Seinän natina

Anonyymi

Aamuisin kun olen unen ja heräämisen rajamaila niin se alkaa. Seinästä kuuluu kuiva natina. Ääni ei ole kova, se on kuin kahta kuivaa laudanpätkää hinkattaisiin hitaasti toisiaan vasten. Se ei kuulu kuin aamuisin kun herään. Vaimo ei ole kuullut sitä koskaan mutta minä joka aamu viimeaikoina. Otin puhelimen ja yritin videoita sen äänen mutta se vaikeni heti. Kun yritän paikallistaa ääntä Se vaikenee myös heti.

7

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan on sitten kummittelua jos heti vaikenee, kun yritetäänn paikallistaa. Ellei ole mahdollista esim. Jokin seinän sisässä elelevä elukka? Saattaahan neki vaieta, kun niitä yritetään paikallistaa. Jopa kärpäset menee piloon, kun ottaa kärpäslätkän käteensä. Niitä ei näy enää missään. Kun lätkän laittaa pois, niin kohta taas pöristään naamalla. Kerran koitin, että hävitän kanalan ympäristössä pöyrivät rotat. Ammun ikkunasta käsin naapurin lainaamalla impparilla iltaaikaan, kun kanat on jo sisällä , jolloin ne yleensä tapasivatkin ilmestyä näkyville. Ei näkyny rotan rottaa sen parin viikon aikana, ku imppari nojas ikkunankarmiin! Eläimetki vaistoaa ja tajuaa monenlaista.

      Tai voisko olla naapurien seksiääniä? Jotku sängynlaudat hankailee toisiinsa? Tätä teoriaan ei ehkä tue se, että ääni loppuu, jos yrität videoida tai paikantaa...

      Luulisin, että se ääni saattais loppua, mikäli se on kummittelua, jos siihen kiinnittää mahdollisimman vähän huomiota...

    • Anonyymi

      Jospa se olikin Tyyne Puustisen haaaaaaa-mu!?

    • Anonyymi

      Kokeilepa että kun heräät niin älä edes avaa silmiä, äläkä liiku, vaan makaa ja kuuntele vaikka 5min. Vaatii jonkin verran tahdonvoimaa. Siten saat ehkä jotain selvyyttä lisää tuohon asiaan. Kirjoita vielä lisää, että millainen talo on. Jos on seinänaapureita veikkaan sängyn ääniä. Tai narskutteleeko vaimo hampaita?

      • Anonyymi

        1989 rakennettu omakotitalo jossa asumme vaimon kanssa kahdestaan
        Tänä aamuna kuului vain yksi aika iso kitisevä kuiva nasahdus. Se ääni kuuluu vain minulle silloin kun hän on yöpynyt keittiöön aamukahvin keittoon.


    • Anonyymi

      Minä kuulin tuollaista ääntä seuraavana aamuna kun olin lukenut kirjoituksesi. Luulin tulleeni hulluksi.

      Mutta lopulta sain äänen nauhoitettua kännykällä. Jotain liikkuu yläkerrassa tai rakenteissa liikahtelee.

      Kokeile laittaa ääninauhoitus päälle kun menet nukkumaan ,sitten se on valmiina kun heräät.

    • Anonyymi

      Onko seinän natina ainut outo äänihavainto?
      Onko mitään muuta kummitteluun liittyvää?
      Kuten joku kirjoittikin, kun kuulet äänen, makaa hiljaa ja keskity siihen.
      Koita hiljentää mielesi josko saisit yhteyden äänen aiheuttajaan.
      Tiedän henk.koht tilanteita joissa kaksi ihmistä on kuullut/havainnut paranormaalin ilmiön. Seurassa ollut kolmas henkilö ei havainnut mitään.
      Riippuu ihmisen herkkyystasosta nämä asiat.

    • Anonyymi

      Onko tilanne muuttunut?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe