Katsoin Bumtsibum in. Sanotaan Erikasta mitä sanotaan, mutta on vertaansa vailla nokkela, nopeaälynen ja lahjakas. Selvästi hokasi vihjeistä enemmän kuin muut, osasi valtavan monet laulun sanat sekä englanniksi että suomeksi.
Hieman ärsyttävyyttäkin on mutta pääasiassa ihailin.
Ellinoora on ihanan vaaleanpunainen marsipaani-nainen, hänessä ei ole yhtään ärsyttävää piirrettä. Laulaa hänkin osasi eikä hidas-älyinen suinkaan.
Kaikenkaikkiaan viihdyttävä ohjelma.
Bumtsibum 2021 ja Erika Vikman
23
986
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä on sitä naistyyppiä, jonka kanssa kyllä menee mielellään sänkyyn, mutta ei sitä viitsi ruokapöydässä katsella.
- Anonyymi
Eiköhän se vanhemmalla miehellä niin saa ollakin. Ei enää tarvitse arkista, reipasta naista hoitamaan osaltaan kotia ja perhettä, Elävää yleiskonetta
Nyt voi ottaa vain silmäruokaa makuuhuoneeseen. Ihan oikein ja rehellisesti mietitty.
Minulla on tavallaan sama. Ikäiseni miehet ovat niin raihnaisia, etteivät jaksa edes sieni- ja marjastusseurana olla. Ei olisi seisonta niin välttämätöntä.
Lapseni jo sanoivat, että mitä sinä noita ikäisiäsi vedät perässäsi, ota 10 v. nuorempi. Mutta kun kukaan ei tule. En ehkä 10 v nuoremmalta näytä, mutta oisko 9. Miesten toive on usein iältään nuorempi nainen, eivät mieti henkistä ikää.
No nyt ainakin ymmärrän, mihin se nuoren naisen tarve on. - Anonyymi
Monen miehen haave.
- Anonyymi
eerika ei ole suosikkini,
ei kiinosta,,,- Anonyymi
Minä hämmästyin aikoinaan (olin mukana yleisössä), että treenataan etukäteen.
Eli tuleeko kaikki sittenkään yllätyksenä kilpailijoille ? En tiedä, mutta jotain he harjoittelivat, silloin miesjuontajan aikana. Kertokaa kuka tietää, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä hämmästyin aikoinaan (olin mukana yleisössä), että treenataan etukäteen.
Eli tuleeko kaikki sittenkään yllätyksenä kilpailijoille ? En tiedä, mutta jotain he harjoittelivat, silloin miesjuontajan aikana. Kertokaa kuka tietää,Jostain luin, että laulajille annettiin/lähetetiin 30 kappaleen lista, joita tuli sitten näitä numeroiden alla olevia kappaleita. Joita voisi/osaa potentiaalisesti esittää.
Ennen lähetystä näitä harjoiteltiin tiimin kesken pianistin kanssa.
Eli 30:stä "JOKU" pomppasi esiin, mutta ei ihan puskista. Kyseessä omat tunnetut levytyskappaleet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain luin, että laulajille annettiin/lähetetiin 30 kappaleen lista, joita tuli sitten näitä numeroiden alla olevia kappaleita. Joita voisi/osaa potentiaalisesti esittää.
Eli 30:stä "JOKU" pomppasi esiin, mutta ei ihan puskista. Kyseessä omat tunnetut levytyskappaleet.Ajattelin esim kappaletta "Katson sineen taivaan". Ei tarvi pienistin montaa sointia soittaa, kun laulaja pomppaa " Etsien käy lapsonen maan, tokkopa koskaan juurtua saan "
Ja kaikki taputtaa, kuinka nopeasti hän arvasikaan, kappaleen jota hän on esittänyt tuhansia kertoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin esim kappaletta "Katson sineen taivaan". Ei tarvi pienistin montaa sointia soittaa, kun laulaja pomppaa " Etsien käy lapsonen maan, tokkopa koskaan juurtua saan "
Ja kaikki taputtaa, kuinka nopeasti hän arvasikaan, kappaleen jota hän on esittänyt tuhansia kertoja.P.S. Telvisio-ohjelmista , tulevista sellaisita.
Pian alkaa uusi seikkailuohjelma, jossa on juontajina koko kansan suosikit, harvoin tv.ssä esiintyvät Aku Hirviniemi ja Janne Kataja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P.S. Telvisio-ohjelmista , tulevista sellaisita.
Pian alkaa uusi seikkailuohjelma, jossa on juontajina koko kansan suosikit, harvoin tv.ssä esiintyvät Aku Hirviniemi ja Janne Kataja.Minä odotan ohjelmaa, jossa juontajana on Vappu Pimiä ja vieraana Veitola, Kataja, Aihinen, Hirviniemi, Palander, Pehkonen, Saarniluoma , Parkkali, Aitolehti tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä odotan ohjelmaa, jossa juontajana on Vappu Pimiä ja vieraana Veitola, Kataja, Aihinen, Hirviniemi, Palander, Pehkonen, Saarniluoma , Parkkali, Aitolehti tms.
Unohditko Kaulasen pariskunnan ja Niko Saarisen sekä Bile-Danin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain luin, että laulajille annettiin/lähetetiin 30 kappaleen lista, joita tuli sitten näitä numeroiden alla olevia kappaleita. Joita voisi/osaa potentiaalisesti esittää.
Eli 30:stä "JOKU" pomppasi esiin, mutta ei ihan puskista. Kyseessä omat tunnetut levytyskappaleet.Kuulostaa järkevältä, tuo 05.09.2021 05:49:n kuulema. Eli perustuukin siihen, kuka laulajista perehtyy parhaiten 30 biisin harjoitteluun ja kuka muistaa parhaiten kaikki ne 30 alku-introineen.
Kerran vanhassa ohjelmassa oli Katri-Helena, joka oli aika hokaamaton.
Mentiin jo aiheeseen, mitä odotetaan ohjelmista. Katson Veitolan ohjelmista ne joissa on mielenkiintoinen vieras, en muuten kun Veitola ei ole mieluinen minulle vaikka saa pystejä.
Parhaita muistan olleen Anssi Kela, nyt oli Paula Vesala hyvä ja varmaan katson Pekka Haavisto, Mikko Kuustonen, Sampo ja Minttu, Aake Kalliala ja Marinin ohjelman tulevista. Muut eivät vaikuttaneet mielenkiintoisilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa järkevältä, tuo 05.09.2021 05:49:n kuulema. Eli perustuukin siihen, kuka laulajista perehtyy parhaiten 30 biisin harjoitteluun ja kuka muistaa parhaiten kaikki ne 30 alku-introineen.
Mentiin jo aiheeseen, mitä odotetaan ohjelmista. Katson Veitolan ohjelmista ne joissa on mielenkiintoinen vieras, en muuten kun Veitola ei ole mieluinen minulle vaikka saa pystejä.
Parhaita muistan olleen Anssi Kela, nyt oli Paula Vesala hyvä ja varmaan katson Pekka Haavisto, Mikko Kuustonen, Sampo ja Minttu, Aake Kalliala ja Marinin ohjelman tulevista. Muut eivät vaikuttaneet mielenkiintoisilta.Paikalla olin ja Puhakka orkestereineen harjoitteli ohjelmassa soitettavia kappaleita, joita nää muusikot sitten arvailevat. Ja me hölmöt luullaan............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paikalla olin ja Puhakka orkestereineen harjoitteli ohjelmassa soitettavia kappaleita, joita nää muusikot sitten arvailevat. Ja me hölmöt luullaan............
Jotkut vieraina olleet ovat kertoneet, että lista tuli kotiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut vieraina olleet ovat kertoneet, että lista tuli kotiin.
Tämä laululistajuttu löytyy iltapäivälehdestä, vuosien takaa. Googlaa ja ihmettele.
Erika kiinnostaa minua, muistan hyvn ne Dannyn mökkkikuvaukset ja Erikan uintireissut, kyllä oli hyvät muodot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa järkevältä, tuo 05.09.2021 05:49:n kuulema. Eli perustuukin siihen, kuka laulajista perehtyy parhaiten 30 biisin harjoitteluun ja kuka muistaa parhaiten kaikki ne 30 alku-introineen.
Parhaita muistan olleen Anssi Kela, nyt oli Paula Vesala hyvä ja varmaan katson Pekka Haavisto, Mikko Kuustonen, Sampo ja Minttu, Aake Kalliala ja Marinin ohjelman tulevista. Muut eivät vaikuttaneet mielenkiintoisilta.Paras "Yökylä"-jakso oli kun Veitola vieraili Antti Rinteen kotona.
- Anonyymi
Käsikirjoitettuja.
Kuten ylläkin kerrottu, ei ole ihan xtempore live, kyllä niissä kässäri on ja piisit valittu esiintyjien mukaan. Mutta ei kai toikaan ihan puhtaasti näyteltyä ole, kyllä siinä osansa on improllakin ja ylläreillä.
Kuten aina ton tyyppisissä "kilpailuissa" kysymysten laadintaan vaikuttaa mm. osallistujien ikä. Vanhemmat ihmiset tuntee vanhempaa musaa, nuoremmat nuorempaa. Jollekin voi olla kuuskytluvun hitti ennenkuulematon, toinen ei tiedä cheekkiä. Vähän niinhän ite kelläkin, iän myöten dataa kertyy polttimoon, riippuu siitä, paljonko ikää ja toisaalta siitä, elääkö menneisyydessä, vaiko seuraa aikaansa.
Tästä suomen sissioliinasta mulla ei ole oikein mitään mielipidettä artistina. Ei ehkä ole tarpeeksi camp tähän seksipommin rooliinsa, toisaalta ei oikein iskenyt se humppapuolikaan. Mimmi kuitenkin käynyt läpi D-tuotannon valmennuksen ja nykyiset viskarin levy-yhtiön taustatiimit takaa ainakin koneiston olevan kunnossa. Ehkä mimmi jotenkin ärsyttää epäaitouden kaltaisella imagolla, mutta ei tarpeeksi.
Sen verran on duunia tehnyt julkisuuden eteen, ei siitä ihan heti eroonkaan pääse, itse osansa valinnut. Sitä saanee katella julkisuudessa sen loppuiän. Sitä en ennusta, tulleneeko armin kaltaista entistä tähteä, jota muistellaan kuolemansa jälkeen. Siihen systeemi pyrkis, artistilla pitäis voida tehdä fyrkkaa senkin kälkeen, kun ite artisti on poistunut estraadilta.
Bumtsibum oli ihan hauskis viihdeohjelma aikoinaan, en vaan tiedä, oliko kovin hyvä idea lämmittää sitä uudelleen. Mä katoin po. jakson ja kyllähän se toimi, mutta samantyyppistä viihdettä kilpailemassa nykyisin niin paljon, menestyneekö pitkän päälle, saapi näkee.
Joop. eerikan pitäis näyttää tissit. Sekään ei ollenkaan uus idea, mutta sillä vois herättää oikeesti pahennusta ja sais kunnolla julkisuutta. Mun mielestä mimmi enenpi kuitenkin mediapersoona, kuin huippuartisti. Se kiinnostaako itteä ton tyyppiset mediapersoonat, eri juttu, mutta tissit kiinnostaapi aina :D
=DW=- Anonyymi
Hauska ohjelma, nauhoituksesta jossa itse olin mukana on cd-levy, jota joskus on tullut katseltua. Mukana silloisessa lähetyksessä oli vieraana mm. Jari Puhakan vanhemmat.
Tunnelma oli huippuhyvä , ennen lähetystä saatiin vielä mukava "aamupala" kahvia, pullaa ym.
Soittoa/harjoittelua kuului "takahuoneesta", mutta se ei meitä haitannut.
- Anonyymi
Nopeasti livahti Erikan suusta kommentti, mitä vit..., kun hän intro-osiossa alkoi laulaa väärää laulua. Onneksi älysi nielaista viimeiset kirjaimet.
kylmätotuus- Anonyymi
Kuka sanoi tanssiohjelmassa kun Krista S. saapui arvosteltavaksi: V*TT* mikä veto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka sanoi tanssiohjelmassa kun Krista S. saapui arvosteltavaksi: V*TT* mikä veto.
P.S. " Ei huono"
- Anonyymi
Näytteli sarjassa " Parasta aikaa" noin 10 v sitten. Tuli tänään televisiosta, katsoin.
- Anonyymi
Velliloora aamutelkkarissa, onko joku julkkis?
- Anonyymi
Joku uusi tyrkky..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937658
- 403702
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021856- 241120
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32983Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27951Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31752Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703