Tietokoneen virustutka löysi tuollaisen uhan sen jälkeen kun olin käyttänyt konetta huollossa. Koneen huoltaja sanoi, että laitteeni pitäisi olla puhdas.
Voiko tuo virustutka näyttää väärin vai onko tuota ohjelmaa tarvittu koneen huoltoon ?
Mikä on AppCdBurnerXpBundleinstaller?
4
766
Vastaukset
CDBurner XP on CD- ja DVD-levyjen poltto-ohjelma, mutta tietysti luotettavan nimen takana voi olla aivan mitä tahansa.
Tuo "Bundle" vähän viittaa siihen, että asennuspaketissa on haittaohjelmiksi katsottavia mainossovelluksia ja mainossaastaa syöttäviä "apuohjelmia" joita valitettavasti hyvin usein on pakattu sinänsä asiallisten sovellusten asennuspakettien mukaan sponsorin mukana.
Parempi poistaa tuo asennuspaketti, vaikka se ei varsinainen haittaohjelma olisikaan.- Anonyymi
Mutta miksi se koneen korjaaja olisi asentanut jonkun ihmeen Cd levyjen poltto-ohjelman?
Vein koneen huoltoon siksi, että siitä poistettaisiin mahdolliset virukset. Sainkin mukaani sieltä haittaohjelman?!😁🤨 Anonyymi kirjoitti:
Mutta miksi se koneen korjaaja olisi asentanut jonkun ihmeen Cd levyjen poltto-ohjelman?
Vein koneen huoltoon siksi, että siitä poistettaisiin mahdolliset virukset. Sainkin mukaani sieltä haittaohjelman?!😁🤨Itselläni ei ole tässä Windowsia, joten en voi pakettia testata ja katsoa hälyttääkö alkuperäinen asennustiedosto.
Voit tietysti kysyä huoltajalta, mitä hän oikein on ajatellut: ehkä polttaa DVD:lle varmuuskopion tärkeistä tiedostoistasi, mikä sinänsä on nykyään todella kömpelö tapa ulkoisten kiintolevyjen ja muistitikkujen syrjäytettyä tuollaiset. Ehkä huoltaja on Wanhan liiton äijiä, joka ei taivu uusiin tapoihin ja tekniikoihin. ; )- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Itselläni ei ole tässä Windowsia, joten en voi pakettia testata ja katsoa hälyttääkö alkuperäinen asennustiedosto.
Voit tietysti kysyä huoltajalta, mitä hän oikein on ajatellut: ehkä polttaa DVD:lle varmuuskopion tärkeistä tiedostoistasi, mikä sinänsä on nykyään todella kömpelö tapa ulkoisten kiintolevyjen ja muistitikkujen syrjäytettyä tuollaiset. Ehkä huoltaja on Wanhan liiton äijiä, joka ei taivu uusiin tapoihin ja tekniikoihin. ; )Siinä mun läppärissä ei ole edes Cd-levy asemaa. 🤔
En kyllä juuri katsonut mitä hän sille laitteelleni teki, mutta varmaan jonkun tikun ainakin siihen liitti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896