Alueet, joissa tehdas ei lemua?

Moi,

Kellään tietoa kuinka kauas UPM:n tehtaasta pitää mennä, ettei enää haise, tuulipa mistä ilmansuunnasta tahansa? Sairaalan lähellä asustavana olen kokenut löyhkän kestämättömäksi... Kai tässä kaupungissa on edes joitakin hajuhaitattomia, asuinkelpoisia alueita?

Kiitos avusta!

7

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole koskaan haistanut tehtaan hajuja missään, ainoastaan Kaukas/Lauritsala-suunnalla. Muuta länsi - tai etelä-Lappeenrantaan.

      • Anonyymi

        No siitä on iloa jos nenä on tukossa, kyllä se tehdas lemahtelee aika-ajoin joka paikassa.


    • Anonyymi

      Muuta Imatralle, ei Kaukaan haju enää häiritse

    • Anonyymi

      Kysymys on tuulensuunnasta. Vallitsevat tuulet ovat etelästä ja lounaasta. Siis Kaukaasta pohjoiseen tai koilliseen tuoksahtelee useimmiten. Jos tulee idästä, niin kyllä keskussakin haisee. Go west or south oli ihan hyvä ajatus. Imatralle ei kannata mennä. Siellä on yhtälailla Kaukopään tehtaat ja mäkäräisiä.

    • Anonyymi

      Täällä Uus-Lavola-Skinnarila hoodeilla ei haise oikeastaan koskaan. Ehkä kerran pari vuodessa lievästi.

      • Anonyymi

        Mut haisee kummiskin, vaikka joskus. mut kumminkin.


    • Anonyymi

      Perä skinnarila ei haise enää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      60
      9511
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      159
      2065
    3. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      67
      1327
    4. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      232
      1266
    5. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      55
      1252
    6. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      86
      1186
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      463
      1134
    8. Taidan rakastaa sua

      kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      44
      1003
    9. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      81
      968
    10. Kulta älä unohda minua

      Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      33
      874
    Aihe