on olleet tärkeitä.
Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikkein tärkein. Hänen kohdalla se oikein hyppää esiin. En ole keksinyt syytä miksi hänessä on sellainen, tosi syvältä lähtevä juttu, erityisyys joka osuu itseeni. Ja se osuu tiedostamattomaan asti. Havaitsen sen mutta en voi tuntea tietoisesti. Joskus tuntuu että se voima liikuttaa meitä molempia, tekemään valintoja toistemme suhteen. On hetkiä kun kumpikaan ei edes kyseenalaista sitä.
Fyysisesti tulee paine sydänalaan, herkistyn kuin tuntisin surua. Silmät tuntuu kuivilta sivuista, varmaan koska unohdan räpsyttää silmiä. Silmämunat on kuin kaukoputki joko tarkentuu kaukaiseen kohteeseen. Hänen elekieli, kehon liikkeet. Pienet ilmeet, äänenpainot, harkitsevaisuus keskustellessa. Hän havainnoi minua myös, huomaa pienet liikkeet.
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
13
344
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin minäkin tunnen💋💗
- Anonyymi00002UUSI
Kirjoitat taitavasti ja eläytyen. Kuulostaa vähän siltä, että olet löytänyt puuttuvan palasesi, sielusi toisen puolikkaan. Elämässä on paljon ihmeellisiä asioita, mutta tämä on kyllä heittämällä yksi ihmeellisimmistä. Eräänä kauniina päivänä hän seisoo edessäsi, tuo haaveidesi henkilö, niin täydellinen, samankaltainen, niin tuttu ja turvallinen. Näet kaiken hänen silmistään, eikä mikään ole enää niin kuin ennen.
- Anonyymi00003UUSI
Kauniisti kirjoitettu
- Anonyymi00004UUSI
Tajusin tämän luettua, että tuli muutama kyynel. Monella tapaa ajattelen hänestä samoin. En vain aina osaa sanoittaa asioita noin hyvin.
- Anonyymi00005UUSI
N.❤️
- Anonyymi00006UUSI
Mä tunnen yhden, jonka kanssa koen vastaavaa. Romanttista rakkautta hänen kanssaan en kaipaa. Mutta mä olen alkanut uskoa, että hän tulee olemaan osaa elämääni aina, vaikka yhteytemme lähtökohta on erikoinen.
- Anonyymi00007UUSI
Hell no! ❌🤮
- Anonyymi00008UUSI
Ei kiitos.
- Anonyymi00011UUSI
Miksi erikoinen?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Miksi erikoinen?
No, ei ehkä lähtökohtaisesti voisi olettaa, että olisimme ystävystyneet. Niin erilaiset taustat. Mutta syvä ystävyys on tosi jännä juttu, että sille näköjään ei voi mitään silloin kun se tapahtuu.
- Anonyymi00009UUSI
Näetkö häntä usein? Kuvaat ensimmäisessä kappaleessa täydellisesti sitä mitä itse tunnen hänen kanssaan.
- Anonyymi00010UUSI
Tuntuu että maailmassa on paljon kauneutta ja hyvää löydettävissä, kun lukee tälläistä. Se on lohdullista. Sama kuin 16:45
- Anonyymi00012UUSI
Mitä haluaisit hänestä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1734665Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k83557Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.392542Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1572217Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet331368- 701214
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711132Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751131En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on391033- 53963