Minulla on vilkas 3-vuotias poika ja 7 kk:n ikäinen poika. En haluaisi laittaa esikoistani päiväkotiin, mutta minua pelottaa, että teen väärän ratkaisun, jos en laita. Mieheni on kanssani aivan eri linjoilla. Se on aika stressaavaa. Hän haluaisi, että isompi menisi päiväkotiin. Itse ajattelen, että esikoinen on vielä pieni, hän voisi mennä vasta vuoden päästä. Mies toitottaa, että kaveriseuraa on saatava.
Mitä ihmettä teen? Teenkö virheen, jos annan hoitopaikan pois?
Koti vai päiväkoti
Anonyymi
2
118
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa laittaa päiväkotiin. Lapsi saa ikäistään seuraa ja oppii sosiaalisia taitoja.
- Anonyymi
Voithan laittaa vaikka 20 h viikko. 4 h päivä tai 4 päivänä vähän pidempään, omasta mielestäni 4h on vähän hankala, kun ei siinä oikein ehdi tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350