaltaa kodissaan.
        Mutta mitä YLE välittää siitä että ehkä sadat LAPSET elää nytkin saman väkivallan pelossa? Ei mitään.

        Mutta Loviisassa on paljon eliittiä joka opettaa lapsensa ylimielisiksi muiden hyväksikäyttäjiksi.
        Mopoilee ympäriinsä hoitamassa huumekuljetuksia.
        Ihan omasta halustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, minäpä en siirtynyt keskustelemaan kasvatuksesta vaan tuloksista.

        Yhteiskunta tykkää tuhota nuoret ja nuoret murhaa käyttää huumeita jne.

        Jos haluat pohtia syitä niin siitä vaan. Mikään vuosikymmenien pohdinta ei ole mitään parantanut.
        Keskusteluilla ei saavuteta yhtään mitään.

        Jos toteaa nykyfaktat ja se on sun mielestä "itsensä ylentämistä" niin ole vapaa mielipiteessäsi.

        Siksikö totuus on kielletty että pahuus naamioi itsensä nöyryyteen, "alistu pahuuteen niin olet kiltti" -siinä on nykypolitiikan motto.

        Sinun sana=totuus ja et ylennä itseäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun sana=totuus ja et ylennä itseäsi?

        Eli sinulla on sitten jokin muu "totuus" kuten mainitsemasi :
        "Kyllä se on kasvatuksen puute, eli niiden viime vuosituhannella syntyneiden vika jos nuoret nyt hölmöilee."

        Etkä edes huomannut, että en väittänyt olevani eri mieltä? Valitettavasti kuitenkin laki sanoo nykyään että yhteiskunta määrää eikä vanhemmat. Eli yhteiskunta kasvattaa eikä vanhemmat.

        Ja toisaalta eliitti joka kasvattaa lapsensa käyttämään muita hyväkseen esim myymällä huumeita on "viime vuosituhannella syntyneitä".

        Kyllähän minäkin tajuan hallituksesta että puheet eli kasvatus on valhetta ja näen heidän teoista (esimerkistään) mitä oikeasti harrastavat.
        Samoin nuoret näkee vanhemmistaan että niiden arvomaailma on ihan muualla kuin omissa lapsissa.
        Kasvatusta se on käytöskin eikä vain puhe.

        Mutta lapsella on myös oma tahto, oma arvomaailma. Hän kykenee miettimään haluaako päätyä alkoholistiksi kuten "isi" vai elääkö raittiina.

        Nuorison arvomaailma näkyy vanhempien halveksimisena, metelinä, sotkemisena, kiroiluna , murhina, huumekauppana.

        Jos itse et katsele ympärille tai koskaan lue edes lehtiä niin nämä eivät tietenkään silloin ole sinun "totuus".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulla on sitten jokin muu "totuus" kuten mainitsemasi :
        "Kyllä se on kasvatuksen puute, eli niiden viime vuosituhannella syntyneiden vika jos nuoret nyt hölmöilee."

        Etkä edes huomannut, että en väittänyt olevani eri mieltä? Valitettavasti kuitenkin laki sanoo nykyään että yhteiskunta määrää eikä vanhemmat. Eli yhteiskunta kasvattaa eikä vanhemmat.

        Ja toisaalta eliitti joka kasvattaa lapsensa käyttämään muita hyväkseen esim myymällä huumeita on "viime vuosituhannella syntyneitä".

        Kyllähän minäkin tajuan hallituksesta että puheet eli kasvatus on valhetta ja näen heidän teoista (esimerkistään) mitä oikeasti harrastavat.
        Samoin nuoret näkee vanhemmistaan että niiden arvomaailma on ihan muualla kuin omissa lapsissa.
        Kasvatusta se on käytöskin eikä vain puhe.

        Mutta lapsella on myös oma tahto, oma arvomaailma. Hän kykenee miettimään haluaako päätyä alkoholistiksi kuten "isi" vai elääkö raittiina.

        Nuorison arvomaailma näkyy vanhempien halveksimisena, metelinä, sotkemisena, kiroiluna , murhina, huumekauppana.

        Jos itse et katsele ympärille tai koskaan lue edes lehtiä niin nämä eivät tietenkään silloin ole sinun "totuus".

        Voi kiesus! Nyt on niin paha keissi että ei kannata edes yrittää. Hyvää loppuelämää pääsi sisällä.


    • Anonyymi

      Onko Loviisassa nuorisoakin, itse en ole nähnyt kuin hoono soomi vanhuksia?

      • Anonyymi

        K supermarketin parkkihallissa ne tupakoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K supermarketin parkkihallissa ne tupakoi.

        Oletko varma että polttavat tupakkaa? Aika makean imelä savu lähtee joukosta. Ilmeet olivat hieman utuiset?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe