Täydellinen disasteri. Upeaa, että vanha multimiljonääri jaksaa osallistua, mutta mestarin arvo laskee koko kuskijoukon surkeimmilla suorituksilla.
Auto on susi, mutta Kimin motivaatiokin on kokolailla 0!
Kimi ajaa kuin HOOPO HAAMU
7
129
Vastaukset
- Anonyymi
Räksä se vaan varikkomuureja autollaan kolhii. Taitaa kaihi olla jo aika pitkällä.
- Anonyymi
Rään vanha kusipalli se on tarjonnut näitä myötähäpeän tunteita katsojille jo vuosien ajan.
- Anonyymi
Tietysti Kimi ajaa vielä vuosia kun ei aja rohkeasti, vaan varovasti, niin kolareitakaan ei tuu. Ai niin tuleehan niitäkin, mutta pienemmälti kuin Bottaalla. Suomalaiset on painettu todella alas F1:ssä, ei mitään arvostusta enää.
Kimin ura oikeastaan loppui kauteen 2007 ja MM, sitten tullut vain välähdyksiä rohkeasta ajamisesta. Tietysti ikä vaikuttaa. Esim Vettel ei ole esittänyt yhtäkään todella rohkeaa ajoa v 2008 Monzan jälkeen. Auto oli mestaruuskausilla niin ylivoimainen, että mies vain kruisaili voitosta voittoon. Kimillä sentään on aikoinaan muutamia huikeita väläytyksiä.
Hamiltonkin joutuu vähän yrittämään kun muut tiimit paina päälle. Bottas otettiin winkkariksi joten sieltä ei painetta tule. - Anonyymi
Onneksi Kimi "Hidas" Räikkönen lopettaa formulauransa. Turhaan on vuosikausia pyörinyt oikeitten formulakuskien jaloissa.
- Anonyymi
No onnekseen ja onneksemme kyllä.Jo jäätävän nolo hidaste varsinkin aika-ajoissa,muutenkin lähinnä pyörii muiden jaloissa niin kuin pappa,joka ajaa keskellä tietä viittäkymppiä/moottottoritiellä väärään suuntaan.Ja eikä tulla perään kaipaamaan,kun eroon pääsee!
- Anonyymi
Mervi Kalliolle kynnetään iceman tatuointi vasempaan kankkuun viimeisen kisan aikana.
- Anonyymi
On se sokea. Oikea puusilmäinen törmäilijä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755