Minulla on vilkas 3-vuotias poika ja 7 kk:n ikäinen poika. En haluaisi laittaa esikoistani päiväkotiin, mutta minua pelottaa, että teen väärän ratkaisun, jos en laita. Mieheni on kanssani aivan eri linjoilla. Se on aika stressaavaa. Hän haluaisi, että isompi menisi päiväkotiin. Itse ajattelen, että esikoinen on vielä pieni, hän voisi mennä vasta vuoden päästä. Mies toitottaa, että kaveriseuraa on saatava.
Mitä ihmettä teen? Teenkö virheen, jos annan hoitopaikan pois?
Koti vai päiväkoti
Anonyymi
2
111
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa laittaa päiväkotiin. Lapsi saa ikäistään seuraa ja oppii sosiaalisia taitoja.
- Anonyymi
Voithan laittaa vaikka 20 h viikko. 4 h päivä tai 4 päivänä vähän pidempään, omasta mielestäni 4h on vähän hankala, kun ei siinä oikein ehdi tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854890- 1902278
- 371908
- 1331879
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231618- 751582
- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161421Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3401185- 351136