Osku koira

2lesken

Ihana Osku koira.
Toivottavasti ei pureskele arvokkaita linnan huonekaluja palasiksi.

28

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä Osku ei kai asu linnassa kuten aloittaja esittää?
      Kuka presidentti on noin viimeisenä asunut presidentinlinnaksi nimetyssä talossa, olisiko ollut Paasikivi vaimonsa kera tms?

      • Ano 17:00
        Kait Osku siellä linnassakin vierailee.
        En ole asumisesta kirjoittanut mitään niinkuin puska väittää.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 17:00
        Kait Osku siellä linnassakin vierailee.
        En ole asumisesta kirjoittanut mitään niinkuin puska väittää.

        Se niin kuin lukee tuolla aloituksessa että "toivottavasti ei pureskele arvokkaita linnan huonekaluja palasiksi"

        Kas niin lukee ihan kahden lesken aloituksessa, että miten on...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se niin kuin lukee tuolla aloituksessa että "toivottavasti ei pureskele arvokkaita linnan huonekaluja palasiksi"

        Kas niin lukee ihan kahden lesken aloituksessa, että miten on...?

        Puska19:38
        Toivottavasti ei pureskele Mäntyniemen huonekaluja palasiksi.
        Toivottavasti ei pureskele Kultarannan antiikkeja huonekaluja tuusan nuuskaksi.
        Toivottavasti ei pureskele Linnan peilisalin lattiaa säpäleiksi.
        Eikä presidenttiparin tohveleita kaikissa näissä kodeissa.
        Että täten on.
        En paljon vaivaudu puskiin huutelemaan.
        Kuhan nyt joutessani kirjoitin jotain tuubaa.


    • Arvokkaiden huonekalujen huoneissa on ovet, jotka voi laittaa kiinni.

      • Jälk
        – Terrieri on sellainen, että se ei väsy koskaan. Jos joku ei sen kanssa leiki, niin sille pitää hankita kokokuminen pallo mitä se ei saa rikki.

        – Pitää olla omat lelut varsinkin pienenä ja nuorena, muuten se aktiivisuus saattaa kohdistua huonekaluihin, petivaatteisiin ja mattoihin. Toivottavasti kansallisomaisuus ei tuhoudu.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Jälk
        – Terrieri on sellainen, että se ei väsy koskaan. Jos joku ei sen kanssa leiki, niin sille pitää hankita kokokuminen pallo mitä se ei saa rikki.

        – Pitää olla omat lelut varsinkin pienenä ja nuorena, muuten se aktiivisuus saattaa kohdistua huonekaluihin, petivaatteisiin ja mattoihin. Toivottavasti kansallisomaisuus ei tuhoudu.

        Saatiinpa soppa yhdestä pienestä koiranpennusta, mitä onkaan onkaan kaksi leskeämme muilla sivuilla tänään uusia aloituksia keksinyt?
        Ai niin, kyllä se terrierikin väsyy, se jopa nukkuu...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saatiinpa soppa yhdestä pienestä koiranpennusta, mitä onkaan onkaan kaksi leskeämme muilla sivuilla tänään uusia aloituksia keksinyt?
        Ai niin, kyllä se terrierikin väsyy, se jopa nukkuu...

        Ano 10:24
        Onko nämä kaksi leskeä jotain anonyymejä?
        Mitähän tässä oikein pohditaan?
        Vai onko tämä kysymys aloittajalle?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:24
        Onko nämä kaksi leskeä jotain anonyymejä?
        Mitähän tässä oikein pohditaan?
        Vai onko tämä kysymys aloittajalle?

        Soppahan vain sakenee! Mene ja tiedä kuka ketä missä koska?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Jälk
        – Terrieri on sellainen, että se ei väsy koskaan. Jos joku ei sen kanssa leiki, niin sille pitää hankita kokokuminen pallo mitä se ei saa rikki.

        – Pitää olla omat lelut varsinkin pienenä ja nuorena, muuten se aktiivisuus saattaa kohdistua huonekaluihin, petivaatteisiin ja mattoihin. Toivottavasti kansallisomaisuus ei tuhoudu.

        Oletko joku terrierien asiantuntija? Itselläni on ollut useampi kyseisen rodun edustaja ja huonekalut silti ehjinä. Lähes kaikkien rotujen edustajat kalvavat huonekaluja ym. ellei niillä ole tarpeeksi virikkeitä johon energiansa purkavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko joku terrierien asiantuntija? Itselläni on ollut useampi kyseisen rodun edustaja ja huonekalut silti ehjinä. Lähes kaikkien rotujen edustajat kalvavat huonekaluja ym. ellei niillä ole tarpeeksi virikkeitä johon energiansa purkavat.

        Suomessa on rekisteröity ainoastaan 22 tenterfieldinterrieriä.
        Australialainen tenterfieldinterrieri on viimeistään nyt kaikkien huulilla, kun tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio hankkivat Osku-nimisen terrierin lemmikikseen.

        Samalla kesäkuussa syntyneestä Oskusta tuli valtakunnan uusi ykköskoira.

        Rotu on Suomessa hyvin harvinainen, tuli Suomeen marraskuussa 2018. Tähän mennessä Suomessa on rekisteröity vain 22 tenterfieldinterrieriä. Osku on kolmannesta Suomessa syntyneestä pentueesta. Oskun isän nimi on Vinski ja äiti on Seeba.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Suomessa on rekisteröity ainoastaan 22 tenterfieldinterrieriä.
        Australialainen tenterfieldinterrieri on viimeistään nyt kaikkien huulilla, kun tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio hankkivat Osku-nimisen terrierin lemmikikseen.

        Samalla kesäkuussa syntyneestä Oskusta tuli valtakunnan uusi ykköskoira.

        Rotu on Suomessa hyvin harvinainen, tuli Suomeen marraskuussa 2018. Tähän mennessä Suomessa on rekisteröity vain 22 tenterfieldinterrieriä. Osku on kolmannesta Suomessa syntyneestä pentueesta. Oskun isän nimi on Vinski ja äiti on Seeba.

        Minun huulillanipas ei ole koiraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soppahan vain sakenee! Mene ja tiedä kuka ketä missä koska?

        Ano 01.09 16:54
        Sinä voisit ottaa nukkes ja lapios ja hipsiä toiselle hiekkalaatikolle leikkimään.
        Se on moro


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun huulillanipas ei ole koiraa.

        Ano 02.09 22:24
        Olet siis sikojen kasvattaja.
        Jouluna nuo onnettomat siat ovat monen huulilla.
        Sinunkin.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Suomessa on rekisteröity ainoastaan 22 tenterfieldinterrieriä.
        Australialainen tenterfieldinterrieri on viimeistään nyt kaikkien huulilla, kun tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio hankkivat Osku-nimisen terrierin lemmikikseen.

        Samalla kesäkuussa syntyneestä Oskusta tuli valtakunnan uusi ykköskoira.

        Rotu on Suomessa hyvin harvinainen, tuli Suomeen marraskuussa 2018. Tähän mennessä Suomessa on rekisteröity vain 22 tenterfieldinterrieriä. Osku on kolmannesta Suomessa syntyneestä pentueesta. Oskun isän nimi on Vinski ja äiti on Seeba.

        Osku on presidenttiparin lemmikkieläin, mutta mielestäni Suomen ykköskoira se ei ole.

        Minä pidän ykköskoirina niitä koirarotuja, jotka ovat palveluskoiria. Ne toimivat mm. sokeiden. poliisin ja tullin apuna.
        Harvemmin ne saavat osakseen median huomiota tekemisistään- valitettavasti.

        kylmätotuus


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Suomessa on rekisteröity ainoastaan 22 tenterfieldinterrieriä.
        Australialainen tenterfieldinterrieri on viimeistään nyt kaikkien huulilla, kun tasavallan presidentti Sauli Niinistö ja rouva Jenni Haukio hankkivat Osku-nimisen terrierin lemmikikseen.

        Samalla kesäkuussa syntyneestä Oskusta tuli valtakunnan uusi ykköskoira.

        Rotu on Suomessa hyvin harvinainen, tuli Suomeen marraskuussa 2018. Tähän mennessä Suomessa on rekisteröity vain 22 tenterfieldinterrieriä. Osku on kolmannesta Suomessa syntyneestä pentueesta. Oskun isän nimi on Vinski ja äiti on Seeba.

        heh, siis asiantuntijuutesi perustuu yhden terrierirodun yhden alalajin tietoihin, jotka jokainen on voinut lukea viimepäivien aikana iltapäivälehdistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osku on presidenttiparin lemmikkieläin, mutta mielestäni Suomen ykköskoira se ei ole.

        Minä pidän ykköskoirina niitä koirarotuja, jotka ovat palveluskoiria. Ne toimivat mm. sokeiden. poliisin ja tullin apuna.
        Harvemmin ne saavat osakseen median huomiota tekemisistään- valitettavasti.

        kylmätotuus

        Ano/kylmä
        Osku on ehdottomasti valtakunnan ykkäskoira.
        Eikö se riitä että maan äiti on sen kasvattaja.
        Palveluskoirista on on ollut paljon kirjoituksia ja niille on jaettu palkintoja ja niiden kasvattajille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        heh, siis asiantuntijuutesi perustuu yhden terrierirodun yhden alalajin tietoihin, jotka jokainen on voinut lukea viimepäivien aikana iltapäivälehdistä.

        Ano 06:19
        Ei minulla itsellä ole asiantuntijatietoja.
        Lainaan teksteissäni alan ammattilaisten lausuntoja.
        Sinähän räkätät siellä samalalailla kuin naapurin terrierit.


    • Anonyymi

      Niinistö tarvitsee koiran
      Hän oli hallituksessa joka 2002 lähetti sotilaita Afganistaniiin
      ja nyt ne tuovat tänne talibaneja

      Koira suuntaa mielenkiinnon oikeaan suuntaan poispäin

      eli Suezista etelään eli australialaiseen koirarotuun
      https://www.youtube.com/watch?v=S6TgjOlbNac

      • Ano 02.09. 23:09
        On sinulla omituinen ajatusmaailma.
        ja kammottava musiikkimaku.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 02.09. 23:09
        On sinulla omituinen ajatusmaailma.
        ja kammottava musiikkimaku.

        Soon moro siellä ja soon moro täällä mutta sivulla vaan roikut vaikka se oli moro jo kertaalleen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Soon moro siellä ja soon moro täällä mutta sivulla vaan roikut vaikka se oli moro jo kertaalleen!

        Ano 09:22
        Olet Ilmeisesti kaikkien anojen takana.
        Rekisteröidy hyvä henkilö, äläkä huutele puskista.
        Muuten se on sitten moro.
        Suosittelen kiikkustuolia.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 09:22
        Olet Ilmeisesti kaikkien anojen takana.
        Rekisteröidy hyvä henkilö, äläkä huutele puskista.
        Muuten se on sitten moro.
        Suosittelen kiikkustuolia.

        No onko tämä nyt varmasti tämän sivun se on moro?


    • Anonyymi

      Antaa nyt sen nuoren perheen hoitaa rakkiasiansa ihan itsekseen!

      • Ano 10:10
        Ajattelin Jennyltä pyytää näin eläkeläisenä koiran hoito paikkaa.
        Samassa kaupungissa kun aina välillä asustellaan.
        Täytyyhän lenkittäjiä olla.ja nyt olisi eläkeläinen tarjolla.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 10:10
        Ajattelin Jennyltä pyytää näin eläkeläisenä koiran hoito paikkaa.
        Samassa kaupungissa kun aina välillä asustellaan.
        Täytyyhän lenkittäjiä olla.ja nyt olisi eläkeläinen tarjolla.

        Tuskin Jenni ottaa sinun koiraansa hoidettavakseen. Ja arvostanee runoilijana oikeinkirjoitustaitoakin, kommentistasi sitä ei löydy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin Jenni ottaa sinun koiraansa hoidettavakseen. Ja arvostanee runoilijana oikeinkirjoitustaitoakin, kommentistasi sitä ei löydy.

        Ano 21:27
        Sinulla on jonkinasteinen lukihäiriö.

        " Tuskin Jenni ottaa sinun koiraansa hoidettavakseen."

        Tästä lauseesta ei oikein selviä, että kuka taluttaa ja kenen koiraa?
        Äikäntunneille mars


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 21:27
        Sinulla on jonkinasteinen lukihäiriö.

        " Tuskin Jenni ottaa sinun koiraansa hoidettavakseen."

        Tästä lauseesta ei oikein selviä, että kuka taluttaa ja kenen koiraa?
        Äikäntunneille mars

        Kyllä siinä lukee aivan selvästi että "ajattelin Jennyltä pyytää koiran hoito paikkaa"...Henkilön nimi on toki Jenni ja koiranhoitopaikka on yhdyssana mutta kyllä asia tuosta käy ilmi.
        Kommentoija ilmeisesti yrittää kertoa haluavansa ulkoiluttamaan Jennin koiraa mutta ei osaa ilmaista itseään oikein ainakaan kirjoittamalla!

        Soon moroko taas? Ja taas. Ja taas. Ja taas.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe