Kimin lopettaminen on täydellienn pettymys!

Anonyymi

Bottas jos ensi kaudellakin jatkaa kämmäilyjään, niin F1 anti meille suomalaisille on täysi nolla. Pystyykö Bottas motivoitumaan kun ajaa 16-18 sijat!

4

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jätkä ei ole taidolla voittanu yhtään kisaa saatika maailmanmestaruutta. Täysin Hannu Hanhena on palkintopallipaikkansa saanu.

• Anonyymi

Alfa on ensi kauden yllättäjä. Bottas ajaa Q3-osiossa jokaisessa osakilpailussa. Alfa on kehittänyt ensi kauden autoaan jo pitkään ja tehtaalla on hyvä positiivinen pöhinä päällä.

• Anonyymi

Kimi suuntautuu mediatyöhön. Suunnitteilla on keskusteluohjelma, jota vetävät Kimi ja Markus Grönholm. Ensimmäisessö jaksossa keskustellaan ilmastonmuutoksesta vieraana Seppo Räty.

• Anonyymi

Kimin kyssärit alkais: bwoah... emmä tiiä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kehu kaivattuasi yhdellä lauseella

"Hän on todella mielenkiintoinen henkilö. "
      Ikävä
      243
      4014
    2. En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona

Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va
      Ikävä
      287
      3146
    3. Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"

Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa
      Maailman menoa
      557
      2394
    4. Taisit vihdoin ymmärtää

Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.
      Ikävä
      15
      2351
    5. Tänään sen huomasin ja se tuntuu

Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t
      Ikävä
      151
      1783
    6. Saatat yllättyä mitä mun sisällä.

Oikeasti on. Luulen että saatat tietää.
      Ikävä
      99
      1369
    7. Onko yhtään

Ikävä mua.
      Ikävä
      100
      1328
    8. En ymmärrä

Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.
      Ikävä
      100
      1227
    9. Olipa kiva nähdä pitkästä aikaa

Joku ihminen vaan kolahtaa! Ei sille voi mitään!
      Tunteet
      11
      1145
    10. Sekopään intensiivinen kaipaus

Miltä tuntuisi jos joku sekopää kaipaisi sinua? Et haluaisi rohkaista häntä mitenkään, mutta tunnistaisit hänen harhaise
      Ikävä
      120
      1092
    Aihe