Queens show TÄYNNÄ ESIINTYVIÄ NARKKAREITA

Kauhea kokemus kaikenkaikkiaan! Käväisin ja paikan madame oli umpihullu, tytötkin epämääräisiä narkkareita! Ikinä enää vieraile! Hyi hemmetti

13

11243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin kyseisessä paikassa käyneenä voin sanoa että kaukana sivistyksestä

• Anonyymi

Useita kertoja käyneenä voin suositella. Vastaanotto ystävällinen ja tytöt kivoja ja palveluhenkisiä. Menen varmasti uudelleenkin.

• Anonyymi

Mansikkasose taitaa useimmin vierailla kirkossa.? Tai ehkä kilpailijan piilomainostaja? Minä olen Q:ssa käynyt usein ja menen vielä montamonta kertaa tulevaisuudessakin. Hinnat ok ja palvelu toimii.

• Anonyymi

Mikäköhän on tuo ok hinnasto? Mietin käymistä kun en ole aiemmin vastaavissa käynyt, mutta en tiedä onko kokemus satojen arvoinen.

• Anonyymi

jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäköhän on tuo ok hinnasto? Mietin käymistä kun en ole aiemmin vastaavissa käynyt, mutta en tiedä onko kokemus satojen arvoinen.

Hinnat halpoja kuten halpaa makkaraa nyt saa ostaa

• Anonyymi

Kysymys. Minkälaista palvelua sieltä saa? Olen kuullut, että kyseenalaisia asioita tapahtuu Q:ssa.

• Anonyymi

Itse olen käynyt Queensshowssa vuosien varrella kymmeniä kertoja ja oikeastaan joka kerta olen pitänyt kokemastani ja palannut aina uudelleen nautiskelemaan. Monenlaisten tyttöjen asiakkaana olen ollut eikä Queensshowssa ole vieläkään sattunut huonoa kokemusta vastaan. Ja madame Marjutin kanssa olen kerran tytön vapautumista odotellessani rupatellut niitä näitä, mikäs siinä. Paras privaattipaikka Helsingissä, tilavat huoneet joissa sopii puuhailemaan monenlaista. Ja hinnatkin ovat vielä kilpailijoihin verrattuna huokeat. Syystäkin ollut pitkään vakioasiakas.

• Anonyymi

Kerrassaan kamala kokemus! Madame karjui tytöille ja koko tunnelma oli kiusallisen piinaava. En toista kertaa mene!

• Anonyymi

Saako paikan madamelta muuten ostaa jonkinlaisia palveluita? Olen kuullut että olisi niin sanotusti ’toosaa tyrkyllä’

• Anonyymi

Ohhoh!! Paikka ja tytöt on kivoja, mutta madamelta ei halua ostaa mitään. Ei hän sitä varten siellä olekaan.

• Anonyymi

Voi luoja! Marjut oli ennen niin tosi kaunis nainen. Ikä tekee tehtävänsä. Mimmeistä en tiedä muuta kuin että Niki on söpö.

• Anonyymi

Onpa kummalista, kirjoittaja lienee ollut menossa ompelueuroihin tai pelastussrmeijan tilaisuuteen. Useita kertoja paikassa vierailleena osaan suositella paikkaa; kohtelu on hyvin sydämellistä ja palvelua saa juurikin haluamansa verran. Tytöt ovat kivoja, asiallisia ja työnsä osaavia. Koskaan en ole jäänyt vaille sitä mitä hain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      99
      2055
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      288
      1866
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      325
      1688
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      1555
    5. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      31
      1177
    6. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      90
      1134
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1103
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      51
      1047
    9. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      65
      1042
    10. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      58
      1028
    Aihe