Oho! Tällaisia asukkaita BB-talo saa sunnuntaina - Tunkua riitti Big Brother -karanteenielämään!

Big Brother -talo on tällä kaudella suurempi kuin koskaan aiemmin Suomessa. Mukana on varsin kirjavaa porukkaa, joten mielenkiintoisia tapahtumia ja shokeeravia hetkiä varmasti riittää... https://www.suomi24.fi/viihde/oho-tallaisia-asukkaita-bb-talo-saa-sunnuntaina-tunkua-riitti-big-brother-karanteenielamaan?s24

15

5204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä on syksy pelastettu, kun BB alkaa. Olispa taas kreisiä porukkaa. Toi talo on ainakin nyt tosi siisti.

    • Anonyymi

      Noniin, tässähän se syksy sitten hujahtaakin. Toivottavasti kaudella enemmän actionia kuin viime vuoden taviskaudella oli. Joku Krisun tyyppinen rempseä ja mielipiteitä jakava hahmo olisi kyllä hyvä.

    • Anonyymi

      Ketää kiinnostaa? Ostakaa jo jumalauta elämä itsellenne, kun pitää töllöstä kaikkea sontaa olla vahtaamassa koko ajan.

      • Elämä on mallillaan, kun on BB-talo ja julkkiksien omaelämäkirjat.
        Kansa ihailee.
        Mahtaa niitä julkkiksia harmittaa, jotka eivät ole juoneet putkeen lapsuudestaan asti, vaan eläneet ihan tavallista elämää ammattimaisesti musiikkia tehden
        Ei tule kohukirjaa sellaisesta elämästä.


      • Anonyymi

        Minä nyt vuan kahtelin marjoja siivotessa (no tulise joskus kahottuva muutennii). En tiiä tullooko tänä vuonna niin paljova marjoja kerättyvä mutta suatanpa tuota vahata sittennii.


      • Anonyymi

        Sinua kiinnostaa jokaikinen kausi ja jokaikinen päivä jaksat kertoa sen moneen kertaan.


    • Anonyymi

      Paras ohjelma tv:ssä ja varsinkin ruutu plussassa.
      Sain muuten viime vuonna kaverin kiinni, kun oli jatkuvasti haukkunut BB:tä, mutta huomasin hänen koneessaan pyörivän BB24/7.. Vähän selitteli.. Ennen kuin tunnusti. hehe

      • Anonyymi

        Haha, tähän sopisi se Seiskan slogan "Kumminkin luet" tms. "Kumminkin kyttäät!"


    • Anonyymi

      Korona aikana mukavaa katseltavaa korona aikaan kun ei pääse ulkomaille.

    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Kick offia katon tasan siihen asti kun esiin hoippuu ensimmäinen pridelippua kantava sukupuolestaan sekoamispisteessä oleva, alienin näköinen friikki luokkaa kevin tarina🤮🤮 Näiden takia täällä saa kohta 3-vuotiaat syytteitä kun pedarin vehje ei mahdu ilman huumaamista ja rimpuilua. Olisi nyt täyspäisiä miehiä ja naisia joukko, näille vajukeille vois olla ihan oma mökki ja katselu maksumuurin takana jossain tor-verkossa missä ne muutenkin touhuavat.
      No nähtäväks jääpi…

    • Anonyymi

      Onko Sofia BB talossa ,huhuja on ilmassa?

      • Anonyymi

        Toivottavasti ei.
        Ohjelman taso olisi sitä myöten 0.


    • Anonyymi

      Onneks saa olla kattomatta, jos ei haluu ja saa kattoo jos tykkää, jee

      • Anonyymi

        Juu, niin saa... eipä tule katsottua, sama kuin pönttöön vetäisi koko formaatin. Ihmetellään miksi nuoriso voi huonosti, tv. täynnä Island jotain, Big Brother ym. seksileikki sonnat....


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe