Miten se nyt on, täytyykö bulgarian matkan jälkeen passi olla voimassa sen 3 vai 6 kuukautta, kun molempia olen kuullut? mulla matkan jälkeen olis voimassa pari viikkoo yli sen 3 kuukautta. Voinko matkustaa ihan turvallisin mielin vaiko uusimaan passia? Liäks siinä on ikivanha teini kuva, enkä edes kauheesti näytä enää siltä
Passin voimassaolo
6
1108
Vastaukset
- Miljaana
Mä oon kans kuullut puhuttavan kolmesta kuukaudesta, mutta en nyt ole ihan varma. Et kai sä siinä mitään menetäkään jos sen uusit. Ainakin on sitten uusittu seuraavaa matkaa varten.
Lisäks jos sulla on siinä vanha kuva niin voi kestää kauemmin passintarkastuksessa kun ne syynää sen niin perusteellisesti. Ja muutenkin jos täytyy todistella henkilöllisyyttä niin olis kai viisasta, että oot "itsesi" näköinen.- tyttönen
Kolme kuukautta se on.
- Anneli
Meille ainakin tuli varausvahvistuksen kanssa ohje, että passin pitää olla voimassa 6kk matkan jälkeen.
- Myy
Ainakin Tjäreborgilta tuli tilausvahvistuksen mukana tiedote että oppaassa lukee virheellisesti 6 kk ja että oikea aika on 3 kk.
- Anneli
Laitoin sähköpostia Bulgarian Suomen suurlähetystöön ja heidän virallinen kanta on, että passin tulee olla voimassa 3kk matkan jälkeen.
- se vain
on niin. 6kk sen voimassa olla pitää ja hanavettä ei voi bakteerikannan takia juoda
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099