Työpaikat opiskelijoille

Anonyymi

Oon siis 17v tyttö ja halusin sellasen osa-aikaisen työn opintojen ohella mut ku sellast työpaikkaa ei löydy. kaikki joko haluaa täysi-ikäisen, joku passin (anniskelu/hygienia) mukaan tai sit alan opiskelijaa. opiskelen kauneudenhoito alal enkä usko et sellasis olis hirveästi töitä tarjoolla niille joil ei o kokemusta paitsi jotain avustusta.

mua kiinnostaa siis ”kassa” työt esim kcittareis/lidlis, tarjoilija esim heses, joku lowkey työ puhelinkaupas mis oon vaa kassal vastaanottamas/luovuttamas puhelimia 🤷🏻‍♀️, kauneudenhoitolas tai kampaamos mis avustan tai/ja oon kassal, vähä vanhempien lastenhoito ilman kotitöitä jne.

pointtinä se, että haluan työn eikä perus työ sivustoilt löydy mitään. et jos voisitte laittaa johonkin työhakemukseen tai avointyöpaikkojen sivustojen linkkejä tähän olisi mukavaa :)

-bug

3

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hankala vinkata mitään, kun et kerro, mistä päin Suomea sen työpaikan pitäisi löytyä.

Hygieniapassin suoritus ei oo vaikeeta.

Duunitorin hakuun ainakin pitää laittaa suodattimia niinku osa-aikatyö ja alle 18-vuosias. Näillä löyty mm. lauantaitiskaaja Salossa

• Anonyymi

lmaoo unohdin. pyörin helsinki/vantaa/espoon välillä joten joku näistä käy. mut duunitorilta ei löytynyt tollasia.

viimeksi kun tarkistin hygieniapassit ovat maksullisia. en usko et vanhemmat antaisivat rahaa siihen.

kiitos vinkeistä.

-bug

• Anonyymi

Helpoimman sisäsiistin duunin voisit saada vaikka teollisuuslaitoksesta jossa erilaisia töitä työpisteineen.
      Yleensä vaaditaan jokin varmiespalvelun kautta tehty sopimus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      87
      4463
    2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      2228
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1468
    4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1393
    5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      54
      977
    6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      55
      960
    7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      869
    8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
      Ikävä
      18
      801
    9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
      Ikävä
      67
      682
    Aihe