Torivalvoja

Anonyymi

Nyt kun torivalvoja on jäämässä eläkkeelle, niin mahtaakohan myös samanikäinen pysäköinninvalvoja tehdä samoin? jos näin olisi, siitä voisi lopettaa koko pienen Forssan parkkikiekko- säännön. Onhan siitä puhuttu jo monta kertaa aikaisemminkin, mutta ei vaan ole muutosta vielä tullut. Toivottavasti nyt tulee?

10

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parkkikekko pitää säilyttää käytössä,ettei parkkipaikat muuttuisi autojen varastopaikoiksi.

• Anonyymi

Joku inhimillisyys pitäisi olla siinä lapun kirjoittamisessa.

Hieman ystävällisyyttä ja ihmisrakkautta että ei kirjoiteta lappua jos auton molemmilla puolilla on useita tyhjiä ruutuja.

• Anonyymi

Onko se niin iso vaiva käyttää sitä kiekkoa?

• Anonyymi

Ja yhtähyvin kelpaa vaikka itse paperilapulle kirjoitat koska tulit parkkipaikalle,jos ei sitä kiekkoa ole matkassa mukana.

• Anonyymi

-ap-
        Eihän siitä kiekosta vaivaa ole. Itsellänikin on sellainen autom.kiekko. Olen kauan katsellut tätä touhua ja tullut siihen tulokseen, että pitää ehdottomasti sakottaa kaikki kiekottomat, tai sitten ei ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-ap-
        Eihän siitä kiekosta vaivaa ole. Itsellänikin on sellainen autom.kiekko. Olen kauan katsellut tätä touhua ja tullut siihen tulokseen, että pitää ehdottomasti sakottaa kaikki kiekottomat, tai sitten ei ketään.

Niinpä ton itse täällä Forssassa kokenut,laitoin auton hetkeksi siihen Kirjaston lähelle parkkipaikalla ja voi ei ei kiekkoa matkassa ja ajattelin minä
        Vien nopeasti kirjat palautukseen ja takaisin .Mut Parkkipirkko oli nopeempi ja parkkipirkolta postia tuulilasin pyyhkijän alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä ton itse täällä Forssassa kokenut,laitoin auton hetkeksi siihen Kirjaston lähelle parkkipaikalla ja voi ei ei kiekkoa matkassa ja ajattelin minä
        Vien nopeasti kirjat palautukseen ja takaisin .Mut Parkkipirkko oli nopeempi ja parkkipirkolta postia tuulilasin pyyhkijän alla.

Mistäs se parkkipirkko osasi aavistaa, että "ihan hetken" vaan olet juuri kirjastossa ja millä asialla?
        Parkkikiekon paikka on autossa, eihän sillä muuta käyttöä muualla ole. Jos on useampi auto, osta jokaiseen oma, ovat sen verran halpoja.

• Anonyymi

"Onko se niin iso vaiva käyttää sitä kiekkoa?"

Ei ole suuri vaiva. Ei ole suuri vaiva ajaa 50 vuotta autoa naarmuttamatta/kolhimatta. Ei ole suuri vaiva olla kaatumatta liukkaalla. Ei ole suuri vaiva opiskella jotta saa mukavan eläkkeen.

Mutta kuka meistä on täydellinen ja erehtymätön, ehkä sinä. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eihän tutuilleen kirjoita. Todettu on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eihän tutuilleen kirjoita. Todettu on.

Saman olen myös huomannut...ja maininnutkin siitä. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe