Wow! Erika Wikman vetää sellaisella varmuudella uudessa Bumtsi Bumissa, että oksat pois.
Vikmanin body-asut ja haalarit, isot olkatoppaukset ja pörröhiukset ovat tottakai tarkoituksella ylilyötyjä, korneja ja täyttä kasaria, ellei jopa seiskytlukua, mutta ne toimivat hänellä. Vikmanin uran lähtökohtahan oli tangokisat ja Danny jonka kohdeyleisöön 80 ja 70 luvun tyyli vetoaa.
Vikmanin nyt menestyessä naurattaakin katsoa miten yhtäkkiä on samalla tavalla pukeutuvia, aloittelevia artisteja alkanut ilmestyä kuin sieniä sateella. Covereita
ankeiden taustatanssijoiden kanssa vetävät köyhän naisen Lady Gaga ja Erika Vikman kopiot herättää myötähäpeää ja ovat vaan noloja. Vikmania ja gagaa mennään katsomaan juuri siksi kun tiedetään, että show on hieno ja laulut jäävät mieleen. Jos ei laulu jää mieleen niin ei jää laulajakaan vaikka kuinka yrittäisi prameilla vaatteilla. HYvä Erika!
Yksi ja ainoa Erika Wikman
Anonyymi
1
66
Vastaukset
- Anonyymi
On eri asia olla camp tarkoituksella ja huumorilla kuin luulla oikeasti näyttävänsä upealta vaikka näyttäisi vain halvalta kopiolta. Vikmanista näkee että tyyli on tarkasti harkittu ja suunniteltu herättämään huomiota 70-80 lukujen faneissa mut sitten myös euroviisufaneissa ja siellähän camp on koko homman juju
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549