Sähköjakeluyhtiön sähkötolppa on mökin tontilla. Minulla ei ole sähköä mökillä. Tämä sähkölinja on vedetty siten, että se on n. 2m puun rungosta.
Puu on ollut ennen linjan vetoa siinä paikassa. Jos sen haluaa poistaa, on se otettava kiipeilytekniikalla. Kuuluuko kustannukset minulle, jos sen haluaa poistaa? Entä jos se kaatuu myrskyssä ja katkaisee linjan?
Puunkaato sähkölinjan vierestä.
Anonyymi
3
829
Vastaukset 3
- Anonyymi
Soitat sähköyhtiölle ja pyydät heidän kaataa runko pois.
- Anonyymi
Täällä Itä-Suomessa ainakin tulivat ja kaatoivat ison puun monta vuotta sitten.
En muista maksoiko edes mitään. Heidän mies sen kaatoi.
https://www.pks.fi/pkss-palvelut/puunkaatoneuvonta/
Tuossa lukee että 10 euroa / puu. - Anonyymi
linjoja uhkaavat puut ne tulee mielellään kaatamaan ihan ilmaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656