Olisiko joku niin ihana, että katsoisi minulle korteista, mihin suuntaan tulevaisuuteni on menossa? Jouduin irtisanoutua työpaikastani työpaikkakiusaamisen vuoksi maaliskuussa ja kiusaamisesta huolimatta, sain vielä 3 kk:den karenssin. Lyötiin vielä ns. lyötyä lisää.
Työtä olen etsinyt aktiivisesti, mutta kiusaamisesta johtuvat itsetunto ongelmat kiusaavat mieltä töitä etsiessäni. Haluaisin pientä toivon kipinää tilanteeseni, näkyykö lähitulevaisuudessa työpaikkaa?
Kiitos.
Toivon kipinää korteista?
6
2244
Vastaukset 6
- Anonyymi
Katellaan katellaan, tuota , kipase kaupasta uus korttipakka, ja osta alkosta Iso kossupullo, nii katellaan niitä kortteja sitte !
- Anonyymi
Jahas.. yleensä sillä korttien kattojalla on ihan omat kortit ja ei tuo rahatilanne anna myöden hakia sitä kossuakaa, joten susta ei ollu kyllä mitää hyötyä....
- Anonyymi
Näkyy ja ei näy..eli todennäköisesti sun pitäis yrittää käydä terapiassa tuon työpaikkakiusaamisen takia että et seuraavassa työpaikassa antaisi niille kusipää päälliköille mahdollisuuksia taas hyökätä kimppuusi koska kyllähän se seuraavakin paikka voi mennä ohitse sitten noin..Jotakin muutosta siis sinuun koska niitä paskoja et voi muuttaa..!!varmaankin esim lisää teennäisyyttå ja ruskea kielisyyttä koska päälliköt on sekopäitä joka työpaikassa..
- Anonyymi
Jos tulevaisuutesi riippuu korteista, niin ei hyvältä näytä.
Sori vaan.- Anonyymi
No eihän se aloittaja niin väittänytkään
- Anonyymi
Opettele pitämään rajoja ihmis-suhteissa ja elämässä, vaihda työpaikkaa tai irti sano jos mahdotonta kiusaajan osalta olla työssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49580
- 41578
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459