Olipa loistava video tubessa, koiraemo todellakin opettaa lapsille malttia ja kuria. Aivan mahtava. Tämä on totta eläinmaailmassa ja tästä voisi moni ihmisvanhempi ottaa oppia, lapselle pitää opettaa myös rajat, itsehillintää ja malttia.
Katsokaa ja yrittäkää ymmärtää, te nykynuoret. https://youtu.be/KHBe0jT6S3U
Katso, koirakin opettaa pennuilleen rajat
6
975
Vastaukset
- Anonyymi
Video oli tosiaan hyvä mutta hieman järjetöntä verrata koiria ja ihmisiä keskenään kun eri lajeja tässä kumminkin ollaan, me nykynuoretkin.
- Anonyymi
Olin toisella kymmenellä ja tupakkaa teki mieli kokeilla. Olin äidin kanssa ruokakaupassa ja pihistin tupakka-askin. Kotona äiti kysyi, että mitä piilottelen kun pidin toista kättä taskussa tupakka-askin päällä. No, kiinni jäin. Sitten tuli kysymykseen että mitä nyt; sain valita, joko menen viemään askin takaisin kauppaan tai haen piiskan ulkoa. Hain piiskan ja sain maistaa sitä, ja äiti otti tupakat ja aikoi hoitaa sen puolen. Oli ihan opettavaista kyllä.
- Anonyymi
Vähäisenkin ruumiillisen kurituksen ylikriminoinnin tarkoitus on auktoriteettien nitistäminen. Tämä on yksi monesta eri pyrkimyksistä tuhota nykyinen yhteiskunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähäisenkin ruumiillisen kurituksen ylikriminoinnin tarkoitus on auktoriteettien nitistäminen. Tämä on yksi monesta eri pyrkimyksistä tuhota nykyinen yhteiskunta.
Viherpunafemakot hääräävät tässäkin. Miesviha voiman lähteenä ja tehtävänä murentaa yhteiskunnan tukipilareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viherpunafemakot hääräävät tässäkin. Miesviha voiman lähteenä ja tehtävänä murentaa yhteiskunnan tukipilareita.
Joo
- Anonyymi
Mut eläinmaailmassa ei ole sellaisia kun lastensuojelu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5757472Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312825Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872064- 1271274
- 311233
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41169Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1031027- 911026
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872