Hitto mikä painajainen. Tää oli kyllä krapulassa todella liikaa !
Minä luulin, että minä olin suomessa ! Minä, että ei helvett*** !
Olin kaupassa ja sanoin kassalle, että minä lähden kohta takaisin
Cambodiaan... se sanoi älä höpötä.
Kaikkialla luki suomalainen makkara ja suomalainen olut ja minulta
kysyttiin, että oletko suomalainen jatkuvasti ...
Ymmärsin, että eräs hullu oli tullut valtaan ja markka oli tullut rahaksi
ja minulla ei ollut rahaa enään palata Cambodiaan. Ymmärsin, että
meitä oli paljon muitakin ja niiden muiden silmätkin oli, niin kuin ne
ei olisi nukkuneet moneen päivään.
Onneksi heräsin ajoissa ja huomasin, että olen kotona Cambodiassa.
Pattayalle pääsen heti, kun avaavat rajan ja ilo elämään riittää.
Perke**** poijat jos tuo uni oli vähänkin totta, niin en todellakaan
kadehti Teitä siellä.
Hitto mikä painajainen ... Olin ihan hiessä !
7
99
Vastaukset
- Anonyymi
Miten ne pojat jaksaa suomessa, kun täälläkin nähdään painajaisia ?
Meinasin tulla hulluksi kun näin unta että meinasin tulla hulluksi. Meinasin tulla hulluksi kun siitä heräsin ja oli tosi sekava olo. Kaikkein oudointa oli että heräsin Hoivapirtti MuIkunmutkan viereisestä petäjästä käpy suussa ja luulin hetken aikaa olevani pieni veikeä orava..
- Anonyymi
Länsi-Uusimaan poliisi etsi männä viikolla Aimoa. Kuulemma löytyi, oli vaihtanut maisemaa, hyväkuntoisena Pattayan Paratiisista.
Sillä sialla ei ole enää mitään asiaa meille...kiljut särpi ja oli imeskellyt kaapista liha liemi kuutiotkin nälissään... lupasi kela päivänä korjata kaiken mutta ei oo sitä loppasuuta näkynny... jos näkyy ni sano sille että teen sille maksan siirron oksa sahalla liiterin takana...
- Anonyymi
Hitto jos tuo uni säikäytti, niin toimi heti seuraavasti.
Mene kukkakauppaan ja hanki Jukka-palmuja ja muita viherkasveja
ja pakaste-krillattuja ruokia ja ananas-purkkeja !
Sammuta kaikki television ohjelmat, jotta et kuule, kuinka suomalainen
on uinut jää-vedessä ja suomalainen on syönyt suomi-lenkkiä ja
suomi maitoa. Eldorado ananaspurkissa ei käsittääkseni ole suomi
vaikutteita ja Jukka-palmut pitävät järjen ja mielen korkealla.
Liikut yöllä ja näin et myöskään näe jäätynyttä ja surkeaa elämää ja
elintasoa ympärilläsi. Säästät myös niissä -60 % ostoksissa. Näin
ainakin minä varautuisin asiaan jos joutuisin sinne jäämään.
Katsot myös tubelta Mr Batmanin elämää perjantaisin ja elät
thaimaan rytmissä... Kaverini on ryhtynyt jo nyt tyrmäämään Jet Lagia.
Elää Thaimaan auringon-nousussa. Matkustaa noin 4 kuukauden
kuluttua...- Anonyymi
Paras keino torjua jet lag on lentää Finnairin busineksessa. Ajoissa kun tekee tarjouksen, sen saa halvimmillaan 250 euron lisähintaan tai 50 000 pisteellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras keino torjua jet lag on lentää Finnairin busineksessa. Ajoissa kun tekee tarjouksen, sen saa halvimmillaan 250 euron lisähintaan tai 50 000 pisteellä.
Finnairi saattaa varastaa sinun lentorahasi !
Jos sinulla ei ole paluulippua, niin et pääse koneseen ja et saa rahoja takaisin.
Sitten jos olet ottanut liikaa olutta, niin et pääse koneeseen.
Minä, en ottanut sitä riskiä, kun tulin ja muutin Aasiaan ... lensin muuten
Bangkokiin ! Eikä ollut paluulippu... No, en sitä tarvitsekaan ... näin
painajaista siitä jo.
Olen kuullut monta kauhutarinaa lentokentillä, että en suosittele !
Sitä on, niin kuin päässyt pois sieltä, kun nousee jonkun toisen yhtiön
koneeseen... ei enää sydän tykytä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504