Vapaa kuvaus

Aloituksia

42

Kommenttia

1681

  1. Noja tuo oli

    . . . monelle 80 kirjoittajalle ja muutamalle nuoremmallekin. Nojasimme yhteisöllisyyteen, virtuaaliystävyyteen, kerro
    80 plus
    140
    1056
  2. Kotihoito/seniorikoti

    Tällä palstalla kirjoittavat ikääntyneet ovat hyväkuntoisia ja itsenäisesti toimeen tulevia eläkeläisiä. Kaikilla ei ole
    80 plus
    50
    714
  3. Lyhytmuistiset

    Avaan tässä meille lyhytmuistisille oman ketjun, jonka mottona on "Sitä tikulla silmään, joka menneitä muistelee". Ehdot
    80 plus
    88
    884
  4. Vanhat ketjut

    Onko S24:llä jokin arkisto? Miten etsitään vanhoja ketjuja? Olen yrittänyt selata ketjuja taaksepäin, mutta ei se tunnu
    80 plus
    7
    68
  5. Rehellinen torikauppias

    Tänään lehdessä artikkeli litrakaupalla myytävistä mustikoista. Henkilö oli ostanut marjat rasiassa ja ymmärtänyt saanee
    80 plus
    11
    39
  6. Hyvää ja ravitsevaa

    Luin netistä artikkelin vuosien takaisista herkkuruuista, jotka ovat jääneet unholaan. Uuniruuat, padat ja puurot. Sella
    80 plus
    21
    787
  7. Yksin jätetyt

    Luin taas artikkelin nuoresta naisesta, joka oli sairastanut monia tauteja 11-vuotiaasta saakka, ja kaikkien murheittens
    80 plus
    67
    761
  8. Suomen kielen ilahduttavia piirteitä

    Lehdessä on otsikko "Näillä vinkeillä siivoat lemmikkien karvat helposti - eikä yksikään tapa sisällä imuria." Siis, on
    80 plus
    16
    57
  9. Huvila ja huussi

    Mukava remonttiohjelma, jota on tehty jo monta vuotta. Monenlaisia tilaratkaisuja on nähty. Vanhan torpan paikalle raken
    80 plus
    125
    2390
  10. Nettilehdet

    Netissä on monien lehtien sivustot luettavissa. Tarkempia tietoja saadakseen voi tilata lehden muutamalla kympillä, ja s
    80 plus
    6
    83
  11. Kultamitali tuli!

    En ole hiihtoa seurannut Lahden MM-kisojen jälkeen. Tänä aamuna oli telsu vahingossa auki, kun Iivo ja Bolsu kilpailivat
    80 plus
    6
    104
  12. Mitä teen?

    Kun soitan tuttavani lankapuhelimeen, sattuu usein, että se ei yhdisty oikein. Numero on kännykässäni, joten näppäilyvir
    80 plus
    5
    70
  13. Kenian esimerkki

    Luin juuri uutisista, että Kenia on kieltänyt vankeuden uhalla kaikki muovipussit maassa. Turistienkin pitää pakata tava
    80 plus
    0
    40
  14. Pasianssit

    Tuolla toisessa ketjussa joku iloitsi, kun pasianssi meni läpi. Nuorempana pelasin pasianssia innolla. Viime aikoina on
    80 plus
    11
    1043
  15. Kynttilät ikkunalla

    Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.
    Ikäryhmät
    5
    40
  16. Kynttilät ikkunalla

    Onko teillä tapana polttaa kynttilöitä Itsenäisyyspäivän iltana 18-21? Minulle se on on ollut vuosikymmenten traditio.
    80 plus
    0
    32
  17. Kierrätystapoja

    Miten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,
    80 plus
    30
    891
  18. Kierrätystapoja

    Miten toimitte keittiössänne? Kierrätettäkö talousjätteet? Minun kyökissäni ei ole tiloja jokaiselle kierrätysastialle,
    80 plus
    2
    40
  19. Vesipuhveleita Suomeen?

    No sillai! Vihreiden kansanedustaja Hanna Holopainen ehdottaa, että Suomessa alettaisiin tarhata vesipuhveleita ekologis
    80 plus
    11
    87
  20. Black Friday

    Mahtaako tämä Amerikan matkiminen ikinä loppua? Nyt olemme tuon perjantain ostosryntäyksenkin omineet. Mahtaakohan kansa
    Ikäryhmät
    33
    47