Olisiko joku niin ihana, että katsoisi minulle korteista, mihin suuntaan tulevaisuuteni on menossa? Jouduin irtisanoutua työpaikastani työpaikkakiusaamisen vuoksi maaliskuussa ja kiusaamisesta huolimatta, sain vielä 3 kk:den karenssin. Lyötiin vielä ns. lyötyä lisää.
Työtä olen etsinyt aktiivisesti, mutta kiusaamisesta johtuvat itsetunto ongelmat kiusaavat mieltä töitä etsiessäni. Haluaisin pientä toivon kipinää tilanteeseni, näkyykö lähitulevaisuudessa työpaikkaa?
Kiitos.
Toivon kipinää korteista?
6
1750
Vastaukset
- Anonyymi
Katellaan katellaan, tuota , kipase kaupasta uus korttipakka, ja osta alkosta Iso kossupullo, nii katellaan niitä kortteja sitte !
- Anonyymi
Jahas.. yleensä sillä korttien kattojalla on ihan omat kortit ja ei tuo rahatilanne anna myöden hakia sitä kossuakaa, joten susta ei ollu kyllä mitää hyötyä....
- Anonyymi
Näkyy ja ei näy..eli todennäköisesti sun pitäis yrittää käydä terapiassa tuon työpaikkakiusaamisen takia että et seuraavassa työpaikassa antaisi niille kusipää päälliköille mahdollisuuksia taas hyökätä kimppuusi koska kyllähän se seuraavakin paikka voi mennä ohitse sitten noin..Jotakin muutosta siis sinuun koska niitä paskoja et voi muuttaa..!!varmaankin esim lisää teennäisyyttå ja ruskea kielisyyttä koska päälliköt on sekopäitä joka työpaikassa..
- Anonyymi
Jos tulevaisuutesi riippuu korteista, niin ei hyvältä näytä.
Sori vaan.- Anonyymi
No eihän se aloittaja niin väittänytkään
- Anonyymi
Opettele pitämään rajoja ihmis-suhteissa ja elämässä, vaihda työpaikkaa tai irti sano jos mahdotonta kiusaajan osalta olla työssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu943074Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4932418- 891633
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701208- 80949
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa17935- 32896
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal76842Tänään Uutisnuotassa !
Ähtärin valtuustoryhmien Kokoomus, Keskusta, SDP ja KD kannanotto 27.3.2025 Ähtärinjärven Uutisnuotassa: *Rakentavaa yh41777