Aamuisin kun olen unen ja heräämisen rajamaila niin se alkaa. Seinästä kuuluu kuiva natina. Ääni ei ole kova, se on kuin kahta kuivaa laudanpätkää hinkattaisiin hitaasti toisiaan vasten. Se ei kuulu kuin aamuisin kun herään. Vaimo ei ole kuullut sitä koskaan mutta minä joka aamu viimeaikoina. Otin puhelimen ja yritin videoita sen äänen mutta se vaikeni heti. Kun yritän paikallistaa ääntä Se vaikenee myös heti.
Seinän natina
7
707
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan on sitten kummittelua jos heti vaikenee, kun yritetäänn paikallistaa. Ellei ole mahdollista esim. Jokin seinän sisässä elelevä elukka? Saattaahan neki vaieta, kun niitä yritetään paikallistaa. Jopa kärpäset menee piloon, kun ottaa kärpäslätkän käteensä. Niitä ei näy enää missään. Kun lätkän laittaa pois, niin kohta taas pöristään naamalla. Kerran koitin, että hävitän kanalan ympäristössä pöyrivät rotat. Ammun ikkunasta käsin naapurin lainaamalla impparilla iltaaikaan, kun kanat on jo sisällä , jolloin ne yleensä tapasivatkin ilmestyä näkyville. Ei näkyny rotan rottaa sen parin viikon aikana, ku imppari nojas ikkunankarmiin! Eläimetki vaistoaa ja tajuaa monenlaista.
Tai voisko olla naapurien seksiääniä? Jotku sängynlaudat hankailee toisiinsa? Tätä teoriaan ei ehkä tue se, että ääni loppuu, jos yrität videoida tai paikantaa...
Luulisin, että se ääni saattais loppua, mikäli se on kummittelua, jos siihen kiinnittää mahdollisimman vähän huomiota... - Anonyymi
Jospa se olikin Tyyne Puustisen haaaaaaa-mu!?
- Anonyymi
Kokeilepa että kun heräät niin älä edes avaa silmiä, äläkä liiku, vaan makaa ja kuuntele vaikka 5min. Vaatii jonkin verran tahdonvoimaa. Siten saat ehkä jotain selvyyttä lisää tuohon asiaan. Kirjoita vielä lisää, että millainen talo on. Jos on seinänaapureita veikkaan sängyn ääniä. Tai narskutteleeko vaimo hampaita?
- Anonyymi
1989 rakennettu omakotitalo jossa asumme vaimon kanssa kahdestaan
Tänä aamuna kuului vain yksi aika iso kitisevä kuiva nasahdus. Se ääni kuuluu vain minulle silloin kun hän on yöpynyt keittiöön aamukahvin keittoon.
- Anonyymi
Minä kuulin tuollaista ääntä seuraavana aamuna kun olin lukenut kirjoituksesi. Luulin tulleeni hulluksi.
Mutta lopulta sain äänen nauhoitettua kännykällä. Jotain liikkuu yläkerrassa tai rakenteissa liikahtelee.
Kokeile laittaa ääninauhoitus päälle kun menet nukkumaan ,sitten se on valmiina kun heräät. - Anonyymi
Onko seinän natina ainut outo äänihavainto?
Onko mitään muuta kummitteluun liittyvää?
Kuten joku kirjoittikin, kun kuulet äänen, makaa hiljaa ja keskity siihen.
Koita hiljentää mielesi josko saisit yhteyden äänen aiheuttajaan.
Tiedän henk.koht tilanteita joissa kaksi ihmistä on kuullut/havainnut paranormaalin ilmiön. Seurassa ollut kolmas henkilö ei havainnut mitään.
Riippuu ihmisen herkkyystasosta nämä asiat. - Anonyymi
Onko tilanne muuttunut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17310041Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523335Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493093- 642805
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2022159- 1142113
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251973Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä651591Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121336Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221336