Torivalvoja

Anonyymi

Nyt kun torivalvoja on jäämässä eläkkeelle, niin mahtaakohan myös samanikäinen pysäköinninvalvoja tehdä samoin? jos näin olisi, siitä voisi lopettaa koko pienen Forssan parkkikiekko- säännön. Onhan siitä puhuttu jo monta kertaa aikaisemminkin, mutta ei vaan ole muutosta vielä tullut. Toivottavasti nyt tulee?

10

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Parkkikekko pitää säilyttää käytössä,ettei parkkipaikat muuttuisi autojen varastopaikoiksi.

      • Anonyymi

        Joku inhimillisyys pitäisi olla siinä lapun kirjoittamisessa.

        Hieman ystävällisyyttä ja ihmisrakkautta että ei kirjoiteta lappua jos auton molemmilla puolilla on useita tyhjiä ruutuja.


    • Anonyymi

      Onko se niin iso vaiva käyttää sitä kiekkoa?

      • Anonyymi

        Ja yhtähyvin kelpaa vaikka itse paperilapulle kirjoitat koska tulit parkkipaikalle,jos ei sitä kiekkoa ole matkassa mukana.


      • Anonyymi

        -ap-
        Eihän siitä kiekosta vaivaa ole. Itsellänikin on sellainen autom.kiekko. Olen kauan katsellut tätä touhua ja tullut siihen tulokseen, että pitää ehdottomasti sakottaa kaikki kiekottomat, tai sitten ei ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        -ap-
        Eihän siitä kiekosta vaivaa ole. Itsellänikin on sellainen autom.kiekko. Olen kauan katsellut tätä touhua ja tullut siihen tulokseen, että pitää ehdottomasti sakottaa kaikki kiekottomat, tai sitten ei ketään.

        Niinpä ton itse täällä Forssassa kokenut,laitoin auton hetkeksi siihen Kirjaston lähelle parkkipaikalla ja voi ei ei kiekkoa matkassa ja ajattelin minä
        Vien nopeasti kirjat palautukseen ja takaisin .Mut Parkkipirkko oli nopeempi ja parkkipirkolta postia tuulilasin pyyhkijän alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ton itse täällä Forssassa kokenut,laitoin auton hetkeksi siihen Kirjaston lähelle parkkipaikalla ja voi ei ei kiekkoa matkassa ja ajattelin minä
        Vien nopeasti kirjat palautukseen ja takaisin .Mut Parkkipirkko oli nopeempi ja parkkipirkolta postia tuulilasin pyyhkijän alla.

        Mistäs se parkkipirkko osasi aavistaa, että "ihan hetken" vaan olet juuri kirjastossa ja millä asialla?
        Parkkikiekon paikka on autossa, eihän sillä muuta käyttöä muualla ole. Jos on useampi auto, osta jokaiseen oma, ovat sen verran halpoja.


      • Anonyymi

        "Onko se niin iso vaiva käyttää sitä kiekkoa?"

        Ei ole suuri vaiva. Ei ole suuri vaiva ajaa 50 vuotta autoa naarmuttamatta/kolhimatta. Ei ole suuri vaiva olla kaatumatta liukkaalla. Ei ole suuri vaiva opiskella jotta saa mukavan eläkkeen.

        Mutta kuka meistä on täydellinen ja erehtymätön, ehkä sinä. 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä ton itse täällä Forssassa kokenut,laitoin auton hetkeksi siihen Kirjaston lähelle parkkipaikalla ja voi ei ei kiekkoa matkassa ja ajattelin minä
        Vien nopeasti kirjat palautukseen ja takaisin .Mut Parkkipirkko oli nopeempi ja parkkipirkolta postia tuulilasin pyyhkijän alla.

        Joo eihän tutuilleen kirjoita. Todettu on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eihän tutuilleen kirjoita. Todettu on.

        Saman olen myös huomannut...ja maininnutkin siitä. :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2342
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1970
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      175
      1766
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe