Queens show TÄYNNÄ ESIINTYVIÄ NARKKAREITA

Kauhea kokemus kaikenkaikkiaan! Käväisin ja paikan madame oli umpihullu, tytötkin epämääräisiä narkkareita! Ikinä enää vieraile! Hyi hemmetti

13

10564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsekin kyseisessä paikassa käyneenä voin sanoa että kaukana sivistyksestä

• Anonyymi

Useita kertoja käyneenä voin suositella. Vastaanotto ystävällinen ja tytöt kivoja ja palveluhenkisiä. Menen varmasti uudelleenkin.

• Anonyymi

Mansikkasose taitaa useimmin vierailla kirkossa.? Tai ehkä kilpailijan piilomainostaja? Minä olen Q:ssa käynyt usein ja menen vielä montamonta kertaa tulevaisuudessakin. Hinnat ok ja palvelu toimii.

• Anonyymi

Mikäköhän on tuo ok hinnasto? Mietin käymistä kun en ole aiemmin vastaavissa käynyt, mutta en tiedä onko kokemus satojen arvoinen.

• Anonyymi

jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäköhän on tuo ok hinnasto? Mietin käymistä kun en ole aiemmin vastaavissa käynyt, mutta en tiedä onko kokemus satojen arvoinen.

Hinnat halpoja kuten halpaa makkaraa nyt saa ostaa

• Anonyymi

Kysymys. Minkälaista palvelua sieltä saa? Olen kuullut, että kyseenalaisia asioita tapahtuu Q:ssa.

• Anonyymi

Itse olen käynyt Queensshowssa vuosien varrella kymmeniä kertoja ja oikeastaan joka kerta olen pitänyt kokemastani ja palannut aina uudelleen nautiskelemaan. Monenlaisten tyttöjen asiakkaana olen ollut eikä Queensshowssa ole vieläkään sattunut huonoa kokemusta vastaan. Ja madame Marjutin kanssa olen kerran tytön vapautumista odotellessani rupatellut niitä näitä, mikäs siinä. Paras privaattipaikka Helsingissä, tilavat huoneet joissa sopii puuhailemaan monenlaista. Ja hinnatkin ovat vielä kilpailijoihin verrattuna huokeat. Syystäkin ollut pitkään vakioasiakas.

• Anonyymi

Kerrassaan kamala kokemus! Madame karjui tytöille ja koko tunnelma oli kiusallisen piinaava. En toista kertaa mene!

• Anonyymi

Saako paikan madamelta muuten ostaa jonkinlaisia palveluita? Olen kuullut että olisi niin sanotusti ’toosaa tyrkyllä’

• Anonyymi

Ohhoh!! Paikka ja tytöt on kivoja, mutta madamelta ei halua ostaa mitään. Ei hän sitä varten siellä olekaan.

• Anonyymi

Voi luoja! Marjut oli ennen niin tosi kaunis nainen. Ikä tekee tehtävänsä. Mimmeistä en tiedä muuta kuin että Niki on söpö.

• Anonyymi

Onpa kummalista, kirjoittaja lienee ollut menossa ompelueuroihin tai pelastussrmeijan tilaisuuteen. Useita kertoja paikassa vierailleena osaan suositella paikkaa; kohtelu on hyvin sydämellistä ja palvelua saa juurikin haluamansa verran. Tytöt ovat kivoja, asiallisia ja työnsä osaavia. Koskaan en ole jäänyt vaille sitä mitä hain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17263
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      42
      5092
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      301
      2813
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      155
      2159
    5. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      33
      1873
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      22
      1674
    7. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1668
    8. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      409
      1597
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1447
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      13
      1359
    Aihe