Kuka saa lykkäystä armeijasta

Anonyymi

Luin eräästä 19 v yrittäjästä joka "joutui" armeijaan, heräsi kysymys; eikö Kalle Rovanperää
saada millään armeijaan ? Onko hänellä joku erioikeus muihin nähden ?
Luulisi nuoren miehen olevan sen verran selkärankaa, että kävisi tämän pois alta.

12

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kalle joutaa hyvin olemaan 12 kk intissä kun on virtaa niin paljon.

    • Anonyymi

      Eikös näiden kolmen kassuyön urheilija-alikessujen erivapaudet pitänyt jo poistaa? Olikin ihme eriarvoistamista, ihan samalla lailla meillä muillakin meni vuoden palkka ja eläkekertymä. Ammattiurheilijoiden miljoonatuloissa ei edes kirpaissut toisin kuin meillä taviksilla.

    • Anonyymi

      Eikös se aja skootalla? Ehkä meni puna-armeijaan?

    • Anonyymi

      Taistelupari kyllä saa, lykkii juurta myöden, älä huolehdi.

    • codesan77

      Mutta entäpä Matti Nykänen. Matti Nykänen kävi armeijan ja sai siellä erivapauksia muihin nähden, ei tarvinnut pitää saappaita jne. Aivan pelleilyä. Tekikö armeija Matista miehen.? Ei tehnyt. Miksi Kalle Rovanperän pitäisi mennä armeijaan? Onko hänellä siihen aikaa? Ei välttämättä, ralli vie paljon aikaa, testit sun muut. Yleinen asevelvollisuus on tässä tapauksessa rasite. Varsinkin jos on yrittäjä ja vakityössä käyvä, niin armeijan käyminen tulee kalliiksi. Palataan Matti Nykäseen. Nykäsen ei olisi kannattanut mennä armeijaan ollenkaan, sinne esittämään pelleä. Monet urheilijat muuttavat pois kotimaastaan juuri sen takia, että ei tarvitse käydä armeijaa, esim. entinen Formula-kuljettaja Sebastian Buemi. Kannattaisiko Rovanperän muuttaa sinne Monacoon, ettei tarvi mennä armeijaan. Kyllä kannattaa. Monet urheilijat tekevät niin.

      • Anonyymi

        No ei ihme että luuserisukupolvea kehittyy...


    • Anonyymi

      Armeijaan kannattaa mennä 19 vuotiaana, että jaksaa pelata sotapelejä!.

    • Eiköhän Kalle ilmaannu sinne Lahden urheilu puolelle jahka nyt täyttää sen 20 ensin. Voi myöskin hakea lykkäystä kuten muutkin. Ei tässä ole mistään lusmuilusta kyse.

      • Anonyymi

        Eikö? Katsotaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö? Katsotaan...

        Aika typerä jätkä jos sattuu nykyaikana edes käymään intin, meet kuunteleen jotain ns. isompaa herraa sinne millä on paremmat tarrat rinnassa ku sulla, ei saatana sentään vitullaa päähän. Meet sinne inttiin kuuntelee jonkun keijon lässätystä päivästä toiseen ja tää tekee susta miehen?
        Ihan kun ei voi olla mies ilman armeijaa käymättä, ja mikä tääkin paska puhe on, jos et käy armeijaa niin sä et kasva pojasta mieheksi eikä parta ala kasvamaan eikä sulla oo sitten kyrpää ja testoa kehossa vai? Miettikää nyt järjellä että mitä helvetin hyötyä siitä on loppujen lopuksi, osaat ampua aseella ja nukkua metsässä vautsi, radalle pääset aina harjoittelee ampumista ellet oo ihan vitun sekopää ja mettään voi mennä harjoittelee taistelua joka päivä jos huvittaa :D
        T:vapautettu palveluksesta ja kiitollinen siitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika typerä jätkä jos sattuu nykyaikana edes käymään intin, meet kuunteleen jotain ns. isompaa herraa sinne millä on paremmat tarrat rinnassa ku sulla, ei saatana sentään vitullaa päähän. Meet sinne inttiin kuuntelee jonkun keijon lässätystä päivästä toiseen ja tää tekee susta miehen?
        Ihan kun ei voi olla mies ilman armeijaa käymättä, ja mikä tääkin paska puhe on, jos et käy armeijaa niin sä et kasva pojasta mieheksi eikä parta ala kasvamaan eikä sulla oo sitten kyrpää ja testoa kehossa vai? Miettikää nyt järjellä että mitä helvetin hyötyä siitä on loppujen lopuksi, osaat ampua aseella ja nukkua metsässä vautsi, radalle pääset aina harjoittelee ampumista ellet oo ihan vitun sekopää ja mettään voi mennä harjoittelee taistelua joka päivä jos huvittaa :D
        T:vapautettu palveluksesta ja kiitollinen siitä

        Olisi mielenkiintoista tietää mistä syystä on vapautettu ja onko kyse rauhanajan palvelusta vai kokonaan? Ruumiin tai henkisen puolen vammalle ei kukaan mitään voi.. Jokaista kuitenkin tarvitaan jos se vastaava tilanne,ku Ukrainalla on nyt osuu meillekin. Eli nyt kun olemme vihdoin Naton täysivaltainen jäsen, on monen mieli kummasti muuttunut. Eikä tämä koske pelkästään poliitikkoja tai julkisuuden henkilöitä yleensä. Rauhallista syksyä.


      • Anonyymi
        WEBERMAN kirjoitti:

        Olisi mielenkiintoista tietää mistä syystä on vapautettu ja onko kyse rauhanajan palvelusta vai kokonaan? Ruumiin tai henkisen puolen vammalle ei kukaan mitään voi.. Jokaista kuitenkin tarvitaan jos se vastaava tilanne,ku Ukrainalla on nyt osuu meillekin. Eli nyt kun olemme vihdoin Naton täysivaltainen jäsen, on monen mieli kummasti muuttunut. Eikä tämä koske pelkästään poliitikkoja tai julkisuuden henkilöitä yleensä. Rauhallista syksyä.

        Ei sinne tarvii mennä jos ei huvita, saatte itse sotia kun se kerran niin ihquu on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe