Miksi silloin yleensä ollaan paljain jaloin?
Kun ihminen nukkuu
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Hitsi mä olen outo.Mulla on sukat ja villasukat kun nukun.
- Anonyymi
Ei kai nukkumiseen mitään pukeutumissääntöjä ole olemassa.
Jotkut nukkuu ihan alasti, jotkut pyjamassa, yöpaidassa, paituli päällä, jne.
Monet nukkuu myös sukat jalassa, eipähän ainakaan ala yöllä varpaat palella.
Kukin tavallaan.- Anonyymi
Se on kiva, jos nainen on paljain jaloin kun hänet kantaa sänkyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kiva, jos nainen on paljain jaloin kun hänet kantaa sänkyyn.
onko sulla jalkafetissi jos naisella on flanellipyjama päällä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko sulla jalkafetissi jos naisella on flanellipyjama päällä?
Mitä nainen yrittää, jos hän kantaessa potkii paljain jaloin?
- Anonyymi
yhtä hyvin voisi kai kysyä miksi nukkuessa ollaan yleensä sukat jalassa.
- Anonyymi
Mullaki on sukat ettei palele
- Anonyymi
Jokin teoria saattaa olla, kun on nukkuessa sukat jalassa, niin verenkierto jaloissa toimii paremmin johtuen lämmöstä.
Jalat kun on lämpimänä, on koko kehossa lämpimän tunne ja sitten varmaan nukkuu paremmin.
Noin oon ainakin itse aatellut syystä että, hereillä ollessakin, jos jalat on kylmät, niin palelee koko kroppa, mutta lämpimät jalat sukkineen saa koko kropan lämpenemään.- Anonyymi
Kyllä. Kylmät jalat viel tuntuuki epämiellyttävältä. Pidän kotona sandaaleja jalas paitsi helteellä. Kumimateriaali jalan alla eristää tehokkaasti lattian viileyden siirtymisen jalkapohjan kautta koko jalkaan ja muualle kroppaa. Oli on paljon lämpösempi näin. Toimii mulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1284639Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293377- 203315
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472979Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka512965Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222839Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182590Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132315- 92199
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142135