Paha oire tukevasti keski-iässä olevalla naisella?
Onko hervoton nauraminen
46
378
Vastaukset
Jaa'a, en osaa sanoa. Entäs kun aina osannut nauraa hervottomasti kaiken ikäisenä? Ehkä se on vaan luonteessa?
- Anonyymi
Onko kyse 40-vuotiaasta henkilöstä?
- Anonyymi
Pitkästi yli.
- Anonyymi
Joko se käyttää iloheinää, mielialalääkkeitä yliannostuksella ja/tai on vaihdevuotinen. Todennäköisesti myös hiljattain eronnut miehestään ja on tajunnut, ettei se elämä parantunutkaan ja sekoomisesta hihittää ja nauraa elämän ironialle. Pakene vielä kun voit! Kun nauru lakkaa, helvetti repee. Nimim. Kokemusasiantuntija
- Anonyymi
Naista pitää mollata aina, koska naurava nainen on pelottava. Ties vaikka miehelle nauraa, ja ihan aiheesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista pitää mollata aina, koska naurava nainen on pelottava. Ties vaikka miehelle nauraa, ja ihan aiheesta.
No nyt rupesi kommenttisi naista täällä naurattamaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo naurukin on jo pahasta. :D
Kyllä miehet ovat omituista väkeä, osa heistä :D
- Anonyymi
Itse koen olevani ns.itseviihdyttävä. Minulla on yleensä aina hauskaa ja viihdytän itseäni omilla ajatuksillani. Voin kertoa, että huumorini kyllä pieksää ns.normaalin sosiaalisen kanssakäynnin 100-0. Vältän ihmiskontakteja, niistä kun ei ole minulle mitään iloa.
Sanomatta selvää, että naureskelen yksinäni jatkuvasti.
Enkä todellakaan ole mikään päihteiden tai lääkkeiden käyttäjä.
Kateellista panettelua, sanon minä. - Anonyymi
Ei ole, jos ei tule pissat housuun.
- Anonyymi
Tenojen menekki olisi taattu, mutta kertaakaan ei tullu pissat housuun.
- Anonyymi
Mulla on ollut aina hauskaa. Yksin nauraa parhaiten. Havainnoin päässäni niin hassuja juttuja arjesta, että onneksi on tuo maski. Hyväntahtoisia juttuja, jotka vain naurattavat :D
- Anonyymi
Miksi yksin naurat vaikuttais olevan mielenterveydellisiä ongelmia vai oletko korkeastikoulutettu jännäjenna se selittäis paljon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi yksin naurat vaikuttais olevan mielenterveydellisiä ongelmia vai oletko korkeastikoulutettu jännäjenna se selittäis paljon
Kyllä, korkeakoulussa opettivat tietysti tämän. Otin lisäkurssina kun sai ja täydellä vitosella suoritin :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sinulle esimerkkejä. Nauru voi tulla sekunnissa. Eräänä päivänä seurasin autosta kaupan parkkipaikalla kun joku mies oli ostanut pölyhuiskun ja kuljetti sitä kädessään taaksepäin viistossa. Mies näytti luudalla lentävältä noidalta autoaan etsiessään. Ukko poukkoili huiska taaksepäin vipottaen autojen välissä, niin kuin huiskan keppi olisi tullut persiestä ja höyhenet lepatti, ja minä nauroin etupenkillä vedet silmissä, oli näky niin koominen. Ajattelin vain, että pääsiäinen tuli nyt liian aikaisin 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, korkeakoulussa opettivat tietysti tämän. Otin lisäkurssina kun sai ja täydellä vitosella suoritin :D
Elit opeit huumeita käyttään siellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on sinulle esimerkkejä. Nauru voi tulla sekunnissa. Eräänä päivänä seurasin autosta kaupan parkkipaikalla kun joku mies oli ostanut pölyhuiskun ja kuljetti sitä kädessään taaksepäin viistossa. Mies näytti luudalla lentävältä noidalta autoaan etsiessään. Ukko poukkoili huiska taaksepäin vipottaen autojen välissä, niin kuin huiskan keppi olisi tullut persiestä ja höyhenet lepatti, ja minä nauroin etupenkillä vedet silmissä, oli näky niin koominen. Ajattelin vain, että pääsiäinen tuli nyt liian aikaisin 😂😂😂
Tai jos päivä on mennyt ihan p****lleen ja autoradiosta kajahtaa ”minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy”. Siinä ei enää tiennyt oliko se itkua vai naurua. Mahtoi viereisessä bussissa olla matkustajillekin hauskaa sillä hyvä, että kykenin olemaan ratissa 😂😂🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos päivä on mennyt ihan p****lleen ja autoradiosta kajahtaa ”minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy”. Siinä ei enää tiennyt oliko se itkua vai naurua. Mahtoi viereisessä bussissa olla matkustajillekin hauskaa sillä hyvä, että kykenin olemaan ratissa 😂😂🥲
Tai jos pyörätiellä on työmiesten tarkoituksella asentama tiesulku ja näet, että siltikin siitä joku kiipeää pyöränsä kanssa kiukkuisena ähkien yli vaikka sivuun on tehty sille pyöräilijälle ihan oma reitti, mutta kun vaan haluaa vaikeasti vailla ajatusta tehdä! 😂😂😂
Hei, maailma on täynnä naurua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elit opeit huumeita käyttään siellä
Sitähän ne taitaa korkeakouluissa opettaa? Älä pelleile. Oletko nauramaton ihminen? 🙂Mökötätkö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjännaurajako vai huumeetko saa nauramaan niin ei tuossa ollot naurun aihetta ja yleensä radiosta kuultu saa vitut.amaan kun haluis kuulla musiikkia eikä olematonta juttua ja järjetön palkka olemattomasta ja vitut.aa enemmän eka olematonta juttua ja sitten olemattomia kappaleita ja vaihtelet kanavia sama niin miettii miksi en ottanut cd tä mukaan ja miettii laittaako radion kiinni vai repäiseekö radion irti ja heittää menemään ja täytyykö itse laulaa mut kun on kiltti ja mukava niin yrittää jos kummiskin kävis tuuri ja soitettais edes yksi hyvä kappale edes kuunneltava mut ei eli miksi naurat vaikka ei aihetta kysympä vain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos pyörätiellä on työmiesten tarkoituksella asentama tiesulku ja näet, että siltikin siitä joku kiipeää pyöränsä kanssa kiukkuisena ähkien yli vaikka sivuun on tehty sille pyöräilijälle ihan oma reitti, mutta kun vaan haluaa vaikeasti vailla ajatusta tehdä! 😂😂😂
Hei, maailma on täynnä nauruaEi se naurata vaan tekis mieli vetää pyöräilijää turpiin ja sen jälkeen kysyä eikö sinua koske säännöt tai miksi menit kielletylle alueelle ja lisää turpiin ja toivoo hakkais työmiehet sen niin oppii ei mulkvisti muuten opi kuin rajulla väkivallalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjännaurajako vai huumeetko saa nauramaan niin ei tuossa ollot naurun aihetta ja yleensä radiosta kuultu saa vitut.amaan kun haluis kuulla musiikkia eikä olematonta juttua ja järjetön palkka olemattomasta ja vitut.aa enemmän eka olematonta juttua ja sitten olemattomia kappaleita ja vaihtelet kanavia sama niin miettii miksi en ottanut cd tä mukaan ja miettii laittaako radion kiinni vai repäiseekö radion irti ja heittää menemään ja täytyykö itse laulaa mut kun on kiltti ja mukava niin yrittää jos kummiskin kävis tuuri ja soitettais edes yksi hyvä kappale edes kuunneltava mut ei eli miksi naurat vaikka ei aihetta kysympä vain
höpsö 🙂 no saahan sitä itsekin laulaa? 😅😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se naurata vaan tekis mieli vetää pyöräilijää turpiin ja sen jälkeen kysyä eikö sinua koske säännöt tai miksi menit kielletylle alueelle ja lisää turpiin ja toivoo hakkais työmiehet sen niin oppii ei mulkvisti muuten opi kuin rajulla väkivallalla
Hmm…Täytyy vain tuumata, että ehkä meitä erilailla asioita näkeviä sitten on?
Mille itse nauroit viimeksi? 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, maailma on täynnä nauruaNauran vieläkin kun ajattelin uudestaan 😄😂😂
Ei h…lvetti se oli vaikeaa. Kuka ihme voi käsittää asian noin? 😄😄😄 Olisiko yhteiskunta näin vaikea? Ei olisi 😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille itse nauroit viimeksi? 😁Ei siin semmosii mieti vaan et mulkvisti kaatuis ja löis päänsä eikä nousis enään ja musta farmari auto tulee hakeen niin yks mulkku ja huume hörhö olis vähemmän ja laulattaa olis kannattanut totella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mille itse nauroit viimeksi? 😁Oikeeta vai teko naurua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂👍
- Anonyymi
Voi olla merkki myös värikkäästä ajatusmaailmasta 👆
- Anonyymi
On aika kurjaa ajatella, että joitain harmittaa se, kun toiset osaavat nauraa.
Nauraminen ei ole todellakaan oire mistään, eikä mikään paha asia.
Nauraminen kertoo iloisesta, positiivisesta, huumorintajuisesta ihmisestä.
Itselleenkin on hyvä osata nauraa, se on tärkeä taito.
Se, että naurattaa, ei tarkoita, että nauraisi jollekin toiselle. Hauskaa pystyy pitämään hyvin nauramatta muille.
Joku kirjoitti tuolla, että naurava nainen on pelottava. Asia, jota en ymmärrä lainkaan, miten niin pelottava ?- Anonyymi
”Itselleenkin on hyvä osata nauraa, se on tärkeä taito.”
Tämä on tärkein lause 👆Siinä on hyvä pohja mielenlaadulle. - Anonyymi
Naurava ihminen ei pyydä toisten hyväksyntää omalle hyvälle tuulelleen ja on siksi uhka yhteisölle.
Aivan kuten pienet lapsetkin nauravat silkasta hyvästä olosta tai esim teinitytöt jännityksestä.
Itse nauran ilosta ja jännityksestä, joskus ihan hurjana ja jopa hysteerisenä.
Tuntuu ihanalta.
- Anonyymi
Parempi nauraa kuin itkeä. Kyllä minulle kelpaisi iloinen, naurava nainen. Julkisuuden henkilöistä tulee heti mieleen Arja Koriseva. Toisia ärsyttää ja toiset tykkää. Makuasioista ei voi kiistellä.
- Anonyymi
Samat sanat. En jaksaisi katsoa naista joka helv*tin tosikko ja aina suupielet alaspäin.
- Anonyymi
Tarkoititko tukeva sanalla ylipainoista naista ?
- Anonyymi
Ei, vaan tukevasti keski-iässä olevaa, siis ei missään lapsuuden rajamailla niinkuin kolmevitosena olevaa.
- Anonyymi
Eikö mikään kelpaa miehille ? Piti tästäkin tehdä aloitus ...
- Anonyymi
Naisen aloitus ;)
No sidosti iloinen ja rempseä ilopillerihän on vaan hyvä.
Tietty jos hekottaa ihan kaikelle ja ei osaa ottaa mitään vakavasti, alkaa olla jo huolestuttavan puolella.
Se on vähän kuin sanonta: ”lapsi on terve kuin osaa leikkiä, sairas jos ei osaa lopettaa”.
Mun exällä oli vähän sellainen tapa, että mitä enemmän se oli hermostunut, sen enempi se ”hehetteli”. Muistan miten vaikeaa sen oli saada vaikka hoitoa lääkäriltä, kun ”kehonkieli” ei antanut ymmärtää, miten vakavasta asiasta oli kyse. ”Hehe, kyllä koskee päähän, hehe.... välillä ei taida nähdä toisella silmällä, hehehehe...” 🙄 Ihan kuin sen olisi piyänyt olla kiltti lääkärille ja mukava...eikä nyt silti pidä mulkkukaan olla, mutta sitten kotona se äksyili, kun kukaan ei ota vakavasti, eikä kukaan häntä ymmärrä.- Anonyymi
Hui kauhia, miten se nyt tuolleen?
Anonyymi kirjoitti:
Hui kauhia, miten se nyt tuolleen?
No se on hänen ”persoonallisuus”. Hän on aavistuksen verran sellainen ”passiivisgressiivinen” ihminen. Ehkä juuri senkin vuoksi exä. 🤔
Ulospäin näytetään kiltille ja sisällä kiehuu.
- Anonyymi
Eikös se oo vähä kaikilla 😆
- Anonyymi
Nauru pidentää ikää.
- Sheena - Anonyymi
Itku pitkästä ilosta, pieru pitkään nauramisesta. Näistä kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä kärsivien, hervottomasti nauravien naisten tutuksi tekemään sanontaan.
- Anonyymi
Hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaiset.
- Anonyymi
Eli nainen ei voi olla terve, jos sitä hervottomasti naurattaa. Hui kauhia. Parempi painaa se marginaaliin diagnoosilla kuittaillen.
Paha oireko?
Toivottavasti ei, sillä olen pahuksen kova nauramaan. Ja naurankin. Pitkään, äänekkäästi ja hartaasti. Niin että silmät roiskuu kyyneleitä ja massuun koskee niin maan helvetisti.
Nauraminen on nautintolaji.- Anonyymi
Antakaa ihmisten nauraa ja itkeä, tuntea. Tilannekomiikka on ihan parasta ja itselleen voi nauraa hulvattomasti, kaikille tiukkapipoille ei uskalla nauraa kuin salaa mielessän. Jotkut ihmiset myös pitää hohottajia tyhjän naurajina, semmotteet tylsät ja jäyhät tosikot.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1244429Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k783210- 1001483
- 881338
- 95879
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18713Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21706- 42687
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111673- 43649