Hienosti sinä nuorukainen poltit kumia torilla lauantai-iltana. Ei aina pidä moittia, kaikki on joskus ollut nuoria.
Hyvin muuten paloi torilla kumi lauantakki iltana
11
1229
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sitten kumi munan päähän! Ja jatkoon.
- Anonyymi
Kuka muka käyttää kumia vuonna 2021?
- Anonyymi
Bemari, Mersu ja Audi on kortsuluokan autoja, kaikkien sisällä on mulkku.
- Anonyymi
Kjeh räh, mitäs muuta essonbaariin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kjeh räh, mitäs muuta essonbaariin?
Tulitko kuminpoltosta kirjoiteleen vai olitko vasta menossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulitko kuminpoltosta kirjoiteleen vai olitko vasta menossa.
En
- Anonyymi
Maamiesseuran yhteinen kondomi oli kyseessä , friidukin koki hieman lämpöä puuhassa .
- Anonyymi
Sehän on moneen kertaan jo paikattu, kerrotaan maamiesseurasta.
- Anonyymi
Netti kiusattu alkoi nälkälakkoon haluan puoli miljoonaa ,julkisen anteeksi pyynnön ja teille rikosrekisteri on merkintä.Olen valmis menemään todella pitkälle.Olen tottunut olemaan syömättä.Olen juossut neljä täyspitkä ja kahdeksan puolikasta maratonia.Nyt te kiusaajat haluatteko saada vielä syytteen kuolemantuottamuksesta.Minun kanssa ei kukaan pelleile.Medialle ilmoitettu tämä.
- Anonyymi
Laitas korkki kiinni.
- Anonyymi
Lauantakki lämmitänee syysiltaisin? Näin ainakin otaksun.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 841652
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/88898- 8852
- 54852
IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56849Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos58793Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html189779Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸41730Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.80725Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.172710