Katso, koirakin opettaa pennuilleen rajat

Anonyymi

Olipa loistava video tubessa, koiraemo todellakin opettaa lapsille malttia ja kuria. Aivan mahtava. Tämä on totta eläinmaailmassa ja tästä voisi moni ihmisvanhempi ottaa oppia, lapselle pitää opettaa myös rajat, itsehillintää ja malttia.

Katsokaa ja yrittäkää ymmärtää, te nykynuoret. https://youtu.be/KHBe0jT6S3U

6

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Video oli tosiaan hyvä mutta hieman järjetöntä verrata koiria ja ihmisiä keskenään kun eri lajeja tässä kumminkin ollaan, me nykynuoretkin.

• Anonyymi

Olin toisella kymmenellä ja tupakkaa teki mieli kokeilla. Olin äidin kanssa ruokakaupassa ja pihistin tupakka-askin. Kotona äiti kysyi, että mitä piilottelen kun pidin toista kättä taskussa tupakka-askin päällä. No, kiinni jäin. Sitten tuli kysymykseen että mitä nyt; sain valita, joko menen viemään askin takaisin kauppaan tai haen piiskan ulkoa. Hain piiskan ja sain maistaa sitä, ja äiti otti tupakat ja aikoi hoitaa sen puolen. Oli ihan opettavaista kyllä.

• Anonyymi

Vähäisenkin ruumiillisen kurituksen ylikriminoinnin tarkoitus on auktoriteettien nitistäminen. Tämä on yksi monesta eri pyrkimyksistä tuhota nykyinen yhteiskunta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähäisenkin ruumiillisen kurituksen ylikriminoinnin tarkoitus on auktoriteettien nitistäminen. Tämä on yksi monesta eri pyrkimyksistä tuhota nykyinen yhteiskunta.

Viherpunafemakot hääräävät tässäkin. Miesviha voiman lähteenä ja tehtävänä murentaa yhteiskunnan tukipilareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viherpunafemakot hääräävät tässäkin. Miesviha voiman lähteenä ja tehtävänä murentaa yhteiskunnan tukipilareita.

Joo

• Anonyymi

Mut eläinmaailmassa ei ole sellaisia kun lastensuojelu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      84
      6432
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      52
      4606
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      76
      4337
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4091
    5. 57
      3517
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      3098
    7. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      8
      2778
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      38
      2394
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      205
      2208
    10. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      46