Väsyttää seuranhaun vaikeus

Anonyymi

Väsyttää seuranhaun vaikeus lesbona... Tinderiä taas koluttu, samoin Her.
On bi pan queer avoin sitä poly tätä. Itselleni tosi vähän mitään kiinnostavaa.
Vinkkejä missä voisi parhaiten tavoittaa noin kolmekymppisiä monogaamisista suhteista kiinnostuneita lesboja?
Älkää sanoko vaan että Qruiser😌🤦‍♀️

134

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama vika täällä.. Ihmetyttää, että mitä ihmiset sitten etsii, kun tuntuu ettei kellekkään kelpaa?

      • Anonyymi

        Veikkaan että kelpaisin monelleki mut en löydä itselleni sopivia naisia, ja se liittyy sekä ulkonäköön että pään sisältöön. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että kelpaisin monelleki mut en löydä itselleni sopivia naisia, ja se liittyy sekä ulkonäköön että pään sisältöön. 😏

        Kuulostat yhdeltä joka antaa sellaisen kuvan itsestään että pitää itseään täydellisenä niin puhelahjoissa, keskustelutaidoissa kuin varmaan ulkonäöstäänkin.
        Eli muissa yleensä jotain vikaa mutta uskoo että jos vain itse olis jostain kiinnostunut niin he varmaan kaikki suorastaan juoksisivat hänen syliinsä.
        😏😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat yhdeltä joka antaa sellaisen kuvan itsestään että pitää itseään täydellisenä niin puhelahjoissa, keskustelutaidoissa kuin varmaan ulkonäöstäänkin.
        Eli muissa yleensä jotain vikaa mutta uskoo että jos vain itse olis jostain kiinnostunut niin he varmaan kaikki suorastaan juoksisivat hänen syliinsä.
        😏😌

        Ajattele mitä haluat, tottakai on vikoja jne, kaikissa on. Kiinnostaa vinkit ja asialliset kommentit, ei tuntemattomien haukut, kiitos vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattele mitä haluat, tottakai on vikoja jne, kaikissa on. Kiinnostaa vinkit ja asialliset kommentit, ei tuntemattomien haukut, kiitos vaan.

        Ihmetytti vain (vaikka ei mulle kuulu) sun kommentti et suurimmassa osassa vika on muiden ulkonäössä. Onko sulle ulkonäkö noin tärkeää kun ilmeisesti kyse on toiveesta löytää elämänkumppani?
        Itseesi olet ilmeisen tyytyväinen ulkonäön puolesta mutta muissa vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat yhdeltä joka antaa sellaisen kuvan itsestään että pitää itseään täydellisenä niin puhelahjoissa, keskustelutaidoissa kuin varmaan ulkonäöstäänkin.
        Eli muissa yleensä jotain vikaa mutta uskoo että jos vain itse olis jostain kiinnostunut niin he varmaan kaikki suorastaan juoksisivat hänen syliinsä.
        😏😌

        Tahallaan taidat ymmärtää väärin. Samantasoinen ei kai ole synonyymi täydelliselle. Minäkin olen sitä mieltä, että ulkonäkö on tärkeä kriteeri siinä missä esim. huumorintaju ja luonne. Ulkonäkö pitää olla miellyttävä kummallekin, ja se mikä ketäkin miellyttää, sitä ei aina edes etukäteen tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostat yhdeltä joka antaa sellaisen kuvan itsestään että pitää itseään täydellisenä niin puhelahjoissa, keskustelutaidoissa kuin varmaan ulkonäöstäänkin.
        Eli muissa yleensä jotain vikaa mutta uskoo että jos vain itse olis jostain kiinnostunut niin he varmaan kaikki suorastaan juoksisivat hänen syliinsä.
        😏😌

        Ja itsehän olet haukkumassa heti ensimmäisenä muita.. Vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itsehän olet haukkumassa heti ensimmäisenä muita.. Vai mitä?

        Juu olen kaukana täydellisestä.
        Tapanani ei kuitenkaan ole haukkua muita. Purin vain mietteeni anonyymisti millaisen kuvan olen yhdestä ihmisestä saanut.
        Mussa on paljon virheitä enkä ole lähellekään niin hyvä ihminen kuin hän on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu olen kaukana täydellisestä.
        Tapanani ei kuitenkaan ole haukkua muita. Purin vain mietteeni anonyymisti millaisen kuvan olen yhdestä ihmisestä saanut.
        Mussa on paljon virheitä enkä ole lähellekään niin hyvä ihminen kuin hän on.

        Turha siellä nyt on uhriutua. Me muut ollaan kyllä saatu ap:sta ihan tavallinen kuva. Hän rehellisesti kertoo, miten on käynyt ja itse asiassa minullekin on sattunut sellaisia tilanteita, että treffikumppani haluaisi tavata uudestaan, mutta itse en, ja se on johtunut ulkonäöstä. Ei tässä silti kukaan toinen toistaan parempi ole. Niinhän se menee, että kukaan ei kelpaa kaikille, mutta jokainen kelpaa jollekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha siellä nyt on uhriutua. Me muut ollaan kyllä saatu ap:sta ihan tavallinen kuva. Hän rehellisesti kertoo, miten on käynyt ja itse asiassa minullekin on sattunut sellaisia tilanteita, että treffikumppani haluaisi tavata uudestaan, mutta itse en, ja se on johtunut ulkonäöstä. Ei tässä silti kukaan toinen toistaan parempi ole. Niinhän se menee, että kukaan ei kelpaa kaikille, mutta jokainen kelpaa jollekin.

        Täytyy kyllä sitten olla jotain todella pistävää ja häiritsevää ulkonäössä jos ei pysty toista kertaa tapaamaan. Kerta sanoit vain syyksi ulkonäön. Eli ilmeisesti muuten oli ihan varteen otettava tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy kyllä sitten olla jotain todella pistävää ja häiritsevää ulkonäössä jos ei pysty toista kertaa tapaamaan. Kerta sanoit vain syyksi ulkonäön. Eli ilmeisesti muuten oli ihan varteen otettava tyyppi.

        Mitä ihmettä. Ei kai ulkonäössä tarvitse mitään varsinaista vikaa olla, mutta kun ei vaan sytytä niin sitten en viitsi roikuttaa toisille treffeille. Varsinkaan silloin, jos toinen näyttää ihastumisen merkkejä, niin ei ole reilua antaa mitään toivoa, kun tietää ettei itse kuitenkaan kiinnostu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä. Ei kai ulkonäössä tarvitse mitään varsinaista vikaa olla, mutta kun ei vaan sytytä niin sitten en viitsi roikuttaa toisille treffeille. Varsinkaan silloin, jos toinen näyttää ihastumisen merkkejä, niin ei ole reilua antaa mitään toivoa, kun tietää ettei itse kuitenkaan kiinnostu.

        Sepä se. Oon kyl itsekin käynyt treffeillä juoksemas naisten kans jotka ei ulkoisesti ollut ns. mun tyyppiä. Huonoin tuloksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Oon kyl itsekin käynyt treffeillä juoksemas naisten kans jotka ei ulkoisesti ollut ns. mun tyyppiä. Huonoin tuloksin.

        Se parisuhde kun ei ole ulkonäöstä kiinni. Kannattaa avata sydäntään vähän enemmän... Naiset on kamalan pinnallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se parisuhde kun ei ole ulkonäöstä kiinni. Kannattaa avata sydäntään vähän enemmän... Naiset on kamalan pinnallisia.

        No mun tavoite ei ole päästä ok-parisuhteeseen ok-naisen kanssa. Mieluummin yksin kuin teeskentelen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se parisuhde kun ei ole ulkonäöstä kiinni. Kannattaa avata sydäntään vähän enemmän... Naiset on kamalan pinnallisia.

        Tottakai on. Romanttinen parisuhde perustuu keskinäiseen vetovoimaan. Jos sitä ei ole, niin sitten se on ystävyyssuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai on. Romanttinen parisuhde perustuu keskinäiseen vetovoimaan. Jos sitä ei ole, niin sitten se on ystävyyssuhde.

        No tottakai tottakai. Vetovoima voi syntyä pikkuhiljaa. Vihjeenä vain että ei sen tarvitse olla salamarakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tottakai tottakai. Vetovoima voi syntyä pikkuhiljaa. Vihjeenä vain että ei sen tarvitse olla salamarakkautta.

        Senkun otat jonkun ruman sitten 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkun otat jonkun ruman sitten 😃

        Ruman? Kauneus ja viehättävyys on katsojan silmässä. Rumaa ihmistä en muista koskaan nähneenikään. On vain erilaisia mieltymyksiä.
        Ilkeys tekee ihmisen rumaksi


    • Anonyymi

      Omaehtoisesti voit ajatella vain silloin jos olosuhteet todella sen sallivat. Markkinat toimivat kuitenkin niin, että tilanteen on oltava hyväksyttävä molemmile osapuolille.... ☺:)

    • Anonyymi

      Kieltämättä nää bi pan poly aseksuaali yksisarviset käy vähän hermoille. Mä olen luopunut kaikista sovelluksista ja tullut siihen tulokseen että livenä käy vaan niin paljon helpommin flaksi. Itse haen seuraa ravintoloista tai jostain tapahtumista.. Urheilu.. Musiikki. Tai jopa ruokakaupassa on tullut vaihdettua katseita. Rohkeasti vaan flirtti päälle. Onneksi yli kolmekymppiset eivät niin useasti lokeroi itseään tuohon ekan lauseen litanjaan.

      • Anonyymi

        Niin no mun kohdalla se niihin katseisiin vaan jääkin 😔
        Onhan niitä lähestymisiä tullut mua kohtaan mutta miehiltä.


      • Anonyymi

        Mistä tiedät ettei ne ruokakaupan katseet tule juuri siltä bipolypanqueerilta?


      • Anonyymi

        Mitäs vikaa lokeroimisessa? Esim. jos lesbona etsii lesboa niin sehän on jo lokeroimista. Samoin jos hetero etsii heteroa. Jo itsensä identifioiminen heteroksi on lokeroivaa. Miten voit ikinä etsiä tai saada seuraa jos mitään, siis mitään asiaa ei voi lokeroida? Maailma käy aika mahdottomaksi jos yhtään mitään ei voi lokeroida. Miten voit etsiä kaupan hyllyltä tavaraa jos myynnissä olevia tuotteita ei voi lokeroida eli hyllyttää niille kuuluville paikoille? Tai miten deittisovellusta edes voit käyttää jos et itse kykene lokeroimaan itseäsi edes sen vertaa , että kykenisit ilmaisemaan mitä ja ketä olet hakemassa ja minkälainen itse olet, oletko nainen, mies vai jotakin siltä väliltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs vikaa lokeroimisessa? Esim. jos lesbona etsii lesboa niin sehän on jo lokeroimista. Samoin jos hetero etsii heteroa. Jo itsensä identifioiminen heteroksi on lokeroivaa. Miten voit ikinä etsiä tai saada seuraa jos mitään, siis mitään asiaa ei voi lokeroida? Maailma käy aika mahdottomaksi jos yhtään mitään ei voi lokeroida. Miten voit etsiä kaupan hyllyltä tavaraa jos myynnissä olevia tuotteita ei voi lokeroida eli hyllyttää niille kuuluville paikoille? Tai miten deittisovellusta edes voit käyttää jos et itse kykene lokeroimaan itseäsi edes sen vertaa , että kykenisit ilmaisemaan mitä ja ketä olet hakemassa ja minkälainen itse olet, oletko nainen, mies vai jotakin siltä väliltä.

        Ihmiset tai kaupan tavarat.. sama asia.


      • Anonyymi

        Bi ei välttämättä ole poly, mä olen / olisin hyvinkin uskollinen sille yhdelle, jonka kanssa suhteessa olisin.
        Mutta siitä olen samaa mieltä, että jos joku ilmoituksessaan sanoo etsivänsä vain lesboa, sitä tulee kunnioittaa. Tai mitä nyt kukakin etsii, niin turha tarjota jotain muuta. Eli jos ap etsii lesbonaista, minä en sitten itseäni hänelle "tarjoa". Tai kun itse etsin naista tai miestä, vaan sitä yhtä oikeaa, en etsi paria, enkä myöskään tyttöilijää shoppailukaveriksi.
        Tsemppiä ap:lle ja muille parin etsintään, jossain se oikea odottaa, pakko siihen vaan on uskoa.. Ja anteeksi, että rohkenin tälle palstalle kommentoida.


      • Anonyymi

        Mä oon sun kanssa samoilla linjoilla, luovuin myös sovelluksista. Yritän rohkeasti livenä flirtata, mutta vaikka flirttiä tulee, ei ole vielä kunnolla auttanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bi ei välttämättä ole poly, mä olen / olisin hyvinkin uskollinen sille yhdelle, jonka kanssa suhteessa olisin.
        Mutta siitä olen samaa mieltä, että jos joku ilmoituksessaan sanoo etsivänsä vain lesboa, sitä tulee kunnioittaa. Tai mitä nyt kukakin etsii, niin turha tarjota jotain muuta. Eli jos ap etsii lesbonaista, minä en sitten itseäni hänelle "tarjoa". Tai kun itse etsin naista tai miestä, vaan sitä yhtä oikeaa, en etsi paria, enkä myöskään tyttöilijää shoppailukaveriksi.
        Tsemppiä ap:lle ja muille parin etsintään, jossain se oikea odottaa, pakko siihen vaan on uskoa.. Ja anteeksi, että rohkenin tälle palstalle kommentoida.

        Aivan samoilla linjoilla. Aina parisuhteissaan uskollinen bi, eikä yksikään suhde päättynyt siksi, että kaipaisin vastakkaistasukupuolta. En myöskään "pane kaikkia" 😀😀😀 Kunnioitan myös, mikäli etsitään vain naisista pitävää naista - on minulle ystävällisesti näin vastattukin, tai sitten vaan ghostattu. Se on elämää. En ota itseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bi ei välttämättä ole poly, mä olen / olisin hyvinkin uskollinen sille yhdelle, jonka kanssa suhteessa olisin.
        Mutta siitä olen samaa mieltä, että jos joku ilmoituksessaan sanoo etsivänsä vain lesboa, sitä tulee kunnioittaa. Tai mitä nyt kukakin etsii, niin turha tarjota jotain muuta. Eli jos ap etsii lesbonaista, minä en sitten itseäni hänelle "tarjoa". Tai kun itse etsin naista tai miestä, vaan sitä yhtä oikeaa, en etsi paria, enkä myöskään tyttöilijää shoppailukaveriksi.
        Tsemppiä ap:lle ja muille parin etsintään, jossain se oikea odottaa, pakko siihen vaan on uskoa.. Ja anteeksi, että rohkenin tälle palstalle kommentoida.

        Hyvännäköisellä ja -luonteisella bissellä tuskin on minkään asteen ongelmaa löytää itsellensä sopivaa seuraa. Toisin kuin vastaavalla lesbolla.
        Ja itse etsin tyttöystävää, se "yksi oikea" nyt voi olla ihan huuhaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköisellä ja -luonteisella bissellä tuskin on minkään asteen ongelmaa löytää itsellensä sopivaa seuraa. Toisin kuin vastaavalla lesbolla.
        Ja itse etsin tyttöystävää, se "yksi oikea" nyt voi olla ihan huuhaata.

        Mulle on vaan yks oikea ja olen tavannut hänet jo 🙏❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on vaan yks oikea ja olen tavannut hänet jo 🙏❤️

        Mitäs sitten teet jos se nainen ei halua sua? 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sitten teet jos se nainen ei halua sua? 😅

        Sit olisin yksin


        Ei kukaa muu sytytä ja aiheuta tunteen paloa sillä tavalla kuin hän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvännäköisellä ja -luonteisella bissellä tuskin on minkään asteen ongelmaa löytää itsellensä sopivaa seuraa. Toisin kuin vastaavalla lesbolla.
        Ja itse etsin tyttöystävää, se "yksi oikea" nyt voi olla ihan huuhaata.

        Kyllä niitä oikeita voi olla maailmassa useampiakin, mutta minulle riittää, että löydän sen yhden minulle oikean. Sen jonka kanssa on kemiaa ja yhteistä puhuttavaa, mielipiteitä keskusteltavaksi ja kipinääkin. En siis kaipaa montaa suhdetta, enkä sellaiseen suostuisikaan, vaikka Bi olenkin. Sitä tarkoitin yhdellä oikealla. Ja tunnusta, tietynlainen ulkonäkö viehättää, mutta se herättää vain alkuun kiinnostuksen, ei ole mikään kriteeri. Eli jos minuun tutustuu, kipinä voi syttyä, vaikka ulkonäkö ei olisi sellainen, johon yleensä kiinnitän huomiota. Mutta jos kipinä ei ole eikä tule, en olisi suhteessa vain siksi, että "pitää olla joku" ja sinkkuna olenkin ollut hyvän aikaa..


    • Anonyymi

      Sama ongelma - ei meinaa löytää mitään kun ei ole mitään paikkaa oikeastaan mistä tutustua uusiin ihmisiin. Tinder ja Her - no olen kokeillut, molemmat surkeita. Plus että olen keski-ikäinen, kaikki ovat varattuja tai asuvat satojen kilometrien päässä. Väsyttää tämä yksinäisyys.

      • Anonyymi

        Niimpä. Jos jotain löytää niin välimatka on liian pitkä. Ainakin keski-ikäisenä vaikee löytää ketään, ehkä nuorilla helpompaa.


      • Anonyymi

        Vai pitäisi nähdä ihan vaivaa kulkea toisen luo vähän pidemmälle. Ei sen pitäisi olla aikuiselle mikään ongelma. Tämä on huomattu pk seudulla asuvien kanssa. Asuminen vie kaiken niin rahaa ei ole edes bussi tai junalippuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä. Jos jotain löytää niin välimatka on liian pitkä. Ainakin keski-ikäisenä vaikee löytää ketään, ehkä nuorilla helpompaa.

        Niin onhan se 100km jo paljon.


      • Anonyymi

        150 km etäisyyttä, mutta löytyi hyvännäköinen, normaalipainoinen ja tervejärkinen. Ihana nainen siis. Kyllä mä mieluummin vähän matkustan kuin olen yksin tai tyydyn johonkin lihavaan, tatuoituun siilitukkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150 km etäisyyttä, mutta löytyi hyvännäköinen, normaalipainoinen ja tervejärkinen. Ihana nainen siis. Kyllä mä mieluummin vähän matkustan kuin olen yksin tai tyydyn johonkin lihavaan, tatuoituun siilitukkaan.

        Tinderistäkö vai mitä kautta löyty?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinderistäkö vai mitä kautta löyty?

        Juu, 2 päivässä 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150 km etäisyyttä, mutta löytyi hyvännäköinen, normaalipainoinen ja tervejärkinen. Ihana nainen siis. Kyllä mä mieluummin vähän matkustan kuin olen yksin tai tyydyn johonkin lihavaan, tatuoituun siilitukkaan.

        Samoja asioita toivon kumppanilta. Yllättävän vaikeaa löytää lesboista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoja asioita toivon kumppanilta. Yllättävän vaikeaa löytää lesboista.

        Jep, ei ainakaan vapaita yksilöitä.


    • Anonyymi

      Mistä päin olet? (ihan muuten vaan kyselen 🙂)

      • Anonyymi

        Etelä-Savosta


    • Anonyymi

      Voisko joku ystävällisesti takoa järkeeni et pystyisin unohtamaan ihastuksen?
      Hän polttaa ja käy viikonloput baareissa. Kaiken lisäksi hänellä täytyy olla työ missä pääsee näkemään paljon naisia baareissa tms. Tuskin viihtyisi muuten.

      • Anonyymi

        Tuntuu et hänen mielenterveys kiinni siitä millaiset baarien aukioloajat on...


      • Anonyymi

        Aika vinksallaan pitää olla pää jos kuvittelee kaikkien baarien asiakkaiden olevan siellä töissä. Aika vainoharhaiselta kuulostaa. Jollakin varmasti mielikuvitus laukkaa turhan lujaa ja ihan väärään suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vinksallaan pitää olla pää jos kuvittelee kaikkien baarien asiakkaiden olevan siellä töissä. Aika vainoharhaiselta kuulostaa. Jollakin varmasti mielikuvitus laukkaa turhan lujaa ja ihan väärään suuntaan.

        Ettekö tunne sanaa työntekijän vapaa-aika? Eihän kaupan myyjällekään voi kiikuttaa vapaa-ajalla baariin kaupan tuotteita skannattavaksi ja rahastettavaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vinksallaan pitää olla pää jos kuvittelee kaikkien baarien asiakkaiden olevan siellä töissä. Aika vainoharhaiselta kuulostaa. Jollakin varmasti mielikuvitus laukkaa turhan lujaa ja ihan väärään suuntaan.

        Siis tiedän että hän on baarissa töissä.


    • Anonyymi

      Olette rohkeita. Sentään jaksatte ja yritätte. Haluan naisen mutta en jaksa yrittää, koska joutuisin jakamaan toisen kanssa vähäisen vapaa-aikani.

      • Anonyymi

        Semmonen 200km pystyn liikkumaan ja ihan kohtuu matka. Korona rajoittanut tapahtumia ym. ihan paras, kun livenä kohtais jonkun.,mutta joo mielummin yksin kuin siilitukka 100kg rekkiksen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen 200km pystyn liikkumaan ja ihan kohtuu matka. Korona rajoittanut tapahtumia ym. ihan paras, kun livenä kohtais jonkun.,mutta joo mielummin yksin kuin siilitukka 100kg rekkiksen kanssa

        Ai no sen takia mun ihastus on kai aina niin innoissaan tapahtumista et löytäisi jonkun naisen...
        Se siitä sitten 💔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Semmonen 200km pystyn liikkumaan ja ihan kohtuu matka. Korona rajoittanut tapahtumia ym. ihan paras, kun livenä kohtais jonkun.,mutta joo mielummin yksin kuin siilitukka 100kg rekkiksen kanssa

        Olisi kyllä mukavaa mutta livenä harvemmin tulee käytyä missään yksin. Niin kauan kun vapaa-aikaa on vähän, mieluiten on itsekseen. Puolet viikonlopusta voi ehkä viettää hauskaa jonkun kanssa.
        Ihailen niitä jotka ovat somessa ja laittavat siellä itsensä julki kuvineen. On enemmän mahdollisuuksia tutustua. Omissa haaveiluissa olisi feminiininen nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä mukavaa mutta livenä harvemmin tulee käytyä missään yksin. Niin kauan kun vapaa-aikaa on vähän, mieluiten on itsekseen. Puolet viikonlopusta voi ehkä viettää hauskaa jonkun kanssa.
        Ihailen niitä jotka ovat somessa ja laittavat siellä itsensä julki kuvineen. On enemmän mahdollisuuksia tutustua. Omissa haaveiluissa olisi feminiininen nainen.

        Ihailet ihmisiä joilla somessa kuvia itsestään?
        Niitä selfieitä jotka vaihtuu aika usein? Mitä se kertoo.. Yleensä vain siitä et haetaan tykkäyksiä ja ulkopuolelta jotain hyväksyntää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailet ihmisiä joilla somessa kuvia itsestään?
        Niitä selfieitä jotka vaihtuu aika usein? Mitä se kertoo.. Yleensä vain siitä et haetaan tykkäyksiä ja ulkopuolelta jotain hyväksyntää

        Ja jos tosiaan ihailet sellaista niin mikä estää laittamasta kuvia itsestään? Päivitä vielä mahdollisimman usein uuteen.
        Mä haluan nähdä ihmisen livenä enkä vaihtuvissa somekuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailet ihmisiä joilla somessa kuvia itsestään?
        Niitä selfieitä jotka vaihtuu aika usein? Mitä se kertoo.. Yleensä vain siitä et haetaan tykkäyksiä ja ulkopuolelta jotain hyväksyntää

        Kyllä, koska uskaltavat tuoda itseään esiin. Minä en. Ei väliä onko yksi tai monta kuvaa, mutta en minäkään välitä tykkäyksien metsästäjistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, koska uskaltavat tuoda itseään esiin. Minä en. Ei väliä onko yksi tai monta kuvaa, mutta en minäkään välitä tykkäyksien metsästäjistä.

        Mä taas en koe somejuttuja ollenkaan omakseni eikä suoraan sanottuna kiinnosta päivitellä kuvia someen. Jotain eläin ja maisemakuvia jos jotain pitäis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä taas en koe somejuttuja ollenkaan omakseni eikä suoraan sanottuna kiinnosta päivitellä kuvia someen. Jotain eläin ja maisemakuvia jos jotain pitäis

        Mul on myös se että en koe luontevaksi / halua tutustua uusiin ihmisiin somen kautta. 😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai no sen takia mun ihastus on kai aina niin innoissaan tapahtumista et löytäisi jonkun naisen...
        Se siitä sitten 💔

        Ei se sitä välttämättä ole. Positiivista asennetta enemmän❣️


    • Anonyymi

      Mikä juttu se on et itseään pitää oikein rakastaa täysillä?
      Kuka sellaiseen pystyy?
      Itse vihaan niin paljon itseäni et välillä tulee niin paha olo että sydän hakkaa tuhatta ja sataa. Ja silmissä mustenee. Tunnen musertuvani. Ja niissä hetkissä tuntuu etten saa happea. Apua on haettava, mutta en oo vieläkään pystynyt. 😢

      • Anonyymi

        Ajattelen et itsensä hyväksyntä... Rakkaus itseäni kohtaan ei ole olemassa. Mieluummin rakastan toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen et itsensä hyväksyntä... Rakkaus itseäni kohtaan ei ole olemassa. Mieluummin rakastan toista.

        Jollain on sellainen arvo et rakastaa itseään enemmän kuin omaa kumppaniaan.
        Itse en koe näin.


      • Anonyymi

        Yritäpä katsella itseäsi täysin tuntemattoman silmin. Jos näkisit random ihmisen kaupungilla, joka olisi kuin sinä, mitä ajattelisit? Et varmaan ainakaan tuntisi vihaa. Ehkä myötätuntoa. Miksi kohdella itseään huonommin kuin jotain tuiki tuntematonta? Sä olet itsesi läheisin ihminen, älä loukkaa itseäsi enempää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelen et itsensä hyväksyntä... Rakkaus itseäni kohtaan ei ole olemassa. Mieluummin rakastan toista.

        Jos et välitä itsestäsi, et voi muistakaan aidosti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos et välitä itsestäsi, et voi muistakaan aidosti.

        No toi on just tota syyllistämistä. Jotain Tommy Hellstenin bullshittiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi on just tota syyllistämistä. Jotain Tommy Hellstenin bullshittiä.

        Nevehööd ihminen minulle mutta se oli vain lievempi muoto, "if you can't love yourself how in the hell you gonna love somebody else" - lauseesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nevehööd ihminen minulle mutta se oli vain lievempi muoto, "if you can't love yourself how in the hell you gonna love somebody else" - lauseesta.

        No aika helkkarin helppoa rakastaa toista.
        Itsestäni en pidä
        Ainakin mua on kehuttu toisia ajattelevaksi ja auttavaiseksi. Olen muuten aika itsenäinen, en muilta pyydä apua. Ja ei, se ei ole tavoiteltava piirre ettei voi pyytää apua. Kehitettävää on paljon itsessäni. Mutta kyllä koen pystyväni muita rakastamaan vaikka itseäni vihaan aika paljon. Välillä vähemmän, välillä enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika helkkarin helppoa rakastaa toista.
        Itsestäni en pidä
        Ainakin mua on kehuttu toisia ajattelevaksi ja auttavaiseksi. Olen muuten aika itsenäinen, en muilta pyydä apua. Ja ei, se ei ole tavoiteltava piirre ettei voi pyytää apua. Kehitettävää on paljon itsessäni. Mutta kyllä koen pystyväni muita rakastamaan vaikka itseäni vihaan aika paljon. Välillä vähemmän, välillä enemmän.

        Kuulostat minulta 10v sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika helkkarin helppoa rakastaa toista.
        Itsestäni en pidä
        Ainakin mua on kehuttu toisia ajattelevaksi ja auttavaiseksi. Olen muuten aika itsenäinen, en muilta pyydä apua. Ja ei, se ei ole tavoiteltava piirre ettei voi pyytää apua. Kehitettävää on paljon itsessäni. Mutta kyllä koen pystyväni muita rakastamaan vaikka itseäni vihaan aika paljon. Välillä vähemmän, välillä enemmän.

        Ensimmäinen kysymys tietysti on miksi ihmeessä vihaisi itseään? Ymmärrän että ärsyttää monet asiat itsessä tai tilanteissa alkaa soimata itseään ruoskivin ottein, mutta anteeksi annolla ja empaattisuudella pääsisi jo pitkälle. Se empaattisuus ulottuisi samalla muihinkin.


    • Anonyymi

      Hän on ylimielisimmän oloinen tyyppi jonka koskaan olen tavannut. Itserakkaus paistaa kauas.

      • Anonyymi

        Itsensä rakastaminen ei ole ylimielisyyttä. Se on persoonallisuushäiriö tai sinun väärä kuva ihmisestä jolla oikeasti heinko itsetunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsensä rakastaminen ei ole ylimielisyyttä. Se on persoonallisuushäiriö tai sinun väärä kuva ihmisestä jolla oikeasti heinko itsetunto.

        Ei olekaan. Kaks eri asiaa mutta silti hänessä on molemmat piirteet.


    • Anonyymi

      Tää on oikeesti sanonko mistä. Tapaan ihmisiä livenä ja somessa. Tunnen itseni ja tiedän mitä haluan: kunnon ihmisen, naisen, jonka kanssa myös kemiaa. Ulkoiset puitteet kunnossa kaikinpuolin, enkä ole liian nirso.
      Ei vaan löydy, täysin käsittämätöntä!
      Vinkkejä otetaan vastaan mieluusti.

      • Anonyymi

        Mäkin odotan molemminpuolista kemiaa, mihinkään seksittömään sopuratkaisuun en aio päätyä😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin odotan molemminpuolista kemiaa, mihinkään seksittömään sopuratkaisuun en aio päätyä😏

        Voi ei... Oot ihan pihalla... 😣


      • Anonyymi

        Elämäntavatkin vaikuttaa vaikka noi asiat olisi kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntavatkin vaikuttaa vaikka noi asiat olisi kunnossa.

        Elämäntavat terveelliset, fysiikka ja pää kunnossa. Onkohan kaikki varteenotettavat varattuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntavat terveelliset, fysiikka ja pää kunnossa. Onkohan kaikki varteenotettavat varattuja?

        Yleensä tai eivät hae suhdetta. Tykkää lähinnä feminiinisistä naisista ja viehätyn helpommin heteroita kuin lesbosisarista. No can do. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä tai eivät hae suhdetta. Tykkää lähinnä feminiinisistä naisista ja viehätyn helpommin heteroita kuin lesbosisarista. No can do. 😁

        Eipä käy kateeksi, kun heteroista viehätyt :D Yleensä tietää hankaluuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä käy kateeksi, kun heteroista viehätyt :D Yleensä tietää hankaluuksia!

        Joo niin tietää. Oon kans itse joskus pelehtinyt näiden ”heteroiden” kanssa ja kyllä ne sitten kokeilujakson jälkeen lähtee aina munan perään kuitenkin. Helpon elämän toivossa vissiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntavat terveelliset, fysiikka ja pää kunnossa. Onkohan kaikki varteenotettavat varattuja?

        Pelkästään noiden perusteella ei ole kaikki varattuja. Se voi töksähtää muissa asioissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo niin tietää. Oon kans itse joskus pelehtinyt näiden ”heteroiden” kanssa ja kyllä ne sitten kokeilujakson jälkeen lähtee aina munan perään kuitenkin. Helpon elämän toivossa vissiin.

        Ihan ku elämä olis pelkästä seksistä kiinni. Huoh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ku elämä olis pelkästä seksistä kiinni. Huoh.

        Mikä on ystävyyden ja parisuhteen ero sinun mielestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ku elämä olis pelkästä seksistä kiinni. Huoh.

        hyvä seksi on joka tapauksessa parempi ratkaisu . Pornosivut, tyyny ja sormet eivät korvaa kaikkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä käy kateeksi, kun heteroista viehätyt :D Yleensä tietää hankaluuksia!

        Jep. Tosin en lähde pelehtimään heidän kanssa vaikka tarjokkaita ollut. Hahah. Kiinnostaa hyvännäköiset lesbot😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Tosin en lähde pelehtimään heidän kanssa vaikka tarjokkaita ollut. Hahah. Kiinnostaa hyvännäköiset lesbot😉

        Harvat lesbot on edes hyvännäköisiä😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvat lesbot on edes hyvännäköisiä😁

        Naisellisuutta omaava lesbo on viehättävä, sellainen hakusessa. Oi, missä luuraat ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään noiden perusteella ei ole kaikki varattuja. Se voi töksähtää muissa asioissa.

        Töksähtäminen voi tapahtua missä asioissa vaan. Ihmetyttää vaan tilanne, koska olisin vallan erinomainen kumppani sen enempää kehumatta. Hyvällä itsetunnolla edellinen vain kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harvat lesbot on edes hyvännäköisiä😁

        Karua mutta jokseenkin totta. Liian androgyynisiä tätimäisiä tai pyöreitä vain suurin osa omaan makuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellisuutta omaava lesbo on viehättävä, sellainen hakusessa. Oi, missä luuraat ;)

        Tää on just tätä. Naisellisuutta ja naisellisuutta. Ihmisen pinnalla vain väliä... En ihmettele enää et millaiset täällä kirjoittelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on just tätä. Naisellisuutta ja naisellisuutta. Ihmisen pinnalla vain väliä... En ihmettele enää et millaiset täällä kirjoittelee.

        Ei se ole pelkkää pintaa. Se on myös luonne ja koko persoona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Töksähtäminen voi tapahtua missä asioissa vaan. Ihmetyttää vaan tilanne, koska olisin vallan erinomainen kumppani sen enempää kehumatta. Hyvällä itsetunnolla edellinen vain kerrottu.

        Hyvä itsetunto onkin ihailtavaa mutta jos kokonaisuudessa on se yksikin ratkaiseva särö, homma menetetään siinä. Se voi ilmetä elämäntavoissa tai henk. koht. maailmankuvassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisellisuutta omaava lesbo on viehättävä, sellainen hakusessa. Oi, missä luuraat ;)

        Täällä Jyväskylässä feminiininen aikuinen lesbo nainen ihan sinkkuna ”luuraa” 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämäntavat terveelliset, fysiikka ja pää kunnossa. Onkohan kaikki varteenotettavat varattuja?

        Lesboja on Suomessa, pienessä maassa, vain niin kovin vähän. Se taitaa olla ongelma. Ei löydy ketään… ärsyttävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboja on Suomessa, pienessä maassa, vain niin kovin vähän. Se taitaa olla ongelma. Ei löydy ketään… ärsyttävää.

        Tietysti määrällisesti vähän, mutta ongelma on se että ei viehäty niistä lesboista joita tapaa.


    • Anonyymi

      *heteroista

    • Anonyymi

      Olen jo pari vuotta aina välillä ihan muuten vaan tsekannut suomi24 treffien naisia ketkä etsii naista. Kuvalliset profiilit. Menkää kattoo vaik. Enempää en sanokaan sit…

      • Anonyymi

        Aika vähän suomi24 treffeissä on kuvallisia naisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähän suomi24 treffeissä on kuvallisia naisia

        Itse en hae somen kautta elämänkumppania. ☺️


      • Anonyymi

        Tinder on parempi


      • Anonyymi

        olet oikeassa, näin onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on parempi

        Tinder on ihan peestä. Ehkä tilanne ja tarjonta parempi niil jotka asuu pk-seudul.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tinder on ihan peestä. Ehkä tilanne ja tarjonta parempi niil jotka asuu pk-seudul.

        Jaa sulla ei ulkonäkö riitä? Ihan on löytynyt naista pohjoisemmastakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sulla ei ulkonäkö riitä? Ihan on löytynyt naista pohjoisemmastakin.

        Pointti oli että lesboja omalla seudulla liian vähän tai eivät käytä tinderiä. 😌 Mulla on kyl ulkonäköäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pointti oli että lesboja omalla seudulla liian vähän tai eivät käytä tinderiä. 😌 Mulla on kyl ulkonäköäkin.

        Niin no ei ainakaan sisäisesti vaikuta siltä. Ja se heijastuu ulospäin.
        Kauneushan on katsojan silmässä. Rumaa ihmistä en muista koskaan nähneeni. Ja se kuka viehättää ketäkin on hyvin henkilökohtaista.


      • Anonyymi

        Aika nuoria ja moni hakee vaan pelehtimisseuraa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pointti oli että lesboja omalla seudulla liian vähän tai eivät käytä tinderiä. 😌 Mulla on kyl ulkonäköäkin.

        Hhmmm. Milläs seudulla asustelet ;)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika nuoria ja moni hakee vaan pelehtimisseuraa.

        Saisi edes sitä pelehtelemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisi edes sitä pelehtelemistä.

        Sitten oot kyllä aika avuton, jos et sellaista löydä. Nehän suorastaan tunkee syliin kaiken maailman bicuriousit ja parikymppiset pimut. Käy panemassa jos huvittaa, minä en jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten oot kyllä aika avuton, jos et sellaista löydä. Nehän suorastaan tunkee syliin kaiken maailman bicuriousit ja parikymppiset pimut. Käy panemassa jos huvittaa, minä en jaksa.

        Tiedän olevani. En edes hae aktiivisesti mutta en usko sellasten kiinnostuvan kenestä tahasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän olevani. En edes hae aktiivisesti mutta en usko sellasten kiinnostuvan kenestä tahasta.

        Ei ne ole vaivan arvoisia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne ole vaivan arvoisia

        Olisipa ulkonäkö kohdillaan niin tulisi niitä parikymppisiä pimuja ilostuttamaan elämääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisipa ulkonäkö kohdillaan niin tulisi niitä parikymppisiä pimuja ilostuttamaan elämääni.

        Käyt kampaajalla ja vaatekaupassa niin se on siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyt kampaajalla ja vaatekaupassa niin se on siinä.

        Pelkkä parturissa käynti ja siistit vaatteet ei muuta naamaa. Ei tässä viitsi skapellin allekaan mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä parturissa käynti ja siistit vaatteet ei muuta naamaa. Ei tässä viitsi skapellin allekaan mennä.

        Suurin este taitaa olla tuo sun negatiivisuus. Kokeilepa kasvoille vaikka sellaista ilmaista kohottajaa kuin hymy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin este taitaa olla tuo sun negatiivisuus. Kokeilepa kasvoille vaikka sellaista ilmaista kohottajaa kuin hymy.

        Yritin olla reipas mutta peiliin tuli särö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkkä parturissa käynti ja siistit vaatteet ei muuta naamaa. Ei tässä viitsi skapellin allekaan mennä.

        No minkä ikäinen olet itse jos haikailet parikymppisten perään?
        Itse lähempänä 30, niin kyl 20 vuotiaat on liian nuoria. Vaikka iällä ei ole niin merkitystä mutta lähtökohtaisesti koen sen ikäiset liian nuoriksi itelleni


    • Anonyymi

      Ruotsi tai Viro, otat sieltä :)

    • Anonyymi

      Yksi epämiellyttävä piirre ihmisessä on jaarittelu. Livenä todettu ja tässäkin palstalla näkyy. Yäk!

      • Anonyymi

        Jep, siihen vielä teennäinen murre niin korvat hajoo


    • Anonyymi

      Aika moni ei koe somea luontaiseksi paikaksi kohdata ihmisiä. Itsellä sama ja tuntuu että ei ole mitään tapaa tavata yhtään ketään. Kun 40 on ylittynyt tuntuu että entistä vaikeampaa. Baaritkaan ei kiinnosta ja koronakin on estäny monin tavoin sosiaalisena olemisen.
      Itse kaipaisin jotai sinkkutapaamisia tai jotain sen kaltaista missä vois nähdä ihmisiä ilman alkoholin huurretta. Mutta kuka niitä nyt edes järjestäisi tässä hetkessä.
      Pärjäähän sitä ihminen yksin ja ystävienkin voimin, mutta vaikeeta on kun haluaisi löytää oman kullan kainaloon.

      • Anonyymi

        Lesboille tarkoitettu sinkkutapaaminen kiinnostaisi. Siten vois välttää tinderin turhauttavan "sateenkaarisekametelisopan" josta yrität jtn itelles sopivaa kauhoa. Huoh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lesboille tarkoitettu sinkkutapaaminen kiinnostaisi. Siten vois välttää tinderin turhauttavan "sateenkaarisekametelisopan" josta yrität jtn itelles sopivaa kauhoa. Huoh.

        Vähästä luulis olevan vaikea"kauhoa"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähästä luulis olevan vaikea"kauhoa"?

        Aivan pätevä metafora kun ajatuksella lukee. 😉 Tinderissä on toki paljon sateenkaarevia naisia ja esim poly-tyyppejä, mutta lesboja vähä ja vielä sellaisia lesboja, jotka herättäis mielenkiintoa.


    • Anonyymi

      No oliko vinkkei kellää?

    • Anonyymi

      Voiko lesbo muka panna naista?
      Noh dildolla ehkä!

      • Anonyymi

        Älä sä turhaan sitä mieti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sä turhaan sitä mieti

        Moni lesbopari käyttää toisen hallitsemiseen sängyssä.
        🤗


    • Anonyymi

      Mulla on sama ongelma. Ei löydy mistään. En halua myöskään ketään sinitukkaista, sori vaan. Jonkun fiksun ja itsestään huolta pitävän, joka ei ole poly.

      • Anonyymi

        Sinäkin tavoittelet luultavasti itseäsi tasokkaampaa todellisuudessa ja jäät siksi yksin.
        😶


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin tavoittelet luultavasti itseäsi tasokkaampaa todellisuudessa ja jäät siksi yksin.
        😶

        Sulla taitaa olla sininen tukka? Enpä tiedä voiko Suomen skenessä hirveästi omaa tasoaan parempaa olla… koska täällä on niin vähän lesboja. Taso on aika matalalla jo vähäisen lesbojen määrän vuoksi. Jos koulutus, hyvä työ, ei alkoholi- tai päihdeongelmaa yleistieto ja urheilullisuus on se, mitä vaadin ja itsekin olen, en koe toisen olevan itseäni tasokkaampi.


    • Anonyymi

      Käyttääkö jotkut lesbot tinderissä ittestään määritelmää queer? Vai onks nää naiset yleensä bi/panseksuaaleja? 🤔

    • Anonyymi

      Olipa fiiniä eikö tavalline MIES merkkinen työkone kelpaisi . Lonijalle jää luu käteen. sanottiin ennenvanhaan

    • Anonyymi

      Oliskohan kyseessä vanhapiika syndrooma ??????????

    • Anonyymi

      Lisää tervaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2861
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2031
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1835
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe