Hei,
ei ole mukavaa kun jotuu välttelemään lasta/lapsia jotka esittävät kysymyksiä kysymysten perään ja saattavat seuraavat kulkijoita varsinkin jos "uhrilla" on mukanaan pieni koira...
Itselläni on pieni koira joka pelkää lapsia ja on vanha, joten tälläiset tilanteet eivät ole mukavia, toisaalta olen itse henkilö joka haluaisi kulkea rauhassa esim. lenkillä.
Voisivatkohan vanhemmat opettaa lapsille että tuntemattomilta/vierailta ei (välttämättä) tarvitse kysellä esim: koiran rotua, ikää, tai että mistä sen on hankkinut koska tälläinen käytös saattaa tuntua tunkeilevalta/häiritsevältä siitä toisesta henkilöstä.
Lenkkirauha
8
727
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet noin epäsosiaalinen ihminen, niin suosittelen, että lenkkeilet metsässä esim. Ilovuoressa.
Todella hienoa, että lapset on sosiaalisia, harmi vaan, että kohdalle on osunut tuollainen erakkona viihtyvä pirttihirmu. - Anonyymi
Totta on, kannattaa lenkkeilyttää toisilla reiteillä, ja säästytään niiltä koiran jätöksiltä,etteivä lenkkeilevät lapset ym muut oikeat lenkkeilijät astu niihin.Epäilen et jotka nois lenkkeilettävät koiriaan ,kerää välttämättä niiden jätöksiäkään. Toisekseen ei tartte kärsiä silloin noin VALTAVASTA harmista,jos ei halua puhella!Meilläkin on pieniä koiria ,eivät pelkää kylläkään lapsia,päinvastoin. lapset ovat mahtavia ja aitoja ihmisiä.
- Anonyymi
Muuta korpeen koirasi kanssa jos muut ihmiset häiritsevät!!!
- Anonyymi
Itsekin olen törmännyt lenkillä näihin epäkohteliaasti käyttäytyviin lapsiin jotka ei ymmärrä jättää rauhaan vaikka asiallisesti vastaat että älä tule koskemaan koiriin ja olet kertonut syyn miksi ei.
Aloittaja varmastikkaan ei ole kohdistanut tätä kaikkiin lapsiin.
Useamman lenkkeilijän kanssa keskustelleena tiedän että tämä käytös häiritsee muitakin.
Annetaan jokaiselle oma rauha ulkoilla jos niin haluaa ja ei enää mennä kyselemään.
Kotikasvatus kunniaan. - Anonyymi
Ja aikuistenkin kasvatus kunniaan???
- Anonyymi
Ihmiset pitäs tappaa
- Anonyymi
Niin tuntuuko se sinusta vai koirastasi, että ei pidä kysellä mitään? Onko koirasi narttu, jonka ikää ei saa kysellä?
- Anonyymi
Afganissahan se on jo hyvässä vauhdissa ,sekin .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899