No nyt taas mennään. Ei ollut paha tällä kertaa.
Vastaukset 8
- Anonyymi
Sinisissä puhutaan tänään koronatolanteesta ja exitstrategiasta.
Lomaromanssit ja paellaannos aiheuttavat loiskunnat. Englanti on maa jossa tee maistuu mutta telemark ei ole suosittu suksilla. Sielläkin kaukaiset vuoret ovat utuiset. - Anonyymi
Muuten mukavan sujuva ruudukko, mutta nyt stoppas vasempaan laitaan. Apuja kaivataan seuraaviin; P.E.T. vastaus pol.o eli mitä ihmettä? Jotain väärin?
Ja vas. Alakulma muuten auki paitsi tuatara ja etuilu. Laskun aikaan tai marjarosvo veisi asiaa eteenpäin. Kiitos jo etukäteen!!!- Anonyymi
Iltarusko paljastaa marjarosvon - rastaan.
- Anonyymi
P.E.T.
ET=Extra-Terrestrial
POLIO - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iltarusko paljastaa marjarosvon - rastaan.
Joskus nää " päivänselvät" on mulle ihan ylivoimaisia. Kiitos vastauksista! Valmista tuli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.E.T.
ET=Extra-Terrestrial
POLIOMutta eikö vihjeen olisi tällöin pitänyt ola PE.T. ?
P E.T. = P OLIO
Olioon lusätään vain P-kirjain, ei pistettä.
- Anonyymi
Aari pinillä tuntui ensin selvältä, apila. Ei kuitenkaan istu trattiin ja haltiaan?
- Anonyymi
Se on kuin onkin pintaala eli taala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa431077Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää83887- 164877
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105824Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä29765Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93697Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒197690Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks40653- 22612
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa42576Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu118563Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12525Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as7520On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78510- 39485
- 57475
- 73471
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75467- 55467