Minulla on vilkas 3-vuotias poika ja 7 kk:n ikäinen poika. En haluaisi laittaa esikoistani päiväkotiin, mutta minua pelottaa, että teen väärän ratkaisun, jos en laita. Mieheni on kanssani aivan eri linjoilla. Se on aika stressaavaa. Hän haluaisi, että isompi menisi päiväkotiin. Itse ajattelen, että esikoinen on vielä pieni, hän voisi mennä vasta vuoden päästä. Mies toitottaa, että kaveriseuraa on saatava.
Mitä ihmettä teen? Teenkö virheen, jos annan hoitopaikan pois?
Koti vai päiväkoti
Anonyymi
2
117
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdottomasti kannattaa laittaa päiväkotiin. Lapsi saa ikäistään seuraa ja oppii sosiaalisia taitoja.
- Anonyymi
Voithan laittaa vaikka 20 h viikko. 4 h päivä tai 4 päivänä vähän pidempään, omasta mielestäni 4h on vähän hankala, kun ei siinä oikein ehdi tehdä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun644636KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643552Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642963- 1612950
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492704- 241923
- 241821
- 301656
- 1741640
- 421352